2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
دستمزد رامبد جوان چقدر است

دستمزد رامبد جوان چقدر است

ما مدل‌مان این نیست که بگوییم ما بدبخت و بیچاره‌ایم. ما مدل‌مان این است که سرمان را بالا می‌گیریم و می‌گوییم ما خیلی هم خوبیم و خیلی باحالیم. به علاوه این‌که می‌گوییم مشکل مالی نداریم.

دوات آنلاین-رامبد جوان در مصاحبه‌ای مطبوعاتی دستمزد خود را برای کار در برنامه خندوانه اعلام کرد.

 

او گفت: دستمزد من به عنوان کارگردان، طراح، مجری و سرپرست گروه ایده‌پرداز در خندوانه بودم که هر کدام از اینها می‌توانست یک دستمزد حداقل دو میلیون تومانی برای هر برنامه داشته باشد، یعنی مجری‌ها آن موقع دو میلیون می‌توانستند دو تا سه میلیون تومان بگیرند و برنامه اجرا کنند اما دستمزد من برای همه این کارها سه میلیون تومان بود و من از نظر خودم به‌راحتی باید 10 میلیون تومان دستمزد می‌گرفتم ولی نشد.

 

در همین زمینه: فصل 6 خندوانه از چه زمانی شروع می‌شود و برنامه جناب خان چیست؟

 

او ادامه داد: در فصل دوم دستمزد من 5 میلیون تومان شد. دوست ندارم راجعه به اینها حرف بزنم. در فصل بعدی دستمزد من یک ذره و در فصل بعد یک ذره دیگر اضافه شد. ما مدل‌مان این نیست که بگوییم ما بدبخت و بیچاره‌ایم. ما مدل‌مان این است که سرمان را بالا می‌گیریم و می‌گوییم ما خیلی هم خوبیم و خیلی باحالیم. به علاوه این‌که می‌گوییم مشکل مالی نداریم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
رضا 1397/06/05
ملاک تعیین این دستمزد در عالم تلویزیون و سینما حقوق کارمندان است یا درامد پزشکان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.