2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چگونه با کفش پاشنه بلند راحت راه برویم؟

چگونه با کفش پاشنه بلند راحت راه برویم؟

در طول مراسم، هرگز پایتان را از کفش خارج نکنید، حتی اگر درد زیادی داشته باشید. خارج کردن پا از کفش، تورم پاها را زیاد می‌کند و بار دیگر که پا را داخل کنید، درد بیشتری خواهید داشت.

دوات آنلاین-برای این‌که با کفش پاشنه بلند راحت‌تر راه بروید و دچار انواع درد پا و کمر نشوید توصیه‌های زیر را بخوانید و به آنها عمل کنید:

 

استفاده از نرم‌کننده یا دئودورانت‌ها

 

قبل از این که کفش پاشنه‌بلند بپوشید، پاهای خود را نرم‌کننده بمالید یا از دئودورانت‌ها استفاده کنید تا علاوه بر این که پوست پا را نرم می‌کند، مانع از تعریق و چسبیدن کفش به پا می‌شود و ساییدگی را کاهش داده و از زخم شدن پا جلوگیری می‌کند.

 

کفشی که بند و سگک داشته باشد، بخرید

 

اگر می‌خواهید کفش پاشنه‌بلند بخرید، کفش‌هایی را انتخاب کنید که حداقل بند و سگک داشته باشد تا پاشنه پا را ثابت روی کفش نگه دارد و از لغزیدن آن هنگام راه رفتن خودداری کند.

 

قبل از مراسم آن را بپوشید

 

یکی از کارهایی که کمک می‌کند در طول مراسم، کفش پاهای شما را زیاد آزار ندهد، این است که از چند روز قبل، کفش را در خانه بپوشید و با آن مدتی راه بروید تا در پایتان جا باز کند و شما را در روز مراسم خسته و آزرده ‌نکند.

 

عصرها کفش بخرید

 

برای این که کفشی مناسب با سایز پای خود پیدا کنید، بهتر است عصرها خرید کنید. پا هنگام عصر در بزرگ‌ترین حالت خود قرار دارد بنابراین احتمال این‌که بعدا بخواهد پای شما را بفشارد یا تنگ شود، بسیار کم است.

 

انگشتان خود را ببندید

 

راهکار بسیار خوبی وجود دارد که به راحت‌تر راه رفتن شما با کفش‌های پاشنه‌بلند کمک می‌کند. برای این کار، انگشت سوم و چهارم (از سمت انگشت شست حساب کنید) را با چسب به هم ببندید. این کار به کاهش درد هنگام راه رفتن کمک می‌کند. از این دو انگشت، عصبی رد شده که فشار روی آن باعث ایجاد درد پا می‌شود.

 

از آب یخ استفاده کنید

 

اگر کفش برایتان کمی تنگ است، یک کیسه را آب کرده و داخل کفش قرار دهید و کفش را مدت 30 دقیقه داخل فریزر بگذارید. با این کار، کفش تا حدی بزرگ‌تر شده و موقع پوشیدن، پایتان را اذیت نمی‌کند.

 

کفشی با کفی چرم بخرید

 

هنگام خرید کفش پاشنه‌بلند دقت کنید. بهتر است کفی کفش از جنس چرم باشد زیرا دامنه حرکت پای شما را موقع راه رفتن بیشتر می‌کند و درد کمتری را حس می‌کنید.

 

پاهایتان را از کفش خارج نکنید

 

در طول مراسم، هرگز پایتان را از کفش خارج نکنید، حتی اگر درد زیادی داشته باشیدخارج کردن پا از کفش، تورم پاها را زیاد می‌کند و بار دیگر که پا را داخل کنید، درد بیشتری خواهید داشت.

 

از کفی‌های سیلیکونی استفاده کنید

 

اگر کفشی که خریده‌اید پاهایتان را اذیت می‌کند، می‌توانید از کفی‌های سیلیکونی داخل کفش استفاده کنید تا کف نرم‌تری برای پایتان ایجاد کند و هنگام راه رفتن راحت‌تر قدم بردارید.

 

منبع:‌ sheknows

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.