2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
انتقام به‌خاطر تعرض به دختر دانشجو

انتقام به‌خاطر تعرض به دختر دانشجو

اصلا روحم خبر نداشت که چرا سمیرا با من قطع رابطه کرده است. من مدتی قبل به خواستگاری او رفتم و بعد هم به خانه دوستم رفتیم و از آن به بعد بود که سمیرا جواب تلفن‌های من را نداد.

دوات آنلاین-شکایت جوان بنگاه‌دار تحت عنوان سرقت و ضرب و جرح پرونده پیچیده‌ای را روی میز بازپرس دادسرای ویژه سرقت قرار داد که در نهایت معلوم شد پرونده تجاوز به عنفی نیز در رابطه با افراد درگیر ماجرا در حال رسیدگی است.

 

به گزارش دوات آنلاین هفته گذشته جوان 27 ساله‌ای به نام رضا با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت از سرقت مقرون به آزار خود خبر داد و گفت: من در یک بنگاه کار می‌کنم. مدتی قبل مرد جوانی به من مراجعه کرد و از من خواست برای کارشناسی خانه‌ای که ارثیه است و قصد فروش آن را دارند، بروم. وقتی به آن خانه رفتیم ناگهان در خانه را بست و شروع به کتک‌زدن من کرد و پس از سرقت اموالم من را با چاقو مجروح کرد و بعد هم مرا از خانه بیرون کرد.

 

با طرح این شکایت بازپرس 5 دادسرای ویژه سرقت تهران دستور تحقیقات و دستگیری مردی که از او شکایت شده بود را صادر کرد. روز یکشنبه شاکی و متهم هر دو در شعبه 5 دادسرا حاضر شدند و پس از زد و خورد مفصلی که با هم داشتند بازپرس دستور بازداشت هر دو نفر را صادر کرد.

 

سپس متهم پرونده در تشریح ماجرا ادعایی تازه را مطرح کرد و مدعی شد: شاکی من که رضا نام دارد به‌عنوان خواستگار به خانه عمه من رفته و صحبت‌های مقدماتی با دختر عمه‌ام را که دختری جوان و دانشجو است مطرح کرده بودند. پس از مدتی او به دختر عمه‌ام گفته بود که برای آشنایی بیشتر و صحبت به خانه یکی از دوستانش بروند و در آنجا بود که دو نفری  به دختر عمه‌ام تجاوز کردند.

 

این متهم ادامه داد: در پی این اتفاق خانواده‌ام عمه‌ام موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری کردند و پرونده در دادگاه کیفری در حال رسیدگی است اما در این مدت دیدم که حال دختر عمه‌ام خیلی خراب است و برای تسکین روحی او نقشه را کشیدم و رضا را به محلی خلوت کشاندم و کتک زدم . من اصلا از این مرد چیزی سرقت نکرده‌ام.

 

این در حالی بود که شاکی پرونده که تازه متوجه اصل ماجرا شده و فهمیده بود فردی که با او درگیر شده کیست، موضوع را به شکل دیگری تعریف کرد و گفت: من اصلا روحم خبر نداشت که چرا سمیرا با من قطع رابطه کرده است. من مدتی قبل به خواستگاری او رفتم و بعد هم به خانه دوستم رفتیم و از آن به بعد بود که سمیرا جواب تلفن‌های من را نداد.

 

رضا در مورد اتفاقی که در خانه دوستش افتاد نیز گفت: من سمیرا را به خانه دوستم دعوت کردم اما مدت کوتاهی بعد از این‌که رسیدیم دوستم مرا دنبال چیزی فرستاد و وقتی برگشتم دیدم سمیرا نیست. از دوستم سراغ او را گرفتم که گفت کاری برایش پیش آمد و رفت. بعد از آن هم هرچه به سمیرا زنگ زدم جوابم را نداد.

 

بازپرس پنچم دادسرای ویژه سرقت که با دو ادعای متفاوت رو برو شده بود با توجه به موضوع مطرح شده که تجاوز به عنف بود و در صلاحیت دادگاه کیفری است به این بخش ماجرا ورود نکرد اما هر دو جوان را با قرار بازداشت موقت در اختیار ماموران آگاهی قرار داد تا تحقیقات دقیقی در مورد بخشی از پرونده که در مورد سرقت و ضرب و جرح و فحاشی در دادسرا بوده است انجام شود.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.