کد خبر : 114346 تاریخ : ۱۳۹۷ شنبه ۲۴ شهريور - 11:48
بیوگرافی سارا نجفی و علی سخنگو؛ زن و شوهری که در سریال دلدادگان بازی کرده‌اند علی سخنگو متولد 31 شهریور سال 1362 است. اوکه فارغ التحصیل رشته کارگردانی است به اصرار منوچهر هادی در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و اصول بازیگری را آموخت.

دوات آنلاین-سارا نجفی و علی سخنگو زوج جوان و هنرمندی هستند که هر دو در سریال دلدادگان نقش آفرینی کرده اند. با زندگینامه این زن و شوهر آشنا شوید.

 

سارا نجفی روز 22 آذر سال ۱۳۶۳ به دنیا آمد. او تحصیلاتش را در زمینه بازیگری به پایان رساند و در ابتدا با تئاتر وارد به این کار شد و به حرفه اش ادامه داد

 

سارا نجفی فعالیت هایی را در تلویزیون و سینما انجام داده و از عهده آنها به خوبی بر آمده است تا آنجا که بسیاری از کارگردانان از سبک بازی او راضی بوده و از وی دعوت به همکاری در ساخت فیلم ها و سریال های‌شان کرده‌اند.

از جمله سریال‌هایی که نجفی در آن به تازگی ایفای نقش داشته است سریال دلدادگان ساخته آقای منوچهر هادی است و در کاراکتری به نام میترا ساعتچی در آن بازی کرده است

 

همسر سارا نجفی، علی سخنگو است که او نیز در فیلم دلدادگان به عنوان دستیار کارگردان و بازیگر با منوچهر هادی همکاری و نقش پارسا را در این سریال بازی کرده است.

علی سخنگو متولد 31 شهریور سال 1362 است. اوکه فارغ التحصیل رشته کارگردانی است به اصرار منوچهر هادی در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد و اصول بازیگری را آموخت.

شروع فعالیت علی سخنگو با تئاتر بود  اما اولین تجربه حرفه‌ای علی سخنگو در مقابل دوربین در سریال عاشقانه با کارگردانی منوچهر هادی بود.

 

او همچنین در فیلم های آینه بغل و به کارگر ساده نیازمندیم هم ایفای نقش کرده است.

12jav.net