2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
افشای راز خیانت زن با مرگ شوهر

افشای راز خیانت زن با مرگ شوهر

بعد از اعلام خبر مرگ مردی به نام یاور پلیس به دستور بازپرس جسد او را به پزشکی قانونی انتقال داد و تحقیقات خود را آغاز کرد. ماموران متوجه شدند مدتی قبل از مرگ یاور او فهمیده بود همسرش با مردی که در همسایگی آنها مغازه دارد رابطه داشته و این مساله زندگی آنها را با تنشی جدی روبه‌رو کرده‌ بود.

دوات آنلاین-خیانت زنی به شوهرش وقتی برملا شد که جسد مرد جوان در حالیکه حلق‌آویز شده‌ بود در خانه‌اش پیدا شد و مرگی پر ابهام را رقم زد.

 

به گزارش دوات آنلاین مرگ مشکوک این مرد با تلفنی که همسر او به ماموران کرد فاش شد. این زن ابتدا مدعی شد شوهرش خود را حلق‌آویز کرده و جانش را از دست داده‌ است اما زمانی که ماموران تحقیقات بیشتری انجام دادند رد یک خیانت را در زندگی مقتول پیدا کردند که از مدتی قبل از مرگش زندگی شخصی او را دچار آشفتگی کرده‌ بود.

 

بعد از اعلام خبر مرگ مردی به نام یاور پلیس به دستور بازپرس جسد او را به پزشکی قانونی انتقال داد و تحقیقات خود را آغاز کرد. ماموران متوجه شدند مدتی قبل از مرگ یاور او فهمیده بود همسرش با مردی که در همسایگی آنها مغازه دارد رابطه داشته و این مساله زندگی آنها را با تنشی جدی روبه‌رو کرده‌ بود.

 

همچنین مشخص شد فرزند بزرگ مقتول نیز از رابطه مادرش خبر داشته ‌است. وقتی پسرجوان مورد بازجویی قرار گرفت توضیح داد که فیلمی از رابطه مادرش با مردی غریبه گرفته و موضوع را به پدرش گفته  و همین امر باعث درگیری میان مقتول و مردی که با همسرش رابطه داشته شده ‌است.

پسر مقتول به پلیس گفت: مردی که با مادرم رابطه داشت میوه‌فروشی بود که در نزدیکی محل زندگی ما مغازه‌ داشت. او مرتب به خانه ما رفت و آمد می‌کرد و من هم فیلمی از آنها گرفتم که باعث شد پدرم با آن مرد درگیر شود.

 

همسر مقتول وقتی مورد بازجویی قرار گرفت، گفت: مرد مغازه‌دار من را مورد آزار قرار داد و بعد هم مدام از من اخاذی می‌کرد او برای اینکه فیلم را منتشر نکند من را وادار می‌کرد با او رابطه داشته باشم. به همین خاطر وقتی شوهرم موضوع را فهمید عصبانی و ناراحت شد.

 

این زن گفت: وقتی شوهرم فهمید من با آن مرد رابطه دارم، یک روز به بهانه مهمانی او را به خانه دعوت کرد و حسابی او را سوزاند و قسمت‌های مختلف بدنش را زخمی کرد. از آنجایی که مرد میوه‌فروش نمی‌توانست شکایت کند و بگوید چرا این اتفاق افتاده ‌است به کسی چیزی نگفت.

 

این زن درباره اینکه چطور شد با مرد میوه‌فروش رابطه برقرار کرد گفت: او و شوهرم دوست بودند و با هم مواد مصرف می‌کردند. به همین دلیل هم به خانه ما رفت و آمد می‌کرد و اینطور شد که ارتباط ما شکل گرفت. مرد میوه‌فروش نقشه کشید و بر اساس نقشه او دارویی به شوهرم خوراندیم و نیمه‌شب در حالیکه بیهوش بود او را با کمک مرد میوه‌فروش حلق آویز کردیم.

 

زمانی که مرد میوه‌فروش بازداشت شد  منکر هرگونه رابطه با لاله شد و گفت: من نه با لاله رابطه داشتم و نه اینکه شوهرش را به قتل رساندم و این گفته‌ها دروغ است.

 

این مرد وقتی با این پرسش مواجه شد که چرا از سوی مقتول مورد شکنجه قرار گرفت گفت: مقتول می‌خواست از من اخاذی کند و به همین خاطر من را شکنجه کرد. من هم قبول نکردم و در نهایت رهایم کرد اما من هیچ رابطه‌ای با همسر او نداشتم ضمن اینکه من مرد جوان را به قتل نرساندم.

 

باوجود انکارهای متهم با توجه به گفته‌های شاهدان و سایر مدارک موجود در پرونده و رابطه‌ای که مرد متهم با لاله داشت کیفرخواست علیه متهمان صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد.

 

متهم بعد از اینکه پای میز محاکمه رفت قتل را انکار کرد و حتی مدعی شد که با همسر مقتول هم رابطه‌ای نداشته‌است.

 

او گفت: من و مقتول با هم دوست بودیم. به دلیل مشکلات زیادی که مقتول و همسرش داشتند همسرش به من نزدیک شد و از من کمک می‌خواست. ارتباط ما فقط در همین حد بود. ما ارتباط خاصی با هم نداشتیم و من اتهاماتی که زده شده را قبول نمی‌کنم. از آنجایی که مغازه من در نزدیکی محل زندگی مقتول بود همسرش برای خرید به مغازه‌ام می‌آمد و چند کلمه‌ای با هم صحبت می‌کردیم.

 

در نهایت مرد جوان مجرم شناخته شد و شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران او را به قصاص و لاله همسر مقتول را به 15 سال حبس محکوم کرد اما دیوان عالی کشور رای صادره را نقض کرد و دلایل را برای محکومیت به قصاص کافی ندانست و پرونده را از موارد لوث تشخیص داد.

 

زمانی که پرونده برای برگزاری مراسم قسامه به دادگاه ارسال شد متهم برای 50 بار قسم خوردن به اینکه مرتکب قتل نشده‌ است اعلام آمادگی کرد اما اولیای‌دم مدعی شدند خودشان می‌توانند 50 تن از اقوام نسبی خود را برای قسامه به دادگاه بیاورند.

 

به این ترتیب قسم خوردن به آنها سپرده شد اما در روز جلسه دادگاه آنها موفق نشدند 50 نفر را معرفی کنند و فقط 5 نفر را آوردند و مدعی شدند 45 نفر دیگر هم حاضر هستند قسم بخوردند اما در تهران نیستند و در شهرستان دیگری زندگی می‌کنند.

 

به این ترتیب قضات با صدور قرار نیابت برای دادگاه شهرستان مذکور انجام مراسم قسامه را از دادگاه خواستار شدند تا بعد از برگزاری مراسم برای تصمیم‌گیری در خصوص متهم وارد شور شوند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.