2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
همسرکشی با ادعای خیانت

همسرکشی با ادعای خیانت

زمانیکه همسرم در حدودا ساعت 8 شب به خانه آمد ، بچه ها را به بهانه بازی کردن در داخل کوچه به بیرون از خانه فرستادم و پس از آن به سراغش رفتم ؛ بدون هیچ صحبتی با او درگیر شدم ؛ ابتدا قصد داشتم تا او را خفه کنم اما زمانیکه دیدم که او هنوز نفس می کشد ، با برداشتن چاقو از داخل آشپزخانه او را به قتل رساندم .

دوات آنلاین-سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از وقوع یک جنایت خانوادگی در منطقه اشرف آباد خبر داد که طی آن قاتل پس از ارتکاب جنایت و پیش از فرار از محل توسط همسایگان دستگیر شده است .

 

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر عنوان داشت : ساعت 23:00 روز شنبه مورخه 10/06/1397 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک جنایت در منطقه اشرف آباد به کلانتری 177 خاورشهر اعلام شد . با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد خانم افاغنه ای حدودا 25ساله از ناحیه گردن دچار جراحت عمیق ناشی از جسم تیز و برنده شده و به قتل رسیده است .

 

با تأیید خبر ، موضوع به اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و بلافاصله تیم بررسی صحنه اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر شد .

 

یکی از بستگان مقتوله در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت که جنایت توسط همسر مقتوله به نام عزیز ( 27 ساله ) صورت گرفته است ؛ وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : من همسر برادر عزیز هستم ؛ زمانیکه وارد خانه شدم ، ناگهان با صحنه وحشتناکی روبرو شدم ؛ عزیز در تلاش بود تا جنازه همسرش را در داخل یک کیسه قرار دهد تا آنرا از خانه خارج کند که من وارد خانه شدم ؛ بسیار ترسیده بودم ؛ شروع به جیغ زدن و کمک خواستن از همسایگان کردم ؛ عزیز قصد فرار داشت که همسایه ها مانع از فرار وی شدند [ و با حضور پلیس در محل ، عزیز دستگیر شد ] .

 

عزیز در همان اظهارات اولیه صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد و مدعی شد که همسرش به او خیانت کرده است ؛ وی در اظهاراتش به کاراگاهان گفت : از مدتی پیش به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم تا اینکه ساعت 6 بعدازظهر متوجه شدم که او قصد خروج از خانه را دارد ؛ زمانیکه همسرم به بهانه بردن بچه ها ( پسر و دختر 6 و 7 ساله ) به پارک از خانه خارج شد ، او را تعقیب کرده و در داخل پارک مشاهده کردم که او با مردی ناشناس در حال صحبت کردن است ؛ دیگر اطمینان پیدا کردم که همسرم به من خیانت کرده است .

 

عزیز در خصوص نحوه جنایت به کارآگاهان گفت : زمانیکه همسرم در حدودا ساعت 8 شب به خانه آمد ، بچه ها را به بهانه بازی کردن در داخل کوچه به بیرون از خانه فرستادم و پس از آن به سراغش رفتم ؛ بدون هیچ صحبتی با او درگیر شدم ؛ ابتدا قصد داشتم تا او را خفه کنم اما زمانیکه دیدم که او هنوز نفس می کشد ، با برداشتن چاقو از داخل آشپزخانه او را به قتل رساندم . جسد را داخل یک پتو پیچیده و در حال قرار دادن جسد در داخل یک کیسه بودم که همسرم برادرم وارد خانه شد و [ با صحنه جنایت روبرو شد] ".

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : بررسی ادعای قاتل در خصوص خیانت همسرش در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و متهم پرونده به ارتکاب جنایت و قتل عمد ، با قرار  بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس محترم شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است و تحقیقات در این پرونده در مراحل مقدماتی است .

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.