کد خبر : 114717 تاریخ : ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۷ مهر - 17:03
اسیدپاشی مرموز روی پزشک متخصص پزشکی که هدف اسیدپاشی دو موتورسوار ناشناس قرار گرفته‌ معتقد است مهاجمان او را اشتباه گرفته‌اند.

دوات آنلاین-پزشکی که هدف اسیدپاشی دو موتورسوار ناشناس قرار گرفته‌ معتقد است مهاجمان او را اشتباه گرفته‌اند.

 

به گزارش دوات آنلاین غروب دوشنبه هفته جاری مرکز فوریت‌های پلیس تهران از وقوع یک اسیدپاشی  در اتوبان امام علی(ع) مطلع و نزدیکترین واحد گشت 110 به محل حادثه اعزام شد. این درحالی بود که مرد 46 ساله‌ای که هدف این اسیدپاشی قرار گرفته بود در حال انتقال به بیمارستان بود.

 

مرد میانسال خود را متخصص کلیه و مجاری ادراری معرفی کرد و گفت: سوار خودروی پژو 206 سفیدرنگ خود بودم و به سمت جایی می‌رفتم که یک لحظه یک موتورسیکلت به من نزدیک شد و پس از اینکه به نزدیکی من رسیدند راکب موتورسیکلت سرعتش را با من هماهنگ کرد و سرنشین هم مایعی که در ظرفی بود را به من پاشید و به سرعت از محل دور شدند.

 

این پزشک که در پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) انتقال یافت، در ادامه گفت: من گمان می‌کنم که آنها من را با فرد دیگری اشتباه گرفته بودند چون من با کسی خصومتی ندارم.

 

در پی این اظهارات پزشک میانسال پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و به دستور بازپرس منافی آذر که ریاست شعبه سوم این دادسرا را بر عهده دارد تحقیقات پلیس برای شناسایی دو مهاجم ناشناس آغاز شده است.

 

12jav.net