2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تهیه فیلم‌ سیاه از دختران اینستاگرامی

تهیه فیلم‌ سیاه از دختران اینستاگرامی

اوایل تیر امسال دختر‌جوانی با حضور در دادسرای جنایی کرج از مرد جوانی به اتهام اخاذی سیاه شکایت کرد. با شکایت وی و دستور قضایی، تحقیقات در این‌باره در دستور کار ماموران پلیس فتای استان البرز قرار گرفت.

دوات آنلاین-مردی که بعد از ارتباط دوستی با دختران در اینستاگرام مخفیانه از آنها فیلم و عکس سیاه تهیه می‌کرد، بازداشت شد. او با تهدید از قربانیان خود، از آنها میلیونی اخاذی می‌کرد.

 

اوایل تیر امسال دختر‌جوانی با حضور در دادسرای جنایی کرج از مرد جوانی به اتهام اخاذی سیاه شکایت کرد. با شکایت وی و دستور قضایی، تحقیقات در این‌باره در دستور کار ماموران پلیس فتای استان البرز قرار گرفت.

 

شاکی به افسر تحقیق گفت: دو ماه پیش در اینستاگرام با مرد جوانی آشنا شدم که خودش را مهندس و مردی پولدار معرفی می‌کرد. او حرف‌های قشنگی به من می‌زد و آنچنان رفتار می‌کرد و در ملاقات‌هایمان با ظاهر آراسته حاضر می‌شد که باورم شده بود هر چه درباره زندگی‌اش می‌گوید، درست است غافل از این‌که نیت شیطانی در سر دارد .

 

وی افزود: او بعد از چند هفته با ابراز علاقه‌ از من خواستگاری کرد. کم‌کم اعتمادم به او جلب شده بود. وی یک روز مرا به خانه‌اش دعوت کرد و آن روز از من مخفیانه فیلم و عکس سیاه گرفت. بعد از چند روز تلفن همراهش خاموش شد و از وی خبری نداشتم تا این‌که از طریق تلگرام برایم چند فیلم سیاه و تعدادی عکس که مخفیانه از من در خانه‌اش گرفته بود، فرستاد. بعد تهدیدم کردکه اگر مبلغ ده میلیون تومان به او نپردازم فیلم و عکس‌های سیاه را ابتدا برای خانواده‌ام ارسال و بعد در اینستاگرام منتشر می‌کند. علاوه بر آن فیلم و عکس‌ها را در گروه‌های تلگرامی که عضو آن هستم، منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد. من مانده بودم با این شرایط چه کنم. چندبار خواستم خودکشی کنم که نشد. از ترس آبرویم پول را پرداخت کردم، اما او پول بیشتری می‌خواهد.

 

تحقیقات برای دستگیری متهم 30 ساله ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش او که مخفیگاهش را مدام تغییر می‌داد، شناسایی و بازداشت شد. در بازرسی از گوشی تلفن همراهش فیلم‌های سیاه و عکس‌هایی که او از شاکی و پنج دختر جوان دیگر تهیه کرده بود، کشف شد.

 

مرد جوان در بازجویی به ضد و نقیض‌گویی پرداخت اما زمانی که در مواجهه حضوری با شاکی پرونده قرار گرفت، سکوت خود را شکست و به جرایم سیاهش به قصد اخاذی میلیونی اعتراف کرد.

 

وی به افسر تحقیق گفت: بیکار بودم و به پیشنهاد دوستم تصمیم گرفتم که در اینستاگرام دختران جوان را به دام بیندازم. بعد از ارتباط دوستی آنها را به بهانه ازدواج فریب داده و به خانه‌ام دعوت می‌کردم. در ساعت روی‌میزی نرم‌افزاری نصب کرده بودم که مخفیانه از ما فیلم و عکس تهیه

می‌کرد.

 

متهم ادامه داد: زمانی که دختران جوان به خانه‌ام می‌آمدند از آنها فیلم و عکس‌های سیاه تهیه می‌کردم و به ارتباطم با آنها پایان می‌دادم و با ارسال این فیلم و عکس‌های سیاه برای دختران جوان، تهدید می‌کردم که آنها را در فضای مجازی منتشر می‌کنم و با این ترفند از قربانیان اخاذی‌های میلیونی می‌کردم.

 

قاضی میرعشقی، دادیار اظهارنظر دادسرای جنایی کرج در این‌باره گفت: با اعتراف متهم 30 ساله به فریب دختران جوان و تهیه فیلم و عکس سیاه از آنها با هدف اخاذی‌های میلیونی، او در بازداشت به سر می‌برد. تحقیقات تکمیلی پلیس برای رازگشایی از ابعاد این پرونده و مشخص شدن دیگر جرایم متهم ادامه دارد. دختران جوانی که در دام این متهم گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در دادسرا یا پلیس فتای استان البرز از وی شکایت و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند .

 

وی با هشدار به دختران جوان از آنها خواست از اعتماد به افراد غریبه در فضای مجازی از جمله اینستاگرام، تلگرام و .... خودداری کنند و براحتی به آنها اعتماد نکنند، چرا که در فضای مجازی افراد با هویت‌های غیرواقعی حضور دارند که ممکن است همین اعتماد بیجا به آنها جان، مال و ناموس‌شان را به خطر بیندازد. لذا این زنگ خطری برای آنهاست که باید آن را جدی بگیرند.

 

میرعشقی ادامه داد: اگر فردی در دام این متهمان گرفتار شد، موضوع را به پلیس فتا و مرجع قضایی اطلاع دهد تا این‌گونه مجرمان اینترنتی بازداشت و مجازات شوند و از بروز دیگر جرایم آنها جلوگیری شود.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.