2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
چه گوشواره‌ای به چه صورتی می‌آید؟
راهنمایی‌های یک طراح مد:

چه گوشواره‌ای به چه صورتی می‌آید؟

اینکه صرف زیبایی یک گوشواره یا انگشتر آن را انتخاب کنیم نمی‌تواند همان جلوه را روی بدن ما هم داشته باشد. مثلا انگشتر درشت روی دستان چاق و بزرگ یک جلوه دارد و روی انگشت‌های ظریف و لاغر یک جلوه دیگر دارد.

دوات آنلاین-یکی از مهم‌ترین سرگرمی‌های خانم‌ها که بسیار هم برای آنها لذت بخش است انتخاب زیور‌آلات است. گوشواره  جذاب‌ترین زیوری است که خانم‌ها استفاده می‌کنند و برخی خانم‌ها برای انتخاب گوشواره ساعت‌ها و روزها زمان می‌گذارند اما بعد از انتخاب و استفاده از گوشواره در کمال تعجب زیبایی که پشت ویترین داشته در گوش آنها ندارد! دلیل آن چیست و چطور باید گوشواره را انتخاب کنیم.

 

نازی امینی طراح مد و لباس درباره اینکه چطور می‌توان یک گوشواره مناسب انتخاب کرد به دوات آنلاین اینطور می‌گوید:

 

شاید برای خانم‌ها قابل باور نباشد اما زیبایی جواهرات بسیار با ویژگی های جسمی آنها در ارتباط است. اینکه صرف زیبایی یک گوشواره یا انگشتر آن را انتخاب کنیم نمی‌تواند همان جلوه را روی بدن ما هم داشته باشد. مثلا انگشتر درشت روی  دستان چاق و بزرگ یک جلوه دارد و روی انگشت‌های ظریف و لاغر یک جلوه دیگر دارد. گوشواره هم همینطور است.

 

صورت های کشیده

اگر صورتی کشیده‌ و چشمانی درشت دارید از گوشواره‌های بلند و آویزدار استفاده نکنید چراکه کشیدگی صورت شما را دوبرابر می‌کند. گوشواره‌های میخی و گرد بسیار زیباتر از گوشواره‌های بلند روی گوش شما جلوه می‌کند. گوشواره‌های حلقه‌ای و نگین‌دار بهترین انتخاب برای صورت‌های کشیده‌است.

اگر می‌خواهید گوش‌های شما به توجه ب صورت کشیده تان زیبا دیده شود و جلوه خاصی هم به تیپ شما بدهد باید بگویم زیبا‌ترین نوع گوشواره‌ها گوشواره‌های میخی و پیرسینگ برای تیپ شماست. سبک جدیدی از گوشواره‌ها طراحی شده که لاله گوش شما را به طور کامل می‌گیرد و به سمت بالا رفته و بخش عمده گوش شما را زینت می‌دهد. می‌توانید از این گوشواره‌ها استفاده کنید.

صورت گرد

اگر خانمی با صورت گرد و قلبی هستید می‌توانید از گوشواره‌های بلند و آویزدار استفاده کنید. این گوشواره‌ها خصوصا اگر گلدن رز باشد بسیار جذاب و زیباست و می‌توانید آن را لباس مشکی ست کنید و یک ترکیب رویایی درست کنید.

به طور کلی خانم هایی که صورت کشیده دارند و برای یک مراسم رسمی گوشواره انتخاب می کنند می توانند گوشواره های نگین دار با طرح های خاص و پیچیده و پرکار انتخاب کنند و مواقعی که می خواهند برای استفاده روزمره گوشواره انتخاب کنند بهتر است از گوشواره های میخی استفاده کنند.

 

همچنین خانم هایی با صورت گرد و قلبی هم می توانند برای مهمانی از گوشواره های بلند و برای استفاده روزمره از گوشواره های پیرسینگ آویزدار استفاده کنند. 

 

خانم های جوان

خانم‌های جوان هم می‌توانند از گوشواره‌های منگوله‌دار استفاده کنند. این گوشواره‌ها البته با سبک لباس سنتی بسیار زیبا می‌شود و منگوله‌های آن با رنگ لباس شما ست می‌شود.

 

گوشواره‌های منگوله‌دار، طرح حیوانات، گل وماه و ستاره برای خانم‌های جوان امروزی که می‌خواهند متفاوت باشند طراحی شده‌ است.

 

این طرح‌ها جوانی شما را به رخ کشیده و بسیار خاص‌تان می‌کند.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.