2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خداحافظی بازیگر لیلای سریال «پدر» با مخاطبان

خداحافظی بازیگر لیلای سریال «پدر» با مخاطبان

ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلای سریال «پدر» با انتشار فیلمی در استوری اینستاگرام از پایان حضورش در این سریال گفت و با مخاطبان خداحافظی کرد.

دوات آنلاین-ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلای سریال «پدر» با انتشار فیلمی در استوری اینستاگرام از پایان حضورش در این سریال گفت و با مخاطبان خداحافظی کرد.

 

ریجانه پارسا، بازیگری که با حضور در نقش لیلای سریال «پدر» به عنوان اولین تجربه بازیگری‌اش به شهرت رسید از لحظات پایانی فیلمبرداری این اثر تلویزیونی فیلمی را منتشر کرد و گفت: «خیلی زود گذشت و تمام شد، حس و حال عجیبی دارد این آخرین لحظات.»

 

سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا این روزها از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

منبع: خبر آنلاین

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
نوشین مجاب 1397/05/23
با سلام وتشکر از عوامل سریال پدر دست مریزاد بر خانم ریحانه بازیگرنقش لیلا خیلی خوب از عهده ای نقش اونم اولین بازی درامدند حامد هم خیلی نقش خوبی داشتن خوب بازی کردند ادم دلش میخواد این شخصیت در زندگی واقعی اش هم اینقدرخوب ومومن وانسان باشه کاش همه مردم اینطوری باشند دیگه دنیا گلستان بود اقای مهدی سلطانی حاج علی همیشه یک پسر در فیلم ها داره که باعث اذیتش میشه بازیگر محبوب من هستند ایشان

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.