2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بارداری زن؛ مدرکی برای خیانت؟

بارداری زن؛ مدرکی برای خیانت؟

این مرد جوان مدعی است همسرش ابتدا برای او پاپوش درست کرده تا زندانی شود و سپس خبر بارداری‌اش را به او داده‌ است درحالیکه پزشکان به او گفته‌ بودند توانایی بچه‌دار شدن ندارد.

دوات آنلاین-بازداشت چند روزه مرد جوان و خبر بارداری همسرش شکی را در دل او به وجود آورد که باعث شده او حالا فرزندی که به دنیا آمده را نپذیرد و در درخواست اثبات نسب داده‌ است.

 

به گزارش دوات آنلاین، این مرد جوان مدعی است همسرش ابتدا برای او پاپوش درست کرده تا زندانی شود و سپس خبر بارداری‌اش را به او داده‌ است درحالیکه پزشکان به او گفته‌ بودند توانایی بچه‌دار شدن ندارد.

 

بر اساس شکایتی که این مرد مطرح کرده‌ است همسرش در دادگاه کیفری استان تهران مورد پرسش قرار گرفت تا درباره آنچه اتفاق افتاده‌ است توضیح دهد.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده مرد جوان در جایگاه قرار گرفت او گفت: من چند سالی بود که از همسرم جدا شده‌ بودم زمانی که با همسر اولم زندگی می‌کردم خیلی تلاش کردیم بچه‌دار شویم اما نشد و دکترها گفتند من قدرت بچه‌دار شدن ندارم. بعد از آن همسرم از من جدا شد و رفت.

مدتی بعد با زنی به نام سالومه آشنا شدم و او را صیغه 99 ساله کردم. سالومه را دوست داشتم ولی اینکه نمی‌توانستم بچه دار شوم همیشه من را آزار می‌داد تا اینکه یک روز وقتی از محل کارم خارج شدم چند مامور جلوی من را گرفتند. کیفم را گشتند و چند پوکه فشنگ پیدا کردند. من نمی‌دانستم چه کسی پوکه‌ها را در وسایلم گذاشته‌ است. بعد از چند روز با وثیقه از زندان بیرون آمدم و همسرم به من خبرداد که باردار است. من قدرت باروری ندارم به همین خاطر هم اطمینان دارم که همسرم به من خیانت کرده‌ است. چندبار به او گفتم که باید آزمایش انجام دهد تا ثابت شود بچه متعلق به چه کسی است اما او قبول نکرد و گفت جنین آسیب می‌بیند و حالا که بچه به دنیا آمده من خواستار انجام آزمایشات دی ان ای هستم.

سپس زن جوان در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من شوهرم را دوست دارم و به همین خاطر هم هیچ وقت به او اصرار نکردم من را به عقد دائم درآورد. قصدم این بود که با او زندگی کنم و نمی‌خواستم که احساس کند می‌خواهم خودم را به او تحمیل کنم. بعد از ازدواج متوجه شدم که بسیار بدبین است. فکر می‌کردم به خاطر شکستی است که در ازدواج اولش داشته اما حالا فرزندمان را هم انکار می‌کند. چند ماه از تولد فرزندمان گذشته‌ است و من تنهایی او را اداره می‌کنم و فشار سنگینی را تحمل می‌کنم. شوهرم حتی حاضر نیست برای بچه شناسنامه بگیرد و این موضوع خیلی من را ناراحت کرده‌ است.

 

با پایان گفته‌های دو طرف پرونده قضات برای تصمیم گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.