2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مخاطبان سریال پدر نظر دادند: نه به مرگ حامد

مخاطبان سریال پدر نظر دادند: نه به مرگ حامد

مخاطبی که خودش را مهندس معرفی کرده، نوشته است: بنده کاملا در جریان فیلم‌برداری فیلم هستم و حامدی درکارنیست. خیال‌تان راحت باشد بعدش خود لیلا از پدرشوهرش شکایت می‌کند واو را ورشکست می‌کند طوری که حتی ماشینش را می‌فروشد.

دوات آنلاین-سریال پدر به اوج حساسیت رسیده و اتفاقات غیرمنتظره و غافلگیرکننده‌ای رخ داده از جمله حوادثی که برای لیلا رخ داده خیلی‌ها را شکوکه کرده است اما هنوز سوال اصلی این است که آیا حامد زنده است یا فوت شده؟ نظر تعدادی از بینندگان را در این رابطه بخوانید:

 

نوشین مجاب نوشته است: با سلام و خسته نباشید به دست اندرکاران سریال پدر. سریال خوبیست. همین که بیننده را به دنبال خود می‌کشاند یعنی نمره ای مثبت. بخش تراژدی سریال هم لازمه آن است اما همه فیلم‌سازان ایرانی مجموعا یک روش خیلی اشتباهی دارند که سریال را می‌کشانند. طول می‌دهند. کش می‌دهند. درست جای شیرین و خوب ومثبت فیلم که می‌رسد قسمت آخر می‌شود و تمام . وقتی اینقدر استرس به ببیننده دادید و اشک در آوردید بعد از مثلا پیدا شدن حامد و زنده بودنش کمی از زندگی آن طرف را هم نمی‌شود بسازید؟ کارگردانان ما و فیلم‌سازان ما یاد گرفتند به محضی که همه چی رو به خوبی رفت سریال تمام می‌شود. کمی از فیلم‌سازان برجسته جهان بهره‌مند شوید. ازسوی دیگر داماد خانواده برای شناسایی جسد که رفت حتما متوجه شده که جسد از حامد نبوده ولی چون شخصیت منفی دارد و به خاطر حساب کتاب‌های مالی کارخانه فیلم بازی کرد وبا خودش گفت شر حامد کم ...... اما حامد زنده است و احتمالا فراموشی گرفته .....

 

زهرا نوشته است: به نظرم تصادف ساختگی و با نقشه عموی لیلا بوده و داماد حاجعلی هم با عموی لیلا همدست است و اینکه حامد و احتمالا پدر و مادر لیلا زنده اند و پیش عموی لیلا گروگانند و حال حامد وخیم است. اگه یادتان باشد در یک سکانس عموی لیلا گفت تمام دارایی حاجعلی پول نیست!!! منظورش حامد بود. تمام نقشه ها زیر سر عمو است و می‌خواهد به قول خودش یک جوری حاجعلی را زمین بزند که دیگر بلند نشود!!

 

مخاطب دیگری که نام او هم زهرا است نوشته است: به نظرم حامد هنوز از دنیا نرفته. یک سکانسی بود که لیلا به حامد یعنی روح حامد گفت که حس بدی دارم انگار قلبم می‌خواهد بیاید بیرون شبیه مردن است تو این حس را تجربه کردی بعد حامد گفت هنوز تمام نشده. من از اینکه حامد هنوز نمرده مطمئنم اما می‌دانم حالش خوب نیست و اینکه یک سوالی هم که هست این است که این داماد چون حامد ازش آتو داشت و می‌شد آبرویش برود شاید بلایی سر حامد آورده چون جز داماد کسی نمی‌دانست اینها فردا می‌خواهند بروند شمال. شاید داماد هم با عموی لیلا همدست باشد. حامد زنده است . در  مصاحبه‌ای که آقای مهراد داشتند به مرگ قطعی حامد اشاره نکردند و گفتند منتظر غافلگیری بزرگ این سریال باشید.

 

فاطمه هم نظر داده است: به نظر من حامد زنده است برای اینکه داماد حامد جنازه حامد را تشخیص داد از کجا معلوم اینها دستکاری نباشد؟ بعدش هم وقتی پدر حامد برای حامد زنگ زد، گوشی حامد خاموش نبود.

 

مخاطبی دیگر نوشته است: بچه ها حامد زنده است. یک ویدیو از پشت صحنه اش را دیدم که حامد جلوی لیلا نشسته و این برای قسمت آخر فیلم بود حالا باید خودمان ببینیم.

 

مخاطبی که خودش را مهندس معرفی کرده، نوشته است: بنده کاملا در جریان فیلم‌برداری فیلم هستم و حامدی درکارنیست. خیال‌تان راحت باشد بعدش خود لیلا از پدرشوهرش شکایت می‌کند واو را ورشکست می‌کند طوری که حتی ماشینش را می‌فروشد.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
1397/06/08
سریال پدر خیلی قشنگ بود اما بد تموم شد من خیلی دوست دارم که هرچه زودتر این سریال دوم پدر روپخش کنن کلی ذهن مارو درگیر کردقسمت پایانیش که کی به لیلا زنگ زده حامد یا حاج علی و زنش به مسافرت رفتن اونا تصادف کردن اما حامد برگرده خیلی بهتره که مثل قبل زندگی شون رو شروع کنن
مبینا قانع 1397/06/08
یعنی اینکه لیلا که خوابیده بود که حامد آمد به خواب لیلا که خانونم منو حلام کن که من مردم یعنی اینا دروغه که می گوین که حامد زنده است
ایرانی 1397/06/07
فیلم پدر، فیلمی که ارزش دیدن داشت... اغلب فیلم های ساخته شده در سالهای اخیر، انقدر شخصیت پدرها رو داغون، و بعضا بی عقل نشون داده بودن، که ناخوداگاه، کم کم داشت باورمون میشد پدر یعنی یه آدم قدیمی بی فکر رومخ! واقعا خوشحالم که این فیلمو دیدم. احسنت و خدا قوت به عوامل این فیلم.
مسعود 1397/06/07
این یعنی چه از اول تا آخر سریال موزیک گوش خراش پخش میشه و بینده را حواسش را پرت میکند نمی فهمیم چه میگویند نمی دانیم موزیک گوش کنیم یا اینکه دیالوگهار را ؟؟؟؟؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.