2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
موج حمایت از رامبد جوان در اینستاگرام

موج حمایت از رامبد جوان در اینستاگرام

عشق و دل‌نگرانی رامبد رو تمام ۵۰ کمدینی که در ۲ دوره ی خنداننده شو شرکت کردند با تمام وجود لمس کردند.

دوات آنلاین- به دنبال انتقادهای مطرح شده از رامبد جوان در فضای مجازی امروز موجی جدید در اینستاگرام راه افتاد و خیلی ها از رامبد جوان حمایت کردند.

 

بعد از آن‌که احسان کرمی در پست اینستاگرامی از رامبد جوان در برابر انتقادهای مطرح‌شده حمایت کرد اشکان خطیبی هم دست به کار شد و در حمایت از رامبد جوان متنی را نوشت.

 

این موج حمایت بعد از آن راه افتاد که برخی مردم به رامبد جوان واکنش منفی نشان دادند و او را مقصر خراب شدن استندآپ وحید رحیمیان دانستند. زیرا جوان در برابر این شرکت‌کننده از هم‌گروهی خود یعنی آیت بی غم به‌شدت تعریف کرده بود.

 

اشكان خطيبی نوشت:

 

همه از برادری ما خبر دارید اما این نوشته فارغ از رابطه ی قلبی من و رامبده.

فقط خواستم یادآوری کنم که اگر امروز میتونیم درباره ی پدیده های نوظهور مدیوم نمایشی نوپا در ایران به نام استندآپ ، حرف بزنیم یا نظریه پردازی کنیم به دلیل زحمات شبانه روزی مردی است که به حداقل ها و کلیشه ها راضی نمی شه و از جان و روان و سرمایه و زندگی ش هزینه می کنه تا در پایان به راه رفته ش افتخار کنه چون خوب میدونه که:

 

«مرده آ ن است که نامش به نکویی نبرند»

 

عشق و دل‌نگرانی رامبد رو تمام ۵۰ کمدینی که در ۲ دوره ی خنداننده شو شرکت کردند با تمام وجود لمس کردند.

وقتی پای استعدادها و جوانان وسط باشه تمام اعتبارش رو یکجا و بی اغماض خرج می کنه.

عشق و دیوانگی مثل اکسیژن و آب براش حیاتیه پس...

عشق تون رو از کسی که همه ی عشق ش رو برای شما خرج کرده هیچ وقت دریغ نکنید.

پ ن: هنوز نمی فهمم که تعریف از شاگردش و متنی که خودش نوشته و اون همه براش زحمت کشیده چه ایرادی داره،همه مون از شاگردامون بعد از اجراهاشون‌تعریف میکنیم؟

پ ن ۲: هیچ علاقه ای به حضور در سری دوم خنداننده شو به عنوان مربی نداشت و فقط به اصرار من قبول کرد چرا که معتقدم بهترین و پرایده ترین مربی میتونه باشه و هست.

برادر عزیز و با نمکم ، وحید مشکلات دیگری داره که کمکش میکنیم به مرور بهشون فایق بیاد.

پ ن: من کوچک تر همه تونم

پیش از این نیز احسان کرمی نوشته بود: 

«از رامبد كه حرف ميزنم، از كه حرف ميزنم؟!

 

از كسى كه وقتى مطمئنه كارى درسته حتمن انجامش ميده. كسى كه اصول كارشو زير پا نميذاره. يادمون نره كه خندوانه و خنداننده شو برنامه رامبده. و موفقيت هر كدوم از بچه‌ها موفقيت رامبد و خندوانه است. به عنوان مجرى خنداننده شو هر روز ميبينم كه رامبد، اشكان، جناب آييش و خانم بهرام چطور براى موفقيت همه بچه ها و نه فقط هم تيمى‌ها تلاش ميكنن و گاهى به شدت فشارهاى عجيبى رو تحمل ميكنن.

 

اما قصه رامبد يه كم متفاوته. كنترل و هدايت بچه‌هاى با استعداد، با هوش، مشتاق اما آماتور خنداننده كار بى نهايت دشواريه و اين مهم در درجه اول به عهده رامبده.

 

رامبد جوان يك كارگردان جدى و بسيار حرفه اى و از همه مهمتر يك انسان مسئول نسبت به جامعه و مردمشه. ميدونم كه دوست نداره اينا رو بنويسم. منتها مسئله اينه كه منم مثل خودش وقتى فكر ميكنم كارى درسته حتمن انجامش ميدم! خوشحالم كه در سه سال گذشته تنها برنامه اى كه اجراشو پذيرفتم خنداننده شو بوده.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.