2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
واکنش تند بهاره رهنما به حرف‌های جنجالی همسر اول شوهرش

واکنش تند بهاره رهنما به حرف‌های جنجالی همسر اول شوهرش

همسرم، تمام قد کنارت هستم و از شرافتت دفاع میکنم، بعنوان یک حقوقدان به زودی کسانی رو که به تو و شرافت و صداقت و خانواده ات توهین کردند به دادگاه میکشم تا عبرتی بشه برای سایرین به گواهی قلبم و شعورم تو از شریف ترین مردان روزگاری و من اینو به همه ثابت میکنم.

دوات آنلاین-بهاره رهنما در پاسخ به اتهاماتی که همسر اول امیر خسرو عباسی علیه وی مطرح کرده است، نوشت: این روزها که جریان‌های عجیب و کثیفی علیه من و خانواده ام راه افتاده میخواهم بگویم: همسرم، تمام قد کنارت هستم و از شرافتت دفاع میکنم، بعنوان یک حقوقدان به زودی کسانی رو که به تو و شرافت و صداقت و خانواده ات توهین کردند به دادگاه میکشم تا عبرتی بشه برای سایرین به گواهی قلبم و شعورم تو از شریف ترین مردان روزگاری و من اینو به همه ثابت میکنم.

 

وی همچنین با انتشار عکسی نوشت: بچه‌ها رو قربانی نکنیم فکر کن حالا متوجه علت دوری همسرم از جگر گوشه اش شدید! هر بار این پدر به سمت دخترش رفته متاسفانه براش بی آبرویی و پاپوش دوخته شده!  مهر و لبخند این بچه رو ببینید اگر پدرش اون آدم وحشتناکی که مادرش میگه هست پس چطور انیس انقدر عاشقانه دوستش داره؟

 

همسر اول امیرخسرو عباسی با انتشار ویدئویی ادعاهایی را علیه شوهر سابق خود مطرح کرده و گفته بود امیرخسرو زمانی که دخترش 4 ماهه بود آنها را رها کرد و بعد از سه سال دادگاه حکم به طلاق غیابی داد.

 

این زن همچنین مدعی شد شوهر سابق‌اش در سال 87 وقتی آنها را ترک کرد مبلغ 21 میلیون تومان به خانواده او بدهکار بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.