2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تیپ اسمارت کژوال مناسب برای کارمندان غیردولتی
یک طراح مد و لباس توضیح می‌دهد:

تیپ اسمارت کژوال مناسب برای کارمندان غیردولتی

شما می‌توانید با ترکیب چند رنگ یک تیپ نیمه رسمی داشته باشید. شلوار پارچه‌ای رنگی که مانند شلوارهای رسمی دوخته نشده و دوختی اسپورت دارد را با پیراهنی نقش‌دار مثلا چهارخانه ترکیب کنید این پیراهن می‌تواند آستین کوتاه باشد.

دوات آنلاین-بسیاری از آقایان جوان که در محیط خصوصی کار می‌کنند درگیر این موضوع هستند که چطور لباس مناسب به تن کنند، مخصوصا آقایانی که مغازه‌دار هستند. کت و شلوار اصلا لباس مناسبی برای کار در یک محیط خصوصی نیست، به چند دلیل از جمله اینکه حرکت بدن را کند می‌کند. کت و شلوار مناسب محیطی است که لازم نیست شما در آن زیاد حرکت داشته‌ باشید.

نازنین امینی طراح مد و لباس پیشنهاد می‌کند افرادی که در یک شرکت خصوصی کار می‌کنند یا شغلی غیراداری دارند می‌توانند از تیپ اسمارت کژوال استفاده کنند.

 

او می‌گوید: تیپ کاملا اسپورت مناسب محل کاری که چیزی میان رسمی و غیررسمی است هم نیست بنابراین اسمارت کژوال می‌تواند یک تیپ مناسب باشد.

شما می‌توانید با ترکیب چند رنگ یک تیپ نیمه رسمی داشته باشید. شلوار پارچه‌ای رنگی که مانند شلوارهای رسمی دوخته نشده و دوختی اسپورت دارد را با پیراهنی نقش‌دار مثلا چهارخانه ترکیب کنید این پیراهن می‌تواند آستین کوتاه باشد. یک ساعت اسپورت و کفش بند‌دار و کمربند اسپورت یک تیپ اسمارت کژوال فوق‌العاده است.

 

هرگز در محیط کار خود تی‌شرت نپوشید، این کار برای وزن شخصیتی شما مناسب نیست. شما باید یک تیپ مردانه داشته باشید. پوشیدن تی‌شرت بیشتر مناسب نوجوانان و یا استفاده در پیک نیک است. پیراهن‌های سه دکمه، پیراهن‌های مردانه طرح‌دار با ساعتی مارک و کفشی بند‌دار (بجز کتانی ورزشی) و شلوار پارچه‌ای که با مدل اسپورت دوخته شده‌ باشد یک انتخاب مناسب برای شماست.

کارمندان بانک‌ها و ادارات دولتی به دلیل شرایط خاصی که در محیط کاری آنها حاکم است باید کت و شلوار بپوشند. بنابراین تیپ کژوال برای این کارمندان مناسب نیست.

 

برای تیپ اسمارت کژوال می‌توانید از یک کیف مردانه غیر رسمی هم استفاده کنید، کیف‌هایی که از چرم مات ساخته شده یا کیف‌های پارچه‌ای می‌تواند برای این کار مناسب باشد.

اگر آقای جوانی هستید حتما به مرتب بودن موها و محاسن خود هم توجه داشته‌ باشید. این امر در جذابیت شما بسیار موثر است. سعی کنید صورت و موهایی مرتب داشته‌ باشید اما لزومی ندارد در پیرایش آن زیاده‌روی کنید.

 

اگر موهای شما زودتر از سن تان خاکستری شده‌ است نگران نباشید. این اتفاق به جذابیت شما می‌افزاید. مردانی که موهای خاکستری دارند بیشتر مورد توجه هستند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.