کد خبر : 114619 تاریخ : ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر - 22:33
فصل سوم سریال دلدادگان ؛ نظرات مردم درباره خواهر و برادر بودن ارغوان و امیر فرشته نوشته است: هاتف شناسنامه ها رو دزدیده، ویا افسانه به یکی دستور دزدیدن شناسنامه ها رو داده.

دوات آنلاین-فصل سوم سریال دلدادگان شروعی توفانی داشت. در دومین قسمت از این فصل رازی بزرگ فاش شد؛ رازی که البته خیلی از مخاطبان از پیش حدس زده و گمان برده بودند که ارغوان و امیر در واقع خواهر و برادر هستند. هنوز خود این دو شخصیت از نسبت‌شان باخبر نیستند اما افسانه این واقعیت را برای پدر هاتف فاش کرده و بیننده در جریان قرار گرفته است.

 

از این به بعد باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره‌ بود. این را خود منوچهر هادی هم گفته و خبر داده فصل سوم پر است از وقایع غافلگیرکننده.

 

سانیا سالاری، بازیگر نقش ارغوان هم در گفت‌گویی که می‌توانید متن کاملش را اینجا بخوانید، گفته: ویژگی مهمی که ارغوان دارد این است که شخصیتش دارای فرازونشیب است و پیچیدگی‌‌های روحی و اخلاقی بسیاری دارد. ارغوان شخصیتی غیرقابل پیش‌بینی است. در کل ارغوان از آن نقش‌‌هایی است که هر بازیگری دوست دارد آن را بازی کند.

 

داستان هنوز پر از معما و گره است. یکی از ویژگی‌های اصلی سریال دلدادگان که سبب شده مورد توجه مردم قرار بگیرد همین معماها و گره‌های آن است. طوری که بیننده در هر قسمت با اتفاقی تازه مواجه می‌شود و سوالات زیادی در ذهن‌اش شکل می‌گیرد. این ویژگی را خیلی از سریال‌های ایرانی ندارد اما دلدادگان در دو فصل دوم و سوم نشان داده به خوبی توانایی این کار را دارد.

 

سانیا سالاری در این باره گفته: آقای بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان را تحسین می‌کنم؛ زیرا این اثر درام قدرتمندی دارد و پرفرازونشیب است و در شیوه روایت موفق عمل کرده است.

 

در این میان بینندگان نیز نظرات خاص خودشان را دارند.

 

سالار رضانیا برای سانیا سالاری نوشته است: ارغوان خانم خدارو شکر که شناسنامه ها رو دزدیدن ، وگرنه خدا میدونه چی میشد.

 

فرشته نوشته است: هاتف شناسنامه ها رو دزدیده، ویا افسانه به یکی دستور دزدیدن شناسنامه ها رو داده.

 

مخاطب دیگری نوشته است: با احترام به سانیای عزیزم و بازی فوق العاده ش. من یه سوال دارم اینکه کینه پانته آ بهرام مگه چقدر بوده که داره هر سه فرزند مالک رو داغون میکنه گول زدن پسر کوچیک یا تحریک نامزد حدیث یا اذیت کردن امیر(که البته نمیدونه امیر پسرشه) مگه مالک چی کار کرده؟؟که از همه طرف حمله کرده به مالک. مگه در گذشته نفهمید نادر ادم کثیفی بوده؟؟؟؟مگه نفهمید که مالک نمیخواست اون شب خونه شون آتیش بگیره؟؟حالا کینه از بچه ش داره درست خب اونم بچه مالک رو دزدید. نادر هم که دزد بود و ادم بدی که داداش مالک رو هم معتاد کرد. میشه بگید کینه پانته آ بهرام در برابر این همه ضربه به مالک چی بوده مگه؟؟؟؟ممنون میشم

 

حمید نظر داده است: من ۳۵ سالمه و کل سریالهای ایرانی که دنبال کردم به اندازه انگشتهای کف یک دست نمیشن .چون خیلی سخت پسند هستم بنظرم دلدادگان مخصوصا فصل دومش کم نظیر بود امیدوارم فصل سومش هم زیبایی دوفصل قبلو داشته باشه.

 

سمیرا صادقی نوشته است: من حدس زده بودم شاید ارغوان و امیر برادر باشند اما مطمین نبودم حالا ماجرا جالب تر شد. اون موقع که این دو تا به محضر رفتن واقعا خیلی هیجان داشتم اما ماجرا خوب جمع و جور شد و معلوم شد از دفترخونه سرقت شده حالا عقد عقب می‌افته.

 

جواد نظر داده است: من فکر می‌کنم امیر هاتف را می‌بینه و دروغ ارغوان رو می‌شه اون وقت این دو با هم دعوا می‌کنن و افسانه مجبور می‌شه واقعیت رو به اونها بگه.

 

نسیم قبل از فاش شدن اصل ماجرا حدس زده بود: بهار همون ارغوانه بچه ی نادر هم که نمرد حالا مالک پیداش میکنه فکر میکنه مامان باباشم مردن دیگه بزرگش میکنه میشه همون امیر پس خواهر و برادر نیستن.

 

مخاطبی با نام مستعار دلدادگان دوست هم مثل نسیم فکر می‌کرد و نوشته بود:  ارغوان همون بهار و امیر هم همون سهیله.. یعنی این ۲ میتوانند با هم ازدواج کنن.

 

البته خیلی از مخاطبان این حدس را زده بودند و حالا معادلات‌شان به هم ریخته و غافلگیر شده‌اند.

 

سمانه کرمانی از جمله بینندگانی است که هنوز نمی‌داند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. او نوشته است: چه عجب يه فيلم ساخته شد كه نميشه حدس بزني آخرشو.

 

شما فکر می‌کنید در ادامه سریال چه اتفاقی خواهد افتاد؟ نظر خودتان و پیش‌بینی‌تان را بنویسید.

12jav.net