2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
زندگینامه سامان صفاری بازیگر نقش امیر، سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان و ملیکا شریفی‌نیا  بازیگر نقش حدیث در سریال دلدادگان

زندگینامه سامان صفاری بازیگر نقش امیر، سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان و ملیکا شریفی‌نیا بازیگر نقش حدیث در سریال دلدادگان

سریال دلدادگان از جمله سریال‌های پرطرفدار این روزها است. در ادامه با زندگینامه سامان صفاری بازیگر نقش امیر، سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان و ملیکا شریفی‌نیا بازیگر نقش حدیث آشنا شوید:

دوات آنلاین-بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان سانیا سالاری است که اولین حضور خود در تلویزیون را تجربه می کند. همچنین نقش امیر را سامان صفری بازی کرده است. بیوگرافی این دو بازیگر و ملیکا شریفی نیا را بخوانید.

 

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

سامان صفاری بازیگر نقش امیر در مجموعه تلویزیونی دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی است که در شبکه آی فیلم در حال نمایش است.

سامان صفاری بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

این سریال چندمین تجربه بازیگری صفاری بازیگر ایرانی است؛ هنرمندی که بازی در فیلم سینمایی شاخص و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را به نام شیار 143 را در کارنامه خود دارد و نقطه روشن و ماندگار کارنامه هنری او است.

 

امیر مجموعه تلویزیونی دلدادگان که نام قبلی این سریال پاهای بی قرار بود متولد ششم شهریور سال ۱۳۶۶ در کرمان است.

 

او بر خلاف رشته تحصیلی خود که گردشگری است به حرفه سینما روی آورده و با حضور در کلاس های آزاد بازیگری به دنبال هنرپیشگی رفته تا این حرفه را تجربه کند.

 

سامان صفاری از دهه هشتاد با سریال سقوط آزاد استعدادش را در این هنر سنجید و بعد از آن بیش از پیش به این کار علاقه مند شد‌.

 

استایل و چهره جذاب او مناسب باعث شد تا با پیشنهادی از طرف دوستانی که در این عرصه فعالیت می کردند ، در فیلمی کوتاه نقش آفرینی کند اما نقطه عطف و شکوفایی او بازی در فیلم سینمایی شیار 143 در نقش یونس بود که بهترین فیلم و برنده جشنواره فیلم فجر شد.

 

او با وجود بازی کم و حضور کم در فیلم ها و سریال ها اما سابقه حضور در جشنواره را در کنار هنرمندان بزرگ و مطرح کشور را دارد.

 

مجموعه تلویزیونی سایه بان نیز از جمله نقش های ماندگار صفاری است.

 

صفاری در سریال دلدادگان دومین همکاری خود را با منوچهر هادی انجام می دهد و این مجموعه بازیگران جدید و تازه کار زیادی را دعوت به همکاری کرده تا به گفته هادی فرصتی برای جوانان علاقه مند به بازیگری داده شود تا استعداد و توانایی خود را در این عرصه نشان دهند.

 

سامان صفاری مجرد است و هنوز تشکیل خانواده نداده است.

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره پانته آ بهرام

 

بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

سانیا سالاری بازیگر ایرانی متولد تیر ماه دهه شصت و دانش آموخته رشته تدوین در مقطع کارشناسی است.

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

خانم سالاری چند سال است وارد عرصه بازیگری شده و علاقه به هنر سینما باعث شد تا در یکی از شاخه های این رشته تحصیل کند.

 

او تاکنون آثار شاخص زیادی در عرصه نمایش و تاتر داشته و با بازیگران و کارگردانان مطرح زیادی در حوزه تاتر همکاری کرده است.

 

وی دوره های تکمیل بازیگری را در کلاس های مهتاب نصیر پور و همسرش محمد رحمانیان گذارنده است.

 

از جمله نمایش هایی که ایفای نقش کرده می‌توان به نمایش آیینه مجلس ضربت خوردن در نقش قطام اشاره کرد که اولین کار حرفه ای و بازیگری است.

 

درخشش و بازی خوب در این نمایش باعث شد تا نظر کارگردانان سینما به استعداد وی در این عرصه جلب شود.

 

این نمایش درباره شهادت امام علی علیه السلام بود که وی به دلیل بازی دلنشین از روز دوم نمایش با تجلیل تماشاگران به روی صحنه می رفت و با اینکه تجربه اول بازی وی بود اما خیلی خوب و حرفه ای نقشش را ایفا کرد.

 

اولین فیلمی که بازی کرد ملاقات بود و اولین حضورش در قاب تلویزیون سریال دلدادگان در نقش ارغوان است.

 

منوچهر هادی درباره انتخاب سالاری برای بازی در سریال جدید دلدادگان گفته است بعد از درخشش و دیدن بازی خوب سالاری در همایش مجلس ضربت خوردن وی را برای بازی در کارهای خودم انتخاب کردم و انتخاب درستی بوده و ایشان بسیار عالی و خوب این نقش را ایفا کردند

 

سانیا سالاری بازیگری است که فعلا اطلاعات شخصی زیادی در دسترس نیست و خبری در پیج وی درباره همسرش وجود ندارد.

 

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش حدیث در سریال دلدادگان

ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران، بازیگر اسـت. فارغ التحصیل رشته گرافیک است. تمام اعضای خانواه اش بازیگران صاحب نام و شناخته شده هستند، بجز بازیگری، عکاس، تصویر ساز و گرافیست اسـت.

ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش حدیث در سریال دلدادگان

پدرش محمدرضا شریفی نیا نابغه بازیگری است، مادرش آزیتا حاحیان علاوه بر بازیگر درجه یک، مدرس هنری نیز هست. خواهر بزرگترش مهراوه هم بازیگر اسـت.

 

از 3 سالگی باوجود پدر و مادر بازیگر و مدرس وارد این عرصه شد ودر سال 1370 وقتی 5 ساله بود بـه‌صورت حرفه ای با فیلم اویناز وارد سینما شد.

 

علاقه بـه نقاشی بـه‌صورت ارثی در خانواده‌شان هست پدرش، دایی و خاله اش نقاشی می‌کردند بهمین دلیل وقتی 9 ساله بود شروع بـه یادگیری نقاشی کرد.

 

درسال 1377 وقتی 12 ساله بود با سریال افسانه پوپک طلائی وارد قاب تلویزیون شد ودر سریالهای خروس، نون و ریحون و فیلم مهمان مامان چهره اش شناخته تر شد.

 

ملیکا شریفی نیا در 14 اردیبهشت 1386 وقتی 19 ساله بود با امیر رضا طلاچیان کـه در صنعت فعالیت دارد ازدواج کرد، اما این زوج هنوز صاحب فرزندی نیستند.

 

او می گوید: بهترین بخش زندگی ام مطالعه اسـت، وقتی سر کار هستم کتاب می‌خوانم یا در اینترنت مطالبی را مطالعه می‌کنم، اگر نتوانم کتاب بخوانم خیلی ناراحت می‌شوم. موسیقی راک و سنتی مدرن نیز از علایقم است.

 

بیشتر بخوانید: زندگی خانوادگی مهراوه شریفی نیا

 

ملیکا همچنین در مصاحبه‌ای گفته است: در جشن تولد 29 سالگی بـه خودم قول دادم وزنم را کم کنم به همین دلیل با یک رژیم اینترنتی درکنار مشاوره متخصص در 7 ماه 20 کیلو وزن کم کردم. اهل تغذیه سالم نیستم. تا همین چند ساله پیش سالاد و میوه هم کم می خوردم، اما مدتی اسـت در باغچه سبزی، گوجه و خیار پرورش می دهم و همین انگیزه ای شده تا از گیاهان کـه خودم پرورش می دهم استفاده کنم. چای هم نوشیدنی اول و مورد علاقه مـن اسـت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
طناز 1399/02/02
من با نظر آرشام جوووون موافقم 😆 یعنی یکم دیگه عاشقانه تر میشد میترکوند
آراد 1399/01/26
فیلم خوبی بود من با نظر شروین خدادادی وژاکلین احمدوند موافقم وبیشتر نقش شاهرخ استخری رادوست دارم 😘😙😘😙😚😘😙😚
شروین خدادادی 1399/01/26
خوب بود من بیشتر نقش شاهرخ استخری رادوست داشتم 😏😏😏
ژاکلین احمدوند 1399/01/26
واقعا فیلم عالیییییی بود و من بیشتر نقش شاهرخ استخری رادوست داشتم بی نظیر بوووووود
آرشام 1399/01/26
خوب بود من فقط لحظه های عاشقانش رو دوست داشتم😏😏😏😏😏😏😏
ناشناس 1398/11/17
خیلی عالی بود،واقعا همه بازیگراش خیلی خوب ایفای نقش کردن،بخصوص خانم سانیا و آقا سامان.لطفا فصل 4 سریال هم پخش کنید،ولی دوس داشتیم آخرین قسمت ارغوان چشاشو باز کنه
ناشناس 1398/11/17
عالی
ناشناس 1398/11/02
سرکار خانم نمی دونم کی هستی که خودتو جای خواهر سامان صفاری جا می زنی اما این و بدون این آقای محترم خواهر نداره
بهاد 1398/10/18
به نظرم خیلی فیلم خوبی بود اما لطفا فصل چهارم این فیلم رو هم بسازید من مطمئن هستم که طرفدار های زیادی پیدا میکنه
ایلار فقیه 1398/10/17
لایک داری

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.