2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چگونه زیباترین گردنبند را انتخاب کنیم؟
یک طراح مد راهنمایی می‌کند:

چگونه زیباترین گردنبند را انتخاب کنیم؟

اگر اندامی درشت دارید و بالاتنه شما اصطلاحا چاق است استفاده از گردنبندهای خیلی درشت یا در اصطلاح سینه‌ریز به شما پیشنهاد نمی‌شود چرا که اینکار باعث می‌شود درشتی اندام شما بیشتر به چشم بیاید. بهتر است از گردنبدهایی بلند که روی لباس قرار می‌گیرد استفاده کنید.

دوات آنلاین-گردنبندها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای یک نوع لباس استفاده می‌شوند. استفاده از گردنبند کوتاه برای لباس یقه بسته و گردنبندهایی با زنجیر بلند برای لباس‌های یقه باز یک بدسلیقگی محض است.

شیما محسنی، طراح مد درباره نحوه استفاده از گردنبند‌ها در انواع مدل لباس به دوات آنلاین می‌گوید:

 

اینکه چه گردبندی استفاده می‌کنید بسته به دو چیز دارد اول اندام شما و دوم لباسی که می‌پوشید.

 

اگر اندامی درشت دارید و بالاتنه شما اصطلاحا چاق است استفاده از گردنبندهای خیلی درشت یا در اصطلاح سینه‌ریز به شما پیشنهاد نمی‌شود چرا که این کار باعث می‌شود درشتی اندام شما بیشتر به چشم بیاید. بهتر است از گردنبدهایی بلند که روی لباس قرار می‌گیرد استفاده کنید.

 

اگر لباسی با یقه باز می‌پوشید می‌توانید از گردنبندهایی استفاده کنید که روی قسمت عریان بدن تان قرار می‌گیرد و اصطلاحا تمرکز را روی آن قسمت قرار می‌دهد. حتی می‌توانید از گلو‌بندها هم استفاده کنید.

 

گلو‌بندها به تازگی دوباره مد شده وطرح‌های زیبایی از آن به بازار آمده‌است. گلوبندهایی که با گیپور و پارچه‌های ظریف درست می‌شوند و نگین‌ به آن آویزان است، بسیار جذاب و زیبا هستند. اگر لباس شما گیپور دارد می‌توانید از همان گیپور یک گلوبند زیبا درست کنید و آویزهای مروارید و طلا به آن اضافه  و برای مهمانی استفاده کنید.

 

اگر لباس تان یقه‌ای کاملا بسته دارد مانند لباس‌‌های یقه اسکی یا پیراهن‌های بلند پوشیده یا حتی مانتو‌ به تن دارید می‌توانید یک گردنبند بلند با پلاکی نسبتا درشت استفاده کنید. طوری که تا روی سینه شما آویزان شود.

لباسهایی که یقه برگردان دارد بسیار مناسب گردنبندهای کوتاه و درشت یا به اصطلاح گردنبند چوکر است.

 

برای لباسهای یقه گرد باز می‌توانید گرنبندی انتخاب کنید تا روی سینه شما بیایید و پر از جزئیات باشد. اگر لباس شما یقه هفت باز است باید حواس تان باشد گرنبند شما می‌تواند تا روی یقه شما بیاید اما حتما باید قرینه باشد و یک طرف جزئیات بیشتری از طرف دیگر نداشته‌ باشد.

 

نکته دیگری که باید در انتخاب گرنبند به آن دقت کرد این است که لباس های ساده‌ای که هیچ طرحی ندارند و فقط از رنگ در آنها استفاده شده و کاملا پوشیده هستند بسیار مناسب گردنبندهای خیلی بلند حتی تا یک متر و آویزهای درشت هستند اما اگر لباس شما پوشیده‌ است و جزئیات زیادی دارد و پارچه‌اش از طرح‌های مختلفی پوشیده شده بهتر است نگین گردنبند شما کوچک باشد. اگر نگین درشت باشد آشفتگی خاصی را به چهره شما می‌دهد که زیبا نیست.

یقه‌های دراپه که میان مردم به یقه شل معروف است بسیار یقه جذابی است و خانم‌های جوان بسیار از آن استقبال می‌کنند. نوع شلختگی که در این یقه وجود دارد شخصیت خاصی به لباس شما می‌دهد اما توجه داشته باشید که با این یقه به هیچ وجه نباید از گردنبند استفاده کنید و این یقه هم شامل همان قانون شلوغی زیاد و آشفتگی می‌شود. بنابراین بهتر است به زیبایی این یقه به تنهایی بسنده کنید. زیورآلاتی که برای این یقه می‌توانید استفاده کنید گوشواره‌است.

 

بسته به ترکیب صورتتان می‌توانید از گوشواره‌های آویزدار و بلند یا گوشواره‌های گرد استفاده کنید. گوشواره های پر جزئیات می‌تواند زیبایی خاصی به این لباس بدهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.