2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
جذابیت با پلیسه روی لباس
یک طراح مد و لباس توضیح می‌دهد:

جذابیت با پلیسه روی لباس

پلیسه نوعی طراحی روی پارچه است که طراحان قبل از دوخت لباس ابتدا به پارچه چین می‌دهند. این چین‌ها هرگز باز نمی‌شود و همیشه روی پارچه می‌ماند. پلیسه یکی از طرح‌های قدیمی و بسیار زیبایی است که هرگز از مد نیفتاده است.

دوات آنلاین-لباسهای پلیسه همانطور که بارها از سوی طراحان گفته شده برای اندام های لاغر بسیار مناسب و زیباست. این در حالیست که به تازگی لباسهای پلیسه مد شده و دوباره سر زبانها افتاده‌ است.

 

نیروانا فتحی، طراح مد و لباس درباره آخرین مد پلیسه و طرح‌هایی که می‌توان از آن استفاده کرد به دوات آنلاین می گوید:

 

پلیسه نوعی طراحی روی پارچه است که طراحان قبل از دوخت لباس ابتدا به پارچه چین می‌ دهند. این چین‌ها هرگز باز نمی‌شود و همیشه روی پارچه می‌ماند. پلیسه یکی از طرح‌های قدیمی و بسیار زیبایی است که هرگز از مد نیفتاده و همیشه مورد توجه بوده‌ است. این طراحی معمولا روی لباس خانم‌ها انجام می‌گیرد.

لباسهای پلیسه مناسب خانم‌هایی با اندام باریک است، زیرا پلیسه حجیم بوده و بدن را بزرگ نشان می‌دهد. خطای دید ایجاد می کند و قسمتی از بدن که لباسش پلیسه دارد را مورد توجه ویژه قرار می‌دهد.

 

بیشترین استفاده از پلیسه در دامن است اما در لباسهای دیگر هم می‌توان از آن استفاده کرد. امروزه طرح‌های مختلفی برای پلیسه وجود دارد. شما می‌توانید بخشی از لباس را پلیس کنید نه همه آن را و این کار ویژگی خاصی به لباس شما می‌دهد.

 

اگر قد کوتاهی دارید می‌توانید پیراهنی بپوشید که دامن آن پلیسه‌های ریز دارد. شال‌های پلیسه هم بسیار مناسب صورت‌های لاغر است و صورت را درشت‌تر نشان می‌دهد.

پلیسه را می‌توان در بخشی از مانتو هم استفاده کرد و آن را به عنوان زینت به کار برد. باید توجه داشته‌ باشید با لباسهای پلیسه نباید زیورآلات ریز به کار برد اما زیورآلات خاص و درشت که روی لباس قرار گیرد می‌تواند بسیار زیبا باشد.

 

توجه داشته‌ باشید پلیسه اگر کوتاه باشد اندام شما را بسیار درشت می‌کند. اگر با این موضوع مشکلی ندارید باید بگویم شما یک خانم با اعتماد به نفس بالا و شیک هستید که انتخاب جسورانه‌ای دارید.

 

لباسهای پلیسه کوتاه می‌تواند انتخابی خاص و زیبا باشد و شما را به یک فرد شیک پوش و تک تبدیل کند.

اگر فردی درشت اندام هستید و پلیسه را دوست دارید و نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید پیشنهاد می‌کنم از پلیسه روی آستین استفاده  کنید یا می‌توانید فقط پایین دامن خود را پلیسه کنید و بخش‌های دیگر آن صاف باشد. این ایده هم می‌تواند لباس شما را خاص و جذاب کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.