2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
 زیورآلات چرم را چطور و کجا استفاده کنیم؟

زیورآلات چرم را چطور و کجا استفاده کنیم؟

دستبندهای چرم و طلا به دلیل تضاد رنگی و ظرافت و زیبایی که دارند بسیار مورد توجه هستند. این دستبندها زیورآلاتی هستند که جوانان استفاده می‌کنند و در واقع نماد جوانی است.

دوات آنلاین-دستبندهای چرم و طلا یکی از زیبا‌ترین زیور‌آلاتی است که این روزها میان خانم‌ها و آقایان جوان طرفداران زیادی دارد.

 

دیگر استفاده از طلا به عنوان زینت مد نیست و چندان طرفدار ندارد اما استفاده از چرم، نگین‌های رنگارنگ و سنگهای زیبا و تلفین آن با طلا بسیار جذاب شده‌ است.

 

از جمله این زیورآلات دستبندها هستند. نازی امینی طراح مد و لباس از کاربرد این زیورآلات برایمان می‌گوید:

 

دستبندهای چرم و طلا به دلیل تضاد رنگی و ظرافت و زیبایی که دارند بسیار مورد توجه هستند. این دستبندها زیورآلاتی هستند که جوانان استفاده می‌کنند و در واقع نماد جوانی است. ضمن اینکه از آنجایی که طلای کمتری نسبت به دستبندهای دیگر در آن استفاده می‌شود ارزان تر نیز هست.

 

دستبندهای چرم و طلا را می‌توان در هر قالبی که مشتری دوست داشته باشید درست کرد. اگر خانم جوانی هستید با دستهای ظریف و انگشت‌های کشیده من به شما توصیه می‌کنم ازدستبند چرم بافت استفاده کنید. قطعه طلایی که روی این دستبند قرار می‌گیرد می‌تواند تضاد رنگ زیبایی را به وجود آورد و به دستان شما نمایی خاص بدهد. پیشنهاد می‌کنم قطعه طلایی که روی این دستبند چرم قرار می‌دهید نمادی از درونیات شما باشد، می‌تواند قطعه شعریا حتی حرف اول یک نام باشد.

 

دسبتندهای چرم، در ایران تاکنون تک استفاده می‌شد اما می‌توانید ست آن را درست کنید. از گلو‌بندهای چرم که دور گلوی شما حلقه می‌شود و همچنین از گوشواره‌ها استفاده کنید. این ست می‌تواند جسارت شما را در استفاده از زیورآلاتی که میان عوام چندان مد نیست نشان دهد و از شما فردی خاص بسازد.

توجه داشته‌ باشید دستبندهای چرم را می‌توانید با نگین‌های زیبا هم زینت بدهید و به جای اینکه قطعه‌ای طلا در آن استفاده کنید می‌توانید از قطعات سنگ‌های قیمتی استفاده کنید.

 

اگر آقای جوانی هستید می‌توانید از چرم بافت پهن استفاده کنید. دستهای آقایان به اندازه خانم‌ها ظریف نیست و بهتر است از دستبندی استفاده کنند که نازک نیست و مردانگی دستان انها را به رخ می‌کشد.

 

گردنبدهای بلند چرم با آویز درشت که نمایی از یک نوشته باشد می‌تواند برای آقایان بسیار زیبا باشد.

 

زیورآلات چرم را با لباس‌های رسمی استفاده نکنید. این زیورآلات برای استفاده روزانه شماست. می‌توانید آنها را با لباسهای اسپورت و لباس‌های معمولی که در روز استفاده می‌کنید همراه کنید.

ست‌های چرم بافت هرچند زیبا هستند اما تنها مدل زیورهای چرم نیستند چرم‌های ساده هم بسیار زیبا هستند و کاربرد خود را دارند البته بیشتر از سوی آقایان استفاده می‌شوند.

 

خانم‌ها می‌توانند علاوه بر چرم از ست‌هایی که با سنگ‌های رنگی تولید می‌شوند هم استفاده کنند. ترکیب‌ مهره‌های رنگی و طلا برای دختران جوان و نوجوان بسیار مناسب و زیباست.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.