2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
راهنمای خرید بهترین کیف برای کلاس اولی ها
یک طراح مد و لباس توضیح می دهد :

راهنمای خرید بهترین کیف برای کلاس اولی ها

اگر فرزند شما جثه درشت‌تری دارد مسلما کمی بیشتر می‌تواند بار با خود حمل کند اما باید توجه داشت که کودکان در سن رشد هستند و اسکلت بدن آنها در حال بزرگ شدن است بنابراین نباید به آن فشار اورد و اسکلت بدن کودک را تحت تاثیر قرار داد چرا که دچار مشکلات جدی در دراز مدت خواهد شد.

دوات آنلاینکیف مناسب بچه های کلاس اولی یکی از بزرگترین دغدغه‌های خانواده‌هاست. تلاش مادرها بیشتر برای این است که کودکان را به رفتن به مدرسه تشویق کنند. کیف یکی از وسایلی است که می‌تواند به بچه ها کمک کند مدرسه را راحت تر بپذیرند ضمن اینکه انتخاب یک کیف مناسب می‌تواند سلامت فرزند شما را هم تضمین کند.

نازی امینی طراح مد و لباس در این باره به دوات آنلاین می‌گوید:

 

انتخاب یک کیف مناسب برای کلاس اولی‌ها به چند فاکتور نیاز دارد. اول اینکه شما باید جثه فرزندتان را در نظر بگیرید. جثه کودکان شما اگر ریز است و هنوز خیلی رشد نکرده توجه داشته باشید وزنی بیش از نیم کیلو نباید به بدن او اضافه کنید و او باری بیشتر را نباید همراهش داشته باشد.

 

اگر فرزند شما جثه درشت‌تری دارد مسلما کمی بیشتر می‌تواند بار با خود حمل کند اما باید توجه داشت که کودکان در سن رشد هستند و اسکلت بدن آنها در حال بزرگ شدن است بنابراین نباید به آن فشار آورد و اسکلت بدن کودک را تحت تاثیر قرار داد چرا که دچار مشکلات جدی در دراز مدت خواهد شد.

 

بررسی کنید: فروشگاه آنلاین کیف و کوله پشتی گاج مارکت

 

بهترین کیف‌ها برای کودکان دبستانی کیف‌های کوله پشتی است چرا که وزن اضافی را روی بدن آنها تقسیم کرده و به همه قسمت‌های بدن به یک اندازه فشار وارد می‌کند.

 

نکته بعدی که در این خصوص وجود دارد این است که کیف کودک باید زیبا باشد توجه داشته باشید بچه‌ها زمانی یک وسیله را دوست خواهند داشت که بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و نیازهایشان را برطرف کند.

 

اگر فرزند شما به یک شخصیت کارتونی یا یک عروسک علاقه ویژه‌ای دارد می‌توانید برای او کیفی تهیه کنید که نمادی از آن را داشته باشد و اگر هم کیف مورد نظر خود را پیدا کردید اما تصویرهایی که می‌تواند برای فرزند شما جذاب باشد روی آن نبود می‌توانید به سادگی این تصویرها را اضافه کنید.

 

آسان ترین کاری که می‌توانید بکنید این است که از استیکرها استفاده کنید. همه شخصیت‌های کارتونی محبوب استکیر‌هایی دارند که می‌توان به کیف یا سایر وسایل کودک آویزان کرد.

شما می‌توانید خودتان دست به کار شوید و خودتان برای کودک تان کیف بدوزید. کمی پارچه تهیه کنید و روی الگوی کیف کودک قرار دهید و برش بزنید. توجه داشته باشید وقتی خودتان کیف را می‌دوزید بنابراین می‌توانید نه تنها مناسب با سلیقه خودتان و فرزندتان این کار را بکنید بلکه می‌توانید چندین کیف بدوزید و در اختیار فرزندتان قرار دهید. بعد از اینکه کیف را برش زده و دوختید می‌توانید با نصب عروسک‌های کوچک روی آن، کیف را زیباتر کنید.

 

البته استفاده از برچسب‌ها هم می‌تواند کار شما را راحت کند.

 

بهتر است جنس پارچه نرم باشد تا دست و بدن فرزند شما را اذیت نکند. پارچه‌های پرزدار و چرم مصنوعی  بهترین گزینه‌ها برای این کار است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.