2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تعرض به منشی دندانپزشکی

تعرض به منشی دندانپزشکی

شاکی: فردی به عنوان بیمار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد اما با سوء استفاده از خلوتی داخل کلینیک به سمت من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد .

دوات آنلاین-سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری متهم پرونده ی آزار و اذیت در یک کلینیک دندانپزشکی پیش از خروج وی از کشور خبر داد .

 

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : در موخه 29/04/1397 پرونده ای با موضوع "آزار و اذیت منشی خانم در کلینیک دندانپزشکی" از کلانتری 134 شهرک قدس به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد. شاکیه پس از حضور در اداره شانزدهم به کارآگاهان گفت : فردی به عنوان بیمار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد اما با سوء استفاده از خلوتی داخل کلینیک به سمت من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد .

 

شاکیه در توضیحات تکمیلی به کارآگاهان عنوان کرد : "ساعت 19:00 مردی حدودا 50 ساله به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد و درخواست نمود تا پزشک نسبت به معاینه ی ایشان اقدام بکند ؛ به ایشان توضیح دادم که پزشک بعدازظهرها ویزیت ندارند و من نیز صرفا برای نوبت دهی به بیماران و پاسخگویی به تلفن ها در مطب حضور دارم . این شخص با اطلاع از تنها بودن من در داخل مطب ، ناگهان به سمت من حمله ور شد ؛ دیوانه وار مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از آزار و اذیت از داخل مطب متواری شد ".

 

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع جرم به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته پرداخته و موفق به شناسایی پلاک خودرو متهم به شماره ایران 22/*** هـ 57 شدند . با شناسایی تصویر متهم به نام "مسعود" (54 ساله) از سوی شاکی پرونده ، کارآگاهان در بررسی های بیشتر اطلاع پیدا کردند که این شخص دارای اقامت در یکی از کشورهای اروپایی است و تا چند روز آینده نیز قصد خروج از کشور را دارد ؛ لذا در اولین مرحله و برابر هماهنگی با شعبه 12 دادگاه کیفری یک تهران ، اقدام قانونی جهت منوع الخروج شدن متهم انجام شد و در ادامه با انجام اقدامات ویژه پلیسی محل سکونت مسعود در شهرک قدس – خیابان زرافشان شناسایی ، در سحرگاه مورخه 23/05/1397 دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم پس از مواجه حضوری با شاکیه و همچنین مشاهده تصاویر ضبط شده ی دوربین های مداربسته ی داخل کلینیک دندانپزشکی مجبور به بیان حقیقت شد و صراحتا به آزار و اذیت شاکیه اعتراف کرد ؛ نهایتا با اعتراف صریح متهم و انجام تحقیقات تکمیلی ، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد .  

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.