2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خواننده زیرزمینی متهم به قتل شد

خواننده زیرزمینی متهم به قتل شد

بر اساس محتویات پرونده ساعت 16 نهم شهریور ماه سال گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک جنایت به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد

دوات آنلاین-خواننده زیرزمینی معروف که  متهم است برای سرقت وسایل صاحب یک استودیو ضبط صدا او را به 6 گلوله به قتل رسانده‌ است این اتهام  را انکار کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین، متهم یک سال قبل و زمانی دستگیر شد که پلیس متوجه شد کامبیز صاحب یک استودیو ضبط صدا کشته شده و اموالش به سرقت رفته‌ است. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد آخرین فردی که با مقتول در ارتباط بوده جوانی به نام "ر" از رپرهای جوان است که دو آلبوم هم داده‌ است. زمانی که ماموران با شناسایی متهم وی را بازداشت کردند، متوجه شدند او با همدستی نوجوانی به نام سجاد مرتکب این قتل شده‌ است.

 

متهم که امروز برای محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران حاضر شده‌ بود اتهام قتل را انکار کرد و گفت قبلا اتهام را قبول کرد تا بتواند به هم‌دستش که نوجوان است کمک کند اما از آنجایی که پسر نوجوان به قول هایش عمل نکرده‌ است او هم قصد دارد واقعیت را بگوید و واقعیت این است که او قاتل نیست و سجاد مرتکب این قتل شده‌ است.

 

بر اساس محتویات پرونده ساعت 16 نهم شهریور ماه  سال گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک جنایت به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد که با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه، بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع داده شد.

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

دوست و شریک کاری مقتول که با ورود به محل جنایت (استودیو ضبط صدا) با جسد مقتول به نام کامبیز روبرو شده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: طبق روال هر روز، ساعت 16 به دفتر کار خودمان در یک استودیو ضبط صدا مراجعه کردم. وارد دفتر شدم که ناگهان جسد پوریا را داخل اتاق ضبط صدا دیدم.

 

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در بررسی صحنه جنایت اطلاع پیدا کردند که مقتول به علت اصابت شش گلوله شلیک شده از یک اسلحه کمری و از فاصله نزدیک به قتل رسیده است. در بررسی محل جنایت نیز مشخص شد که عامل یا عاملین جنایت بدون هرگونه فشار و یا تخریب وارد محل جنایت شده و همچنین هیچگونه آثار ضرب و جرحی نیز بر روی جسد مقتول شناسایی نشد که همگی این دلایل نشان از شلیک ناگهانی به سوی وی داشت.

 

کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی صحنه جنایت اطلاع پیدا کردند که مقتول در ساعت 15 روز جنایت، برای تنظیم قرارداد با یکی از خوانندگان زیرزمینی قرار ملاقات داشته است؛ لذا با شناسایی محل سکونت این شخص به نام «ر» (18 ساله) در منطقه مرتضی گرد وی و همدستش دستگیر شدند.

 

«ر» به شلیک 6 گلوله و اقدام به کشتن مقتول اعتراف کرد و  در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به واسطه علاقه شدیدی که به خوانندگی داشتم، از حدود دو سال پیش خوانندگی را به عنوان حرفه اصلی خود آغاز کردم. اولین آهنگ خود را حدوداً دو سال پیش در استودیوی ضبطِ مقتول که آن‌زمان در منطقه مرتضی گرد بود، تولید کردم. همین موضوع زمینه آشنایی من با مقتول شد و پس از آن چند آهنگ دیگر با همکاری وی تولید کردم که آخرین آن مربوط به اسفند سال 1395 بود. از آن‌زمان دیگر اطلاعی از مقتول نداشتم تا اینکه حدود سه ماه پیش با مسافرت به غرب کشور، یک قبضه اسلحه کمری تهیه کردم. می‌دانستم که مقتول سیستم مجهزی در اختیار دارد به همین دلیل تصمیم گرفتم این تجهیزات را سرقت کنم. موضوع را با یکی از دوستانم به نام سجاد در میان گذاشتم و او هم با من همراه شد. ساعت 15 روز حادثه به همراه سجاد و طی قرار قبلی که با کامبیز (مقتول) گذاشته بودیم، به دفتر کار جدید وی در شهرک ولیعصر رفتیم. پس از تنظیم قرارداد، به بهانه تست صدا وارد اتاق ضبط صدا شدیم. هر سه نفر در اتاق ضبط بودیم که بدون هیچگونه درگیری فیزیکی با مقتول، اسلحه را از زیر لباس خارج کرده و 6 گلوله شلیک کردم؛ پس از ارتکاب جنایت تجهیزات داخل استودیو را برداشتیم و از محل خارج شدیم.

 

بعد از پایان تحقیقات و بازجویی از متهمان کیفرخواست علیه  صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم امروز پای میز محاکمه رفت بعد از اینکه کیفرخواست علیه او خوانده شد و اولیای‌دم درخواست قصاص کردند متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من برای اینکه هم‌دستم بچه بود و می‌ترسید قتل را گردن گرفتم درحالیکه قتل کار من نبود او به من قول داده بود با کمک پدر و مادرش رضایت اولیای‌ دم را بگیرد اما به هیچکدام از حرف هایش عمل نکرد و به این ترتیب من هم تصمیم گرفتم واقعیت را بگویم.

 

وقتی نوبت به متهم ردیف دوم رسید او گفت: "ر" دروغ می‌گوید خودش به مقتول شلیک کرد و سلاح هم متعلق به او بود من اصلا شلیک کردن بلد نیستم و حرفهایش را قبول ندارم.

 

با پایان جلسه رسیدگی قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.