2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل کاوه خداشناس، بازیگر نقش فراز راستاد در سریال پناه آخر

بیوگرافی کامل کاوه خداشناس، بازیگر نقش فراز راستاد در سریال پناه آخر

آدم آرامی هستم، نگاهم به زندگی نگاه هدفمندی است و زندگی را دوست دارم. سعی می‌ کنم برای رسیدن به چیزهایی که ایده آل من است، تلاش کنم و برایم از همه چیز مهم تر، خانواده‌ام است و سعی می کنم، همیشه به‌شان احترام بگذارم.

دوات آنلاین-کاوه خداشناس بازیگر جوان و دوست داشتنی سینما و تلویزیون است که نقش فراز راستاد را در سریال پناه آخر بازی کرده است.

 

خداشناس قبل از سریال پناه آخر در سریال وقت صبح نقش یک روحانی به نام حاج آقا محسن صباحی را بازی کرده بود . این بازیگر که از دانشگاه هنر و معماری فارغ التحصیل شده در یک خانواده هنردوست پرورش یافته است. کاوه خداشناس در سال ۸۲ با بازی در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق وارد سینما شد ولی با سریال رستگاران دیده شد. او این روزها با سریال پدر مهمان خانه های شماست.

 

بیوگرافی کاوه خداشناس

بیوگرافی کامل کاوه خداشناس، بازیگر نقش فرزاد راستاد در سریال پناه آخر

کاوه خداشناس متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است، خانواده ۷ نفره او اصالت دماوندی دارند ۵ برادر هستند و او فرزند سوم خانواده است.

 

پدرش اهل ذوق و برادارنش اهل موسیقی و فرهنگ هستند.

 

شرکت در کلاس بازیگری

بیوگرافی کامل کاوه خداشناس، بازیگر نقش فرزاد راستاد در سریال پناه آخر

قبل از ورود به دانشگاه دوره های بازیگری را زیر نظیر اساتیدی چون مرحوم حمید سمندریان و فردوس حاجیان گذراند. او تجربه موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردان را در کارنامه خود دارد.

 

شروع فعالیت کاوه خداشناس

کاوه فعالیت خود را قبل از تحصیلات اکادمیک در سال ۸۷ با تئاتر شروع کرد. او اولین بار با نمایش هدهد روی صحنه رفت و پس از آن با گروه های زیاد دانشجویی کار کرد.

 

فیلم ها و سریال های کاوه خداشناس

در سال ۸۲ با بازی در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق وارد سینما شد، اما با سریال رستگاران دیده شد و با سریال معراجی ها در سال ۹۳ به کارگردانی مسعود ده نمکی به شهرت رسید.

 

کاوه شناس در سال‌های 97 و 98 حسابی پرکار بود. بازی در سریال پدر،سریال به وقت صبح و همچنین بازی در نقش فراز راستاد در سریال پناه آخر از جمله کارهای این بازیگر است.

 

شخصیت شناسی

بیوگرافی کامل کاوه خداشناس، بازیگر نقش فرزاد راستاد در سریال پناه آخر

او می‌گوید: آدم آرامی هستم، نگاهم به زندگی نگاه هدفمندی است و زندگی را دوست دارم. سعی می‌ کنم برای رسیدن به چیزهایی که ایده آل من است، تلاش کنم و برایم از همه چیز مهم تر، خانواده‌ام است و سعی می کنم، همیشه به‌شان احترام بگذارم.

 

نقش مورد علاقه

دلم می‌خواهد نقش یک پادشاه ایرانی، کسی مثل کوروش کبیر و داریوش را یک روز بازی کنم. کلا بازی کردن نقش این شخصیت ها برایم جذاب اند، دوست دارم آن حال و هوا را تجربه کنم.

 

خانواده هنرمند

پدر و مادرم هم همواره اهل هنر هستند. پدرم شاید نزدیک به ۳۰ هزار بیت شعر حفظ‌ هستند و ادبیات را دوست دارند. مادرم هم در خانواده‌ای هنردوست بزرگ شده‌ اند.

 

ورزش

اهل ورزش هستم، شنا و فوتبال بازی می‌ کنم. پیاده‌ روی جزو علایقم است و چون زیاد سفر می‌ روم، زیاد هم پیاده‌ روی می‌ کنم و برای رسیدن به مقصدم اگر خیلی دور نباشد، از تاکسی و اتوبوس استفاده نمی‌ کنم.

 

عاشق عکاسی

بیوگرافی کامل کاوه خداشناس، بازیگر نقش فرزاد راستاد در سریال پناه آخر

من همیشه عاشق هنرهای تجسمی بوده‌ام و همیشه پای ثابت گالری‌ها و نمایشگاه‌ های عکس، نقاشی و … هستم. بعد از پایان دانشگاه در مرکزی به نام کارگاه هنر مدیر داخلی شدم و بیشتر از قبل با هنرهای تجسمی عجین شدم.

 

توجه به سلامتی

به تغذیه سالم خیلی معتقدم. از چای ایرانی استفاده می‌ کنم. در غذاهایم مطلقا از روغن‌های نباتی استفاده نمی‌کنم. هرگز غذای بیرون و فست‌فود نمی‌ خورم و اگر هم مجبور شوم بیرون از خانه غذا بخورم، نان سنگک و پنیر می‌ خورم.

 

علاقه به موسیقی

بخاطر شغلم و البته علایقی که دارم، خیلی فیلم و سریال می‌بینم و به تماشای تئاتر می‌ روم به موسیقی علاقه دارم و اصلا بدون موسیقی نمی‌ توانم زندگی کنم و مدام در خانه‌ ام نوای موسیقی شنیده می‌ شود.

 

ازدواج

کاوه خداشناس هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

 

دوست صمیمی کاوه خداشناس

یافتن یک دوست صمیمی در حین تصادف از خاطراتی است که در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۸۴ برایم ایجاد شده و هیچ گاه آن را فراموش نخواهم کرد.

 

روز اول ماه رمضان در سال ۸۴ بود که موتور سواری با سن و سال بالا به دلیل رد کردن چراغ قرمز، با اتومبیل من که در حوالی خیابان آپادانا مشغول رانندگی بودم برخورد کرد و شدت این برخورد چنان بود که منجر به جراحت و شکستگی در ناحیه یکی از پاهای وی شد.

 

این موتور سوار را به بیمارستان امید واقع در خیابان نوفل لوشاتو منتقل کردم و بعد ازجراحی و قرار دادن پلاتین در یکی از پاهای او، وی را که بیهوش بود به بخش عمومی بیمارستان منتقل کردند.

 

دومین روز ماه رمضان بود که آن موتور سوار آسیب دیده به هوش آمد وهر چه تلاش کردم حداقل آب میوه به او بخورانم نتوانستم چون او باوجود نامناسب بودن حالش از چنان استقامت و صبری برخوردار بود که تحت هیچ شرایطی حاضر به شکستن روزه اش نشد.

 

آن موتور سوار به خانواده اش اطلاعی از تصادفش نداد و برای اینکه آنها را از نگرانی بیرون آورد گفت که همراه یکی از دوستانش برای زیارت حضرت معصومه (س) عازم قم شده و از همان جا بود که دوستی پایداری بین ما بوجود آمد و این دوستی و رفاقت با گذشت سالها هنوز با صمیمی دو چندان برقرار است.

 

منبع: پرشین وی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.