2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
شلوار چرم را کی و چطور بپوشیم؟
یک طراح مد و لباس توضیح می‌دهد:

شلوار چرم را کی و چطور بپوشیم؟

نیروانا فتحی طراح مد و لباس درباره شلوار چرم می‌گوید: نکته مهمی که برای شلوار چرم باید بدانید این است که این شلوار به هیچ وقت کارایی بالایی ندارد. اگر شلوار جین را قابلیت ست شدن با خیلی از لباسها و رنگها را دارد و کاربردی است باید بدانید شلوار چرم به هیچ وجه اینطور نیست.

دوات آنلاین-شلوار چرم زنانه یکی از شیک‌ترین لباسهایی است که خانم‌ها برای پوشش استفاده می‌کنند. این شلوار‌ها بسیار جذاب است اما باید بدانید این شلوار لاکچری را چطور ست کنید در غیراین صورت شما را بدریخت خواهد کرد.

 

نیروانا فتحی طراح مد و لباس درباره شلوار چرم به دوات آنلاین می‌گوید:

 

نکته مهمی که برای شلوار چرم باید بدانید این است که این شلوار به هیچ وقت کارایی بالایی ندارد. اگر شلوار جین را قابلیت ست شدن با خیلی از لباسها و رنگها را دارد و کاربردی است باید بدانید شلوار چرم به هیچ وجه اینطور نیست.

 

شلوار چرم باید بلوز مخصوص خود را داشته باشد و با هر بلوزی به راحتی ست نمی‌شود. در واقع شما باید به طور خاص برای شلوار جین بلوز مخصوص بخرید. همین هم شلوار چرم را شیک و لاکچری می‌کند. شلواری مخصوص فصل سرد سال و البته خانمهایی با اندام کشیده و پاهایی لاغر است. 

شلوار چرم انتخاب جوانهاست. خانم‌های جوانی که شلوار چرم می‌پوشند شخصیتی خاص و و مغرور دارند. این خانم‌ها معمولا از جسور بودن و متفاوت بودن نمی‌ترسند.

 

از آنجایی که شلوار چرم بسیار ساده‌است بنابراین بلوز مناسب آن حتما باید طرح‌دار باشد. سادگی بلوز می‌تواند شما را از زنانگی دور کند. بلوزی برش‌دار و با چین‌های  پخش شده در بخش‌های متخلف بلوز انتخاب کنید.

 

اگر شلوار چرم را با یک بلوز خیلی ساده ست‌کنید، تیپ شما مردانه دیده می‌شود و اگر بلوزتان خیلی باز یا از جنس چرم باشد هم شما را فردی مصنوعی و زشت نشان خواهد داد بنابراین بهتر است شکست‌ خطوط در بلوزتان دیده شود و نگاه بیننده را خسته نکند.

دخترهای جوان می‌توانند بلوزی انتخاب کنند که پاپیون‌ داشته باشد. این اتفاق تمرکز را از روی شلوار جدا می‌کند هرچند آن را به حاشیه نمی‌برد اما زیبایی شما را دو چندان می‌کند.

 

پیشنهاد می‌کنم اگر طرفدار شلوار چرم هستید و بلوز‌های پرطمطراق با آن ست کردید موهایتان را کوتاه و رنگ کنید.

 

موی کوتاه برای دختران جوان نشان از جسارت و متفاوت بودن است. شما می‌توانید از زیور‌آلات مدرن مانند انگشتر نیم‌بند، گوشوارهای میخی و آویزدار در قسمت بیرونی گوش بسیار جذاب و متفاوت خواهد بود.

 

یادتان باشد شلوار چرم را با کفش‌های پاشنه بلند بپوشید. بوت‌ها گزینه مناسبی برای شلوار چرم هستند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.