2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
الهام طهموری، بازیگر سریال پدر: مرگ حامد اتفاق کوچکی برای مهتاب نیست اما خود را سرپا نگه داشته

الهام طهموری، بازیگر سریال پدر: مرگ حامد اتفاق کوچکی برای مهتاب نیست اما خود را سرپا نگه داشته

وقتی در مسیر کار قرار گرفتیم مطمئن بودم یک سریال عالی خواهیم داشت اما تصور این را که کار آن هم با پخش در این تایم تا این حد پربیننده شود، نداشتم و باورم نمی‌شد. خیلی از این موضوع خوشحالم.

دوات آنلاین-بازیگر نقش مهتاب در «پدر» از سوابق خود در عرصه بازیگری، نحوه حضور در این سریال، تعامل با تهیه‌کننده و کارگردان و شخصیتی که ایفا می‌کند سخن گفت.

 

الهام طهموری (بازیگر نقش مهتاب در سریال پدر) با بیان اینکه مخاطب از همان اوایل سریال می‌فهمد یک چیزهایی در زندگی مهتاب درست نیست، تصریح کرد: همه داستانک‌ها در تلاش‌اند داستان اصلی سریال را بسط بدهند و به آن بپردازند. داستان زندگی مهتاب و محسن هم در راستای بسط دادن به قصه اصلی است.

 

طهموری درباره دیگر بازیگران سریال گفت: هم‌بازی بودن با آقای سلطانی و خانم زنگنه فوق‌العاده است و هرلحظه از این دو چیز یاد می‌گرفتم. حس آقای سلطانی و خانم زنگنه پدرانه و مادرانه بود و به من کمک می‌کرد درست بازی کنم.

 

او در پاسخ به اینکه آیا پیش‌بینی چنین استقبالی از سریال پدر را داشت یا خیر، بیان کرد: وقتی در مسیر کار قرار گرفتیم مطمئن بودم یک سریال عالی خواهیم داشت اما تصور این را که کار آن هم با پخش در این تایم تا این حد پربیننده شود، نداشتم و باورم نمی‌شد. خیلی از این موضوع خوشحالم. قطعا عوامل سریال ازجمله آقایان عنقا و توفیقی لیاقت چنین استقبالی را داشتند. ما گروه بسیار خوبی داشتیم که در راس کار آقای عنقا بود.

 

طهموری در پایان شخصیت مهتاب را سنگ صبور خانواده دانست و گفت: با وجودی که مرگ حامد اتفاق کوچکی برای مهتاب نیست اما خود را سرپا نگه داشته تا مراقبت پدر و مادرش باشد. هوای فرزند حامد را دارد و به نوعی دلگرم‌کننده همه است. او خودش اوضاع خوبی ندارد اما حواسش به همه اعضای خانواده است.

 

این بازیگر درباره سوابق خود گفت: کارم را از تئاتر شروع کردم و فعالیت جدی‌ام در عرصه تصویر با سریال «پیک راستان» رقم خورد؛ زنده‌یاد اکبر خواجویی به من لطف و اعتماد کردند و نقش اصلی سریال‌شان را به من سپردند که از این بایت همیشه مدیون او هستم. در تلویزیون سریال‌های دیگری چون «نفس گرم»، «پرستاران»، «آسمان هوای باران دارد» و «سرزمین کهن» را داشته‌ام‌. در سریال جدید آقای میرباقری با نام «ماه تی تی» هم بازی کردم و ازجمله فیلم‌های سینمایی‌ام می‌توانم به «سارا و سندباد»، «قبیله من»، «لوک خوش شانس» و «ترومای سرخ» اشاره کنم.

 

طهوری درباره نحوه همکاری با تیم «پدر» توضیح داد: من به آقای توفیقی معرفی و در جلسه اولی که برای گفتگو نزدشان رفته بودم شیفته رفتار و منش او شدم. گویی از همان لحظه اول به مهربانی و انسانیت او پی بردم.

 

او افزود: با ورودم به کار او را یک کارگردان کاربلد، کاردرست و صبوری دیدم که باید به خاطر فرصتی که در اختیارم قرار داد از او تشکر کنم.

 

منبع: ایلنا

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.