2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
خودکشی یک زن در لایو اینستاگرام

خودکشی یک زن در لایو اینستاگرام

هنوز مشخص نیست زن جوان با انتشار فیلم صحنه مرگ خودخواسته‌اش چه هدفی را دنبال می‌کرده است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دوات آنلاین-زنی که با همسرش اختلاف داشت تصمیم و شروع اقدام به خودکشی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و زمانی که همسرش بالای سر او رسید تا جانش را نجات دهد کار از کار گذشته بود.

 

به گزارش دوات آنلاین هنوز مشخص نیست زن جوان با انتشار فیلم صحنه مرگ خودخواسته‌اش چه هدفی را دنبال می‌کرده است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

ساعت 2 و 10 دقیقه بعد‌ازظهر شنبه 20 مرداد  زن جوانی که دچار مسمومیت شده بود به بیمارستانی در شمال تهران منتقل شد و پس از آن بلافاصله تلاش کادر درمان با شست‌وشوی گوارشی او  آغاز شد اما زن که هانیه نام داشت و 31 ساله بود به خاطر مقدار دارویی که مصرف کرده بود تسلیم مرگ شد.

 

با مرگ زن جوان موضوع به پلیس اطلاع داده شد و ماموران کلانتری 123 نیاوران همزمان با حضور در محل، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران را در جریان قرار دادند. در ادامه نیز تیم تحقیق به دستور بازپرس موظف شد در محل حضور یابد.

 در تحقیقات صورت گرفته همسر زن جوان گفت: من از طریق لایو اینستاگرام متوجه تصمیم هانیه برای خودکشی شدم. مدتی بود که من و همسرم اختلاف پیدا کرده بودیم. به همین خاطر 10 روز قبل به حالت قهر از خانه خارج شدم و دیگر به خانه‌ام بازنگشتم. در این مدت با توجه به رفتار او من هم کارهای طلاقم را انجام دادم و منتظر نتیجه اقدامات بودم. ساعاتی قبل متوجه شدم همسرم لایو ایسنتاگرام گذاشته است. زمانی که برای دیدن لایو روی آن کلیک کردم او شروع به صحبت با من کرد و گفت به خاطر اختلافاتی که داشته‌ایم دست به خودکشی می‌زند. بعد هم ماده‌‌ای را داخل آبمیوه‌ای ریخت و آن را نوشید. من در قسمت تکست لایو خیلی برایش پیام فرستادم که دست به این کار نزند. اما هانیه به حرف های من توجهی نکرد. برای همین خودم را به خانه رساندم اما دیر رسیدم و هرچند توانستم او را به بیمارستان برسانم اما فایده‌ای نداشت و او فوت شد.

 

در حال حاضر به دستور بازپرس سجاد منافی آذر تحقیقات در رابطه با مرگ زن جوان ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.