2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طراحی با حنا روی دست؛ زیبایی منحصر به فرد
یک میکاپ آرتیست از تلفیق سنت و هنر می‌گوید

طراحی با حنا روی دست؛ زیبایی منحصر به فرد

حنا یک گیاه پرخاصیت است و برای تقویت مو و ناخن و پوست استفاده می‌شود. با طراحی‌هایی که روی دست با حنا انجام می‌گیرد دوباره این گیاه پرخاصیت به شغل آرایشگری برگشته و مشتری‌های خاص خود را دارد.

دوات آنلاین-مدتهاست که دیگر حنا یک وسیله آرایش برای مادربزرگ‌ها نیست. حنا، این گیاه زیبایی بخش که وسیله آرایشی زنان جنوبی ایران بوده‌ است با طرح‌هایی که دختران جنوب می‌توانند روی دست و پا ایجاد کنند به یکی از جذابیت‌ها برای خانم‌هایی تبدیل شده‌است که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند.

 

حنا در حال حاضر با رنگهای سفید، سیاه و حنایی در بازار موجود است و هر خانمی که طراحی و نقاشی بلد باشد می‌تواند با استفاده از این حناها طراحی‌های زیبایی روی دستان خود انجام دهد، شیما اسدی میکاپ آرتیست در این باره به دوات آنلاین می‌گوید:

حنا یک گیاه پرخاصیت است و برای تقویت مو و ناخن و پوست استفاده می‌شود. با طراحی‌هایی که روی دست با حنا انجام می‌گیرد دوباره این گیاه پرخاصیت به  شغل آرایشگری برگشته و مشتری‌های خاص خود را دارد.

 

اگر عروس هستید و می‌خواهید طراحی حنا روی دستتان داشته باشید بهترین انتخاب برای شما حنای سفید است. البته طراحی با حنا برای عروس‌هایی مناسب است که پوستی تیره دارند. دستان برنزه بسیار مناسب این کار است.

 

حنای سیاه و قهوه‌ای برای دستان سفید مناسب است. البته ماندگاری حنا چندان بالایی ندارد و تا یک هفته می‌توانید روی طرحی که برای دستان خود انتخاب کردید حساب کنید و بعد از یک هفته این حنا خودبه خود پاک می‌شود.

 

طراحی حنا گزینه بسیار مناسبی به جای تتو است. افرادی که دوست دارند روی بدن خود تتو کنند اما از این کار مطمئن نیستند و نگران هستند که پشیمان شوند می‌توانند از حنا برای این کار استفاده کنند.

طراحی با حنا فقط مخصوص دست نیست. شما می‌توانید پاهای خود را هم به زیبایی طراحی کنید. طراحی حنا روی پا که بسیار هم آن را زیبا می‌کند در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد. وقتی به اصطلاح حنا روی پا بستید باید از صندلها استفاده کنید. صندل های رنگارنگ و زیبا و تخت که معمولا در جنوب کشور استفاده می‌شود.

ممکن است نخواهید هزینه بالای طراحی حنا را بپردازید اما زیبایی آن را هم دوست داشته باشید.پس بدانید شابلون هایی در فروشگاهها وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید دست و پای خود را با طرح‌های زیبا حنا ببندید درست مانند طراحی‌های حنا.

 

تفاوت شابلن با طراحی واقعی در این است که شابلن‌های طرح‌هایی از پیش تعیین شده‌ هستند و خلاقیتی در آن نیست اما طراحی حنا می تواند منحصر به فرد باشد و شما می‌توانید از طراح بخواهید فقط روی دست شما چنین طراحی انجام دهد و طرح مخصوص خودتان را داشته باشید. 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.