2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معمای جسد دختری در سطل زباله

معمای جسد دختری در سطل زباله

یکی از روزهای آذر ماه پارسال ناپدید شدن دختر جوانی به پلیس فردیس گزارش شد. پدر اقدس که مرد میانسالی است به کارآگاهان گفت: دخترم صبح برای خرید از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است.

دوات آنلاین-مرد جوانی که تنها مظنون پرونده قتل یک دختر است با وجود انکار قتل بازداشت و با قرار عدم صلاحیت از تهران به فردیس فرستاده شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این جوان که مهران نام‌ دارد راننده مسافرکشی است که گفته می‌شود آخرین فردی است که دختری به نام اقدس زنده با او دیده شده است. به همین دلیل مهران با دستور بازپرس پرونده در رابطه با قتل دختر جوان بازداشت شده است.

 

یکی از روزهای آذر ماه پارسال ناپدید شدن دختر جوانی به پلیس فردیس گزارش شد. پدر اقدس که مرد میانسالی است به کارآگاهان گفت: دخترم صبح برای خرید از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است.

 

با شکایت مرد میانسال تحقیقات برای یافتن اقدس آغاز شد و ماموران پلیس فردیس در تحقیقات خود پی‌ بردند او آخرین بار با مردی به نام مهران دیده شده است. بنابراین دستگیری مهران در دستور کار ماموران قرار گرفت اما با توجه به اینکه آدرسی از او در اختیار نبود ماموران موفق به دستگیری او نشدند. با این وجود تحقیق در مورد مهران به‌عنوان تنها سرنخ موجود در ماجرای مفقود شدن دختر جوان در دستور کار ماموران پلیس قرار داشت تا اینکه چند روز بعد پاکبان‌های شهرداری فردیس  که در حال تخلیه سطل زباله بودند با جسد زنی مواجه شدند.

 

کشف جسد ماموران پلیس را نیز به محل حادثه کشاند. معاینه جسد نشان داد علت مرگ مقتول ناشناس خفگی است و از زمان مرگ او چند روزی می‌گذرد. در ادامه ماموران برای کشف مشخصات جسد مجهول‌الهویه سراغ پرونده‌های اعلام مفقودی رفتند و از آنجایی که مشخصات جسد کشف شده با مشخصات اقدس تطبیق داشت از خانواده او‌ خواستند برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بروند.

 

در نهایت خانواده اقدس هویت جسد را به‌عنوان دختر خود تایید کردند. به این ترتیب راز ناپدید شدن اقدس برملا و باعث شد پرونده وارد فاز جنایی شود.

 

کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها اطلاع پیدا کردند مهران در خانه‌ای واقع در جنوب پایتخت زندگی می کند.  بنابراین گروهی از ماموران با دستور نیابت قضایی از بازپرس پرونده راهی تهران شدند و پس از هماهنگی با بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران مرد جوان را بازداشت کردند.

 

مرد جوان در تحقیقات منکر جنایت شد و گفت: من اقدس را نکشته و در قتل او نقشی نداشته‌ام. آن زمان پرایدی داشتم که با آن در فردیس و کرج مسافرکشی می‌کردم. اقدس یکی از مسافرانم بود و چند باری او را به‌صورت اتفاقی به محلی که می‌خواست رساندم. آخرین بار هم به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شد و پس از رساندن او به مقصد دیگر او را ندیدم. چند وقت بعد هم به‌خاطر مشکلات مالی پرایدم را فروختم و به تهران آمدم و به‌عنوان پیک موتوری مشغول به کار شدم. تا زمانی هم که دستگیر شدم نمی‌دانستم اقدس مرده است.

 

باتوجه به اینکه محل جنایت در فردیس بود به دستور بازپرس محسن مدیر روستا پرونده برای تحقیقات تکمیلی به دادسرای محل وقوع جرم ارجاع شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.