2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
محمدرضا گلزار چرا به‌عنوان مجری مسابقه برنده باش انتخاب شد؟

محمدرضا گلزار چرا به‌عنوان مجری مسابقه برنده باش انتخاب شد؟

برنده باش مسابقه‌ای برگرفته از اطلاعات عمومی و با بهره‌گیری از تکنولوژی مورد علاقه در جامعه طراحی شده و تلاش دارد تا با تجمیع مطالعه و تکنولوژی سبک نویی در ساخت مسابقات تلویزیونی به‌وجود آورد.

دوات آنلاین-دو قسمت اول مسابقه برنده باش را دیدید؟ نظرتان درباره اجرای محمدرضا گلزار چه بود؟ جواب این سوال را می توانید در پایین صفحه در قسمت ارسال دیدگاه برای ما بنویسید اما قبل از آن از زبان تهیه کننده این برنامه بخوانید که چرا گلزار مجری این مسابقه شد.

 

هاشم رضایت - تهیه‌کننده مسابقه برنده باش - افزایش سطح آگاهی و تشویق افراد به مطالعه را از اهداف اصلی آن دانست و در این باره توضیح داد: پایین بودن سرانه مطالعه از موضوعاتی است که بارها و بارها از زبان مسئولان و پژوهشگران شنیده‌ایم.

 

بالا بردن سرانه مطالعه بخصوص در نسل جوان ما که اسیر تکنولوژی روز شده‌اند، از اهداف اصلی تولید و پخش این مسابقه است.

 

وی اضافه کرد: برنده باش مسابقه‌ای برگرفته از اطلاعات عمومی و با بهره‌گیری از تکنولوژی مورد علاقه در جامعه طراحی شده و تلاش دارد تا با تجمیع مطالعه و تکنولوژی سبک نویی در ساخت مسابقات تلویزیونی به‌وجود آورد.

 

رضایت درباره علت انتخاب گلزار برای اجرای این مسابقه گفت: محبوبیت و آشنایی مردم با این هنرپیشه خوب و مستعد کشورمان به ما امکان می‌دهد تا جوانان بیشتری را مجذوب کتابخوانی و کسب معلومات کنیم.

 

موضوعی که از دغدغه های گلزار است و عامل اصلی پذیرش اجرا در برنامه بود. البته نام افراد دیگری هم مطرح بود اما گلزار انتخاب اول بود و هنوز هم درباره دستمزد صحبت نکرده است.

 

وی از شرکت‌کنندگان خواست تا مراقب کلاه برداری های اینترنتی باشند و اضافه کرد: اپلیکیشن برنامه تمامی سوالات مراحل مختلف را در اختیار علاقمندان قرار داده است، پس از هرگونه عضویت و پرداخت مبالغ مختلف به سایت ها و شبکه های متفرقه اینترنتی پرهیز کنید.

 

گفتنی است؛ مسابقه تلویزیونی «برنده باش» به تهیه کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.