کد خبر : 114722 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر - 21:59
حساسیت‌های فصل سوم سریال دلدادگان/ سرنوشت امیر ، ارغوان ، حدیث و حامد چه می‌شود فصل سوم سریال دلدادگان به روزهای اوج خودش رسیده است. حالا طوری شده که اگر یک قسمت را از دست بدهید حسابی از داستان جا می‌مانید. دلیل این اتفاق هم داستان خوب و فیلمنامه قوی این سریال است که توانسته گره‌های زیادی ایجاد و مخاطبان را جذب کند.

دوات آنلاین-فصل سوم سریال دلدادگان به روزهای اوج خودش رسیده است. حالا طوری شده که اگر یک قسمت را از دست بدهید حسابی از داستان جا می‌مانید. دلیل این اتفاق هم داستان خوب و فیلمنامه قوی این سریال است که توانسته گره‌های زیادی ایجاد و مخاطبان را جذب کند.

 

تاکنون ابهامات زیادی در سریال دلدادگان مطرح شده است. یکی از آنها این است که هویت واقعی امیر چیست؟ آیا او آن طور که عده زیادی از مخاطبان حدس می‌زنند همان سهیل است یا نه و آیا سرانجام باتوجه به مخالفت‌های شدید افسانه می‌تواند با ارغوان ازدواج کند یا نه؟

 

ظاهرا ارغوان از بیماری روانی رنج می‌برد اما به هر حال آن‌طور که اکنون نشان داده می‌شود او به‌شدت عاشق امیر است و اگر مانعی سر راهش به وجود بیاید ممکن است دست به رفتاری خطرناک بزند. یکی از این موانع هاتف است که به جای رفتن به آلمان در تهران در خانه‌ای پنهان شده است. حالا باید دید سرنوشت ارغوان چه می‌شود البته او به‌زودی می‌فهمد افسانه مادرش نیست و او دختر مالک و مرضیه است.

 

اما یکی دیگر از گره‌های داستان که موضوعی بسیار حساس است مربوط به حدیث است که ملیکا شریفی نیا نقش او را به خوبی بازی کرده است. شریفی نیا با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود نوشته است:

امان از دست این حدیث ساده

که لنگه‌شم زیاده !

ما خانوما، خیلی بیشتر از این حرفا

باید حواسمون به خودمون باشه

موافقید ؟

 

ملیکا شریفی نیا با انتشار عکسی دیگر نوشته است:

دارم به این فکر می کنم که

چی شد که اینجوری شد؟

حدیثم از دست رفت

 

برخی بینندگان در نظرات خود بر این موضوع اشاره کرده‌آند که بارداری زن در دوران عقد و پیش از برگزاری مراسم عروسی یکی از مسایلی است که برخی زنان و خانواده‌ها با آن مواجه می‌شوند و چه خوب است که یک سریال به این موضوع بپردازد و اذهان را روشن کند.

 

برخی دیگر با این استدلال که حدیث و پارسا با هم عقد کرده‌اند و محرم هستند دلیلی برای نگرانی و این آشوب نمی‌بینند اما منوچهر هادی به آنها پاسخ داده این مساله هنوز در خیلی از خانواده‌ها به عنوان اتفاقی بد محسوب می‌شود و پدر و مادر دختر نمی‌توانند بپذیرند دخترشان قبل از این‌که با شوهرش زیر یک سقف برود باردار شود.

 

حالا باید دید در ادامه چه می‌شود. پارسا برای آزاد کردن مادرش از زندان و درواقع تهیه پول دیه مجبور شده قید حدیث را بزند اما آیا او دوباره نزد همسرش بازخواهد گشت یا حدیث را طلاق می‌دهد تا بر مشکلات این خانواده افزوده شود.

 

یکی دیگر از مشکلات این خانواده حامد است که نادانسته و با مصرف قرص‌های ریتالین در معرض اعتیاد قرار گرفته است. قرص‌های ریتالین به غلط در میان برخی مردم به قرص شب امتحان معروف شده و دانشجویان و حتی دانش‌آموزان گمان می‌کنند با مصرف آن تمرکزشان بالا می‌رود. اگرچه در ابتدا و برای چند روز ممکن است چنین اتفاقی بیفتد اما این قرص‌ها اعتیادآور  هستند و نوعی ماده مخدر خطرناک محسوب می‌شوند. در واقع افسانه با طرح نقشه‌ای پشت پرده ماجرای معتاد کردن حامد است تا انتقام‌گیری کند.

 

شما هم نظر خود را درباره شخصیت‌های سریال دلدادگان بنویسید.

12jav.net