2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
آرایش مناسب پوست‌های تیره چیست؟
یک میکاپ آرتیست توضیح داد:

آرایش مناسب پوست‌های تیره چیست؟

پوست های گندمی جذابیت خاصی به صورت می‌دهند این رنگ پوست ها در برابر آسیب‌های بیرونی مانند آفتاب و آلودگی و ... مقاوم هستند و معمولا به اندازه پوست های سفید یا بسیار سفید نیاز به نگهداری و مراقبت ندارند

دوات آنلاین-یکی از مهمترین نکات برای داشتن یک آرایش خوب این است که واقعیت ظاهری خود را قبول کنید و بر اساس آن آرایش کنید، مثلا اگر پوست تان سفید است سعی نکنید آن را با آرایش سبزه کنید. یا اگر پوست تان گندمی است سعی نکنید با کرم‌پودر خود را سفید کنید. هر رنگ پوستی ویزگی های خاص خودش را دارد و زیبایی فراوانی نیز دارد. با آرایش مناسب آن پوست می‌توانید بسیار جذاب باشید.

شیما اسدی میکاپ آرتیست درباره جذابیت‌های پوست گندمی و تیره و آرایش مناسب با آن به دوات آنلاین می‌گوید:

 

 پوست های گندمی  جذابیت خاصی به صورت می‌دهند. این رنگ پوستها در برابر آسیب‌های بیرونی مانند آفتاب  و آلودگی و ... مقاوم هستند و معمولا به اندازه پوستهای سفید یا بسیار سفید نیاز به نگهداری و مراقبت ندارند،  برای پوستهای تیره و گندمی از کرم‌پودری استفاده کنید که مناسب رنگ پوست تان باشد. پوستهای تیره را حتی می‌توان بدون کرم‌پودر و با یک پنکک ساده هم آرایش کرد اما نکته مهم در رنگ سایر بخش‌های آرایشی است. برای سایه چشم رنگ‌های روشن و متصاد با پوست می‌تواند زیبایی خاصی داشته‌ باشد. بهترین رنگ سایه چشم برای خانم هایی که پوست تیره ای دارند بنفش است.  بنفش-طلایی مخصوص برای مهمانی رنگ مناسبی به عنوان سایه‌ است.

رنگهایی مانند سبز هم می‌تواند زیبا باشد. اما هیچ رنگی به اندازه بنفش طلایی نمی‌تواند چشم‌های خانم‌های سبزه را زیبا کند. ضمن اینکه معمولا خانم‌هایی که پوست تیره دارند چشم‌های مشکی و درشتی هم دارند.

 

سیاهی خالص چشم‌های آنها برق نگاه نافذی دارد و بنابراین سایه بنفش و طلایی می‌تواند زیبایی چشمان آنها را دو چندان کند. رژ لب بنفش هم می‌تواند بسیار زیبا و جذاب باشد اما پیشنهاد من این است که رژ لب هم بسیار پررنگ نباشد چراکه چهره زنان با پوست تیره خودش رنگ دارد و در واقع یک آرایش خدادادی دارند. پررنگ کردن آرایش انها چندان زیبا نیست. البته این به آن معنا نیست که از رژ لب بسیار کمرنگ استفاده کنید بلکه حد وسط را انتخاب کنید. 

 

جالب است بگویم خانم‌هایی با پوست تیره می‌توانند در صورت خود نقطه عطف فراوانی داشته باشند چراکه معمولا لبهای برجسته‌ای هم دارند. رژ صورتی هم چهره آنها را زیبا می‌کند.

 

استفاده از مداد یا سرمه داخل چشم و مداد نقره‌ای خارج از چشم یکی دیگر از روش های آرایش چشم برای آنهاست. معمولا رژ گونه طلایی یا هر رنگی همراه با طلایی به آنها پیشنهاد می‌شود. اما درباره رژ لب کمی اوضاع فرق می‌کند رژهای بشاش و کمی ملایم برای آنها مناسب است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.