2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اتفاق غیرمنتظره در خنداننده شو

اتفاق غیرمنتظره در خنداننده شو

فرهاد رحیمیان که در این مرحله با آیت بی‌غم رقابت می‌کند وقتی روی صحنه رفت ناگهان متن خود را فراموش کرد و بی‌مقدمه گفت برنامه‌اش تمام شده است. همه از این اتفاق شوکه شده بودند تا این‌که فرهاد آئیش از مربیان خواست به او فرصت دوباره بدهند البته رامبد جوان توضیح داد این فرصت خلاف قانون است با این حال هر چهار مربی قبول کردند رحیمیان بار دیگر روی صحنه بیاید.

دوات آنلاین-اتفاق عجیبی که هنگام اجرای استندآپ کمدی وحید رحیمیان رخ داد همه را شوکه کرد و حتی اشک فرهاد آئیش را هم درآورد.

 

فرهاد رحیمیان که در این مرحله با آیت بی‌غم رقابت می‌کند وقتی روی صحنه رفت ناگهان متن خود را فراموش کرد و بی‌مقدمه گفت برنامه‌اش تمام شده است.

 

در همین زمینه: آیا رامبد جوان مقصر خراب شدن استندآپ کمدی وحید رحیمیان در خنداننده شو است؟

 

همه از این اتفاق شوکه شده بودند تا این‌که فرهاد آئیش از مربیان خواست به او فرصت دوباره بدهند البته رامبد جوان توضیح داد این فرصت خلاف قانون است با این حال هر چهار مربی قبول کردند رحیمیان بار دیگر روی صحنه بیاید.

 

بینید: فیلم اجرای اول وحید رحیمیان که خراب شد

 

او بار دوم نیز آماده نبود اما به هر حال اجرای خود را تمام کرد. بعد از آن فرهاد آئیش در پشت صحنه سراغ وحید رفت و در حالی که اشک می‌ریخت او را مورد انتقاد قرار داد و گفت این حق آیت بی غم است که به مرحله بعدی صعود کند.

 

ببینید: فیلم اجرای دوم وحید رحیمیان

 

آئیش البته به وحید گفت تمام قول‌هایی را قبلا داده اجرا و به او کمک خواهد کرد تا کمدین موفقی شود چون معتقد است وحید کمدین بامزه‌ای است.

 

ببینید: فیلم گریه فرهاد آئیش برای وحید رحیمیان

 

در این مرحله از مسابقه آیت بی غم اجرای خوبی را به نمایش گذاشت و نظر مثبت مربیان را جلب کرد. حالا باید دید مردم به کدام یک رای خواهند داد.

 

ببینید: فیلم استندآپ کمدی آیت بی‌غم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
14 1397/05/20
جناب اقای رامبد جوان خواسته یا ناخواسته در حضور وحید چنان از ایت تعریف کرد که همون لحظه خنده وحید روی لبش خشکید فقط امیدوارم تعریف بیش از حد رامبد از ایت در اون شرایط جهت تخریب روحیه وحید نبوده باشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.