2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
چه گلی مناسب کت داماد است؟
یک طراح مد و لباس پاسخ می دهد

چه گلی مناسب کت داماد است؟

هتر است گلی که برای یقه کت استفاده می‌کنید با دسته گل عروس یکسان باشد و زیباترین گل ارکیده است. ارکیده گلی خاص، زیبا و عاشقانه است ارکیده به کل مهربانی شهرت دارد و یکی از بهترین انتخابهاست.

دوات آنلاین-انتخاب دیزاین داماد کار بسیار سخت‌تری از طراحی لباس و اکسسوری‌ها برای عروس است زیرا عروس‌خانم‌ها همیشه مورد توجه بوده‌اند و طراحان زیادی برای لباس عروس طرح زده‌اند  اما توجه به طراحی دامادها لباس کمتر بوده‌است.

 

 به گفته نیروانا فتحی یکی از بهترین ترکیبات کت و شلوار دامادی و گل، ترکیب کت و شلوار طوسی یا مشکی با گل ارکیده است. این طراح مد و لباس به دوات آنلاین می گوید:

 

بیشتر دامادها کت و شلوار مشکی یا سرمه‌ای استفاده می‌کنند اما از جاذبه کت و شلوار طوسی غافل نشوید. پارچه این کت و شلوار باید طوسی براق باشد. پیراهن سفید با این کت بسیار مناسب است. دستمال جیب و کراوات را می‌توانید قرمز ونیزی استفاده کنید. این رنگ بسیار جذاب و خاص است.

البته توجه داشته باشید بهتر است گلی که برای یقه کت استفاده می‌کنید با دسته گل عروس یکسان باشد و زیباترین گل ارکیده است. ارکیده گلی خاص، زیبا و عاشقانه است. ارکیده به گل مهربانی شهرت دارد و یکی  از بهترین انتخابهاست.

 

هرچند رز مخملی هم نماد عشق است اما این گل را در همه مناسبتها می‌توانید استفاده کنید. اگر می‌خواهید یک گل کلاسیک و روتین استفاده کنید رز گل خوبی است.

اگر می‌خواهید داماد خاصی باشید گل ارکیده و گل شیپوری هلندی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. هرچند گفته می‌شود همه وسایل داماد بهتر است با عروس ست شود اما توصیه من به آقا دامادها این است که از عروس خانم بخواهند دسته گل عروس را با گل یقه کت داماد ست کنند. چون گل تک بسیار به چشم می‌آید ضمن اینکه اکسسوری‌های لباس عروس آنقدر زیاد است که دست گل چندان به چشم نمی‌آید اما این وضعیت درباره آقا دامادها برعکس است.

 

اگر انتخاب شما کت و شلوار مشکی  است باز هم ارکیده می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. ارکیده سفید، بنفش، کبود و صورتی حال و هوای خاصی به لباس داماد می‌دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.