2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی نیلوفر رجایی فر، شیدا یوسفی و امیرحسین آرمان ؛ بازیگران سریال ممنوعه

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر، شیدا یوسفی و امیرحسین آرمان ؛ بازیگران سریال ممنوعه

سریال ممنوعه از جمله سریال‌های موفق در شبکه نمایش خانگی است. در این مطلب با بیوگرافی سه بازیگر این مجموعه یعنی نیلوفر رجایی فر، شیدا یوسفی و امیرحسین آرمان آشنا می‌شوید:

دوات آنلاین-سریال ممنوعه از جمله سریال‌های موفق در شبکه نمایش خانگی است. در این مطلب با بیوگرافی سه بازیگر این مجموعه یعنی نیلوفر رجایی فر، شیدا یوسفی و امیرحسین آرمان آشنا می‌شوید:

 

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر که در سریال ممنوعه نقش الهام را بازی می کند، در سال 11 بهمن 1371 در تهران به دنیا آمد.

او فارغ‌التحصیل لیسانس فیزیک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن و کاملا مسلط به زبان انگلیسی است.

 

نیلوفر رجایی فر بازیگر زن تازه کار است و در اولین حضور بازیگری اش در سریال پایتخت 5 در نقش الیزابت ( دختر داعشی) حاضر شد البته او در چند نمایش و تئاتر هم ایفای نقش کرده است.

 

رجایی فر با طی دوره های بازیگری فعالیت خود را از نمایش تئاتر شروع کرد و توسط تیم محسن تنابنده بخاطر مهارت وی در زبان انگلیسی به گروه بازیگری پایتخت دعوت شد.

 

در فصل پنجم این سریال بازیگران جدیدی وارد سریال شدند که نوعی کشف استعداد بوده و از عهده بازی و نقششان به خوبی برآمده و درخشان ظاهر شدند.

 

سیروس مقدم درباره بازی درخشان و متحصر بفرد رجایی فر گفت: در پایتخت 5 بازی های درخشانی خواهید دید که یکی از آنها دختر خانمی جدیدی است که در این سریال داریم که نقش یک دختر انگلیسی را بازی می کند.

 

رجایی فر مجرد است و فعلا ازدواج نکرده است.

 

 

بیوگرافی شیدا یوسفی

شیدا یوسفی در سریال ممنوعه نقش نگین را بازی می کند. او متولد 20 آذر ماه سال 1365 در تهران است

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است.

 

شیدا یوسفی به عنوان بازیگر ، کارگردان و منشی صحنه فعالیت میکند.

 

شیدا یوسفی فعالیت هنری اش را با دستیاری کارگردان و منشی گری صحنه شروع کرد و اولین حضور تلویزیونیش در سریال بچه مهندس بود.

 

شیدا یوسفی تاکنون در سریال های ممنوعه ، بچه مهندس ، سه نفر روی خط و پوست موز بازی کرده است.

 

شیدا یوسفی ازدواج نکرده و مجرد است .

 

 

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان (زاده ۱۴ آبان ۱۳۶۱ - تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ایران است.

اميرحسين آرمان بازيگر جوان سينماي ايران، بازيگري كه چند سالي است بر پرده‌هاي سينما ظاهر شده است، بازيگري كه دورنماي خوبي از فعاليت‌هاي هنري وي به چشم مي‌خورد، مي‌گويد از آن دست بازيگران نيست كه سينما او را انتخاب كرده باشد يا او سينما را بلكه معتقد است هردو با هم منتخب يكديگرشدند و مي‌گويد كه با تخصص در كار دكوراسيون، مسلط بودن به زبان انگليسي و آموختن علم روانشناسي، بازيگري را پيشه حرفه‌اي خود كرده است و اميد دارد دراين وادي خوش بدرخشد. امیرحسین آرمان را با چهره‌اي آرام بر پرده سينما‌ها مي‌شناسيم.

 

قسمتی از مصاحبه امیر حسین آرمان

ازچه سالي وچه شد كه نام اميرحسين آرمان ميان نام بازيگران نام آشناي كشور قرار گرفت؟

سال1381 بود. با شركت در كلاس‌هاي مرحوم مصطفي اسكويي فن بازيگري را آموخته و سال 83 بود كه به‌طور حرفه‌اي وارد عرصه سينما شدم. «ازدواج به سبك ايراني » كاري از حسن فتحي نخستين فيلمي بود كه در آن نقش‌آفريني كردم.

 

آموختن آكادميك بازيگري چقدر در موفق بودن يك بازيگر مؤثراست؟

كشش به سوي اين حرفه اگر در ذات فرد باشد با به بالفعل شدن منجر به موفقيت مي‌شود. تكنيك بازيگري آموختن، به حتم به بهبود نقش آفريني كمك مي‌كند ولي لزوم كار نيست و بي‌آموزش نيز مي‌توان بازيگر موفقي بود كه نمونه از اين دست بسيار است.

 

 بين علاقه و توانايي تفاوت بسياري است.داشتن قدرت بازيگري و توان آن ركن اصلي است كه بايد به آن رسيد، وقتي به اين نقطه رسيدي آسوده نقش‌آفريني مي‌كني و با مخاطب ارتباط برقرارخواهي كرد و به مرور اين جنس از نقش‌آفريني و ارتباط با مخاطب عميق‌تر و سريع‌تر نيز مي‌شود كه رسيدن به مرز دلچسب بودن از ديد تماشاگر از آمال هر بازيگري است كه نشان از قدرت بازيگري وي دارد.

 

وقتي مقابل دوربين قرار مي‌گيريد چگونه غرق نقشي مي‌شويد كه شما نيست ولي چنان ساده برخورد مي‌كنيد كه گويي شما هماني هستيد كه در فيلم است؟

بايد نقش را شناخت و اين شناخت با مطالعه شكل مي‌گيرد. مطالعه مردم كه به اصل مردم شناسي برمي‌گردد. مطالعه توانايي‌ها كه به قدرت خود و شناخت ازخود داريد و بايد خود را به دقت از توان جسمي و كلامي و... درآينه خوب نگاه كرد تا نقش خوب آفريد، نقشي كه ارتباط با مخاطب را راحت برقرار كند.

 

 مطالعه ديگر چگونه مواجه شدن با نقش است، اين‌كه چگونه به نقش بنگري و ازچه زاويه‌اي به دنياي آن ورود داشته باشي كه طبيعي‌ترين بازيگري را شكل‌دهي كه به دل تماشاگر بنشيند در اين فضا نحوه فيلمبرداري و كارگرداني نيز نقش مؤثري دارد و اين سه ضلع مثلث كه از بازيگر شروع شده و با تأثيرات هدايت كارگردان و تجهيزات فيلمبرداري به هم متصل مي‌شود ستون‌هاي يك هنرآفريني موفق است.

 

چرا گيشه‌ها كم فروش شدند و تماشاچيان مشتاق بي‌اشتياق؟

بايد  ريشه‌اي نگاه كرد تا ريشه‌اي مشكل حل شود. كمبود سوژه‌هاي اثرگذار، تعداد كم سينماها، بي‌توجه‌اي به خواسته مردم و... باعث كم شدن صف كشيدن‌هاي مردم براي ديدن يك فيلم سينمايي است درحالي كه سابقه نشان داده است اگر فيلم خوب ساخته و اكران شود مردم با همان اشتياق براي ديدن مي‌آيند و ركود فروش گيشه‌ها از بين مي‌رود. اين‌كه فيلم‌هاي مناسب براي اكران با مانع مواجه مي‌شوند يكي ديگر از مشكلات سينماي امروز است.

 

ازميان سينما و تلويزيون كدام براي «آرمان» هدف است؟

تاكنون به صورت جدي به تلويزيون فكر نكرده‌ام ولي درهاي ورود به اين دنيا را نبسته و شايد روزي با حضوري بيشتر دراين فضا كاركردم.

 

نقطه اوج ازديدگاه كنوني «آرمان» به عنوان يك بازيگر جوان كه با انتخاب‌هاي سنجيده تاكنون موفق جلوه كرده است چيست؟

هرفردي دردنياي حرفه‌اي خود ايده‌آلي دارد و مقصودي، وقتي كه پا دراين عرصه هنري گذاشتم هدفگذاري‌هايي كرده بودم كه به‌هم‌ريختگي سال های اخير سينما نقطه‌هاي تعيين شده‌ام را تغيير داد ولي اين به‌هم ريختگي ريتم و كند شدن مسير رشد باعث تغيير مسيرم نشد بلكه موجب شد مقاوم‌تر به سوي هدف حركت كنم و آن رسيدن به جايگاه خوب بازيگري در نگاه مردم والبته خودم است كه تا خود از خود راضي نباشي موفقيت به سوي تو حركت نمي‌كند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.