2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
راهنمای استفاده از اکسسوری برای خانم‌های شیک‌پوش

راهنمای استفاده از اکسسوری برای خانم‌های شیک‌پوش

دستبندهای شیک و گوشواره‌های آویز مطابق رنگ لباس‌تان تاثیر بصری فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند که این کار همیشه در میان خانم‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند. حلقه‌های طلا، نقره و پلاتین یا حلقه‌های که سنگ‌های قیمتی دارند نه تنها ظاهر بلکه طبقه‌ی اجتماعی کسانی که این‌ها را استفاده می‌کنند بالا می‌برند.

دوات آنلاین-خانم‌هایی که دوست دارند خوش‌تیپ به نظر برسند باید به اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنند توجه ویژه داشته باشند. در این مطلب راهنمای کاملی را درباره استفاده از اکسسوری‌ها می‌خوانید:

 

جواهرات زرق و برق‌دار

 

امروزه، هر خانمی دوست دارد جواهری زیبا از طراحی خوش سلیقه را هدیه بگیرد. یک گردنبند زیبای مروارید، گردنبندهای طلا که طراحی‌های توری پیچیده دارند یا جواهرات کنده‌کاری نشده و سنگ جواهر‌های بسیار ظریف میان خانم‌ها بسیار محبوب هستند. دستبندهای شیک و گوشواره‌های آویز مطابق رنگ لباس‌تان تاثیر بصری فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند که این کار همیشه در میان خانم‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند. حلقه‌های طلا، نقره و پلاتین یا حلقه‌های که سنگ‌های قیمتی دارند نه تنها ظاهر بلکه طبقه‌ی اجتماعی کسانی که این‌ها را استفاده می‌کنند بالا می‌برند.

 

کیف‌های دستی

 

کیف‌ها برای بیشتر خانم‌ها به دلیل قابلیت استفاده روزانه‌شان وسیله‌ای واجب و ضروری هستند. برندهای مطرح مانند رالف لورن، لوئیس ویتون و هرمس و ... دائم در حال نوآوری و ارتقای طرح‌های‌شان هستند تا الزامات و انتخاب‌های سبک‌های مختلف زندگی و سلیقه‌های مختلف را برآورده کنند.

 

کیف دستی چرمی

 

یک کیف چرمی تیره با تیپی ساده بسیار کاربرد دارد. اگر رنگی را انتخاب کنید که به بیشتر لباس‌های‌تان بیاید (مشکی، قهوه‌ای، خاکستری مایل به قهوه‌ای) پس می‌توانید از آن بسیار استفاده کنید.

 

کیف دستی یا کیف دوشی حصیری

 

کیف دستی یا کیف دوشی حصیری با تیپی ساده برای بیشتر لباس‌های تابستان شما مناسب است. تقریبا برای لباس‌های کاری‌تان نیز مناسب و خوب است. اگر کیف را برای کار استفاده می‌کنید و می‌خواهید جدی به نظر برسید از نقش حیوانات تزئین شده یا موجودات دریایی روی کیف‌تان خودداری کنید.

 

کیف شب

 

با لباس شب‌تان باید کفش‌های پاشنه بلندتان را بپوشید و کیف بزرگ‌تان را خانه بگذارید. کیف شب باید به اندازه‌ای باشند که کارت‌های اعتباری، پول، رژ لب و کلید در آن‌ها جا شود و یک بند زنجیری کوتاه داشته باشد که داخل یا خارج از آن باشد. اگر کیف تیره و یک کیف روشن (متالیک) بخرید، می‌توانید سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید.

 

ساعت‌های جاودان

 

زمان همیشه در حال گذر است! ساعت‌ها ابزاری همیشگی هستند که همیشه ماندگارند و به زیبایی ظاهری خانم‌ها و دختران می‌افزایند.

 

شال‌ها و روسری‌ها

 

شال‌ها و روسری‌ها، به عنوان وسایلی که به زیبایی می‌افزایند برای خانم‌ها بسیار ضروری هستند. شال‌ها و روسری‌ها با هر چهره و ظاهری می‌آیند و آن را کامل می‌کنند، چه ساده و راحت و یا چه جدی باشیم. خانم‌ها دوست دارند شال و روسری را به شیوه‌های مختلفی بپوشند یا حمل کنند؛ از این رو، شال و روسری‌ها موضوع نوآوری و تازگی را حل می‌کنند. می‌توانید آن‌ها را دور گردن‌تان بپیچید یا مانند کمربند دور کمر ببندیم. علاوه بر این، می‌توانید مانند سربند دور سرتان ببندید یا اینکه آن‌ها را روی کیف دستی‌تان گره بزنید.

 

روسری‌های ابریشمی طرح‌های زیبا دارند و سال‌ها دوام می‌آورند. می‌توانید آن را به شیوه‌های مختلفی تا بزنید و مانند سربند استفاده کنید، اینگونه از موهای‌تان محافظت می‌کنید و پراکندگی رنگ‌ها را دور گردن تان، مچ دست، کیف دستی، یا حتی کمربند‌تان دارید. این شال‌ها و روسری‌ها هرگز از مد نمی‌افتند.

 

یک کلاه لبه‌دار پهن

 

این کلاه هم شیک است و هم از نفوذ خاک، نور و برف و باران جلوگیری می‌کند. کلاه نمدی در زمستان سرتان را گرم نگه می‌دارد و مانع افتادن برف روی صورت‌تان می‌شود؛ در حالی که کلاه حصیری در تابستان مانع تابش نور آفتاب به صورت‌تان می‌شود.

 

عینک آفتابی تیره

 

عینک‌های آفتابی مانع تابش نور آفتاب به چشمان شما می‌شود. فریم‌هایی را پیدا کنید که به فرم صورت‌تان بیاید و اگر تنوع طلب هستید، ممکن است گم‌شان کنید یا فرزند کوچکی دارید که با آن بازی می‌کند نوع ارزان آن را خریداری کنید.

 

دستکش‌ها

 

قدیم‌ها، دست دادن و برقراری تماس دستی بین غریبه‌ها بسیار ناخوشایند تلقی می‌شد؛ از این رو، خانم‌ها در طول روز و شب دستکش‌هایی با اندازه‌ها و سبک‌های مختلف می‌پوشیدند تا مانع این تماس‌ها شوند. معمولا امروزه، دستکش برای گرم شدن استفاده می‌شود، ولی بعضی از دستکش‌ها کاربردهای دیگری هم دارند مثل استفاده در ورزش‌ که مانع زخم‌ها و تاول‌ها می‌شوند و هنگام باغبانی از دست‌ها محافظت می‌کنند. دستکش‌های بلند مجلسی بپوشید تا برازنده و زیبا به نظر برسید.

 

کمربند چرمی

 

کمربند‌ها نیز مانند شال‌ها و روسری‌ها از مد می‌روند و باز مد می‌شوند، اما از یک کمربند تیره چرمی کلاسیک با مراقبت درست می‌توان سال‌ها استفاده کرد. کمربند را با شلوار جین، پیراهن، دامن و شلوارک ست کنید تا لباس‌تان تکمیل شود و کسری‌های تیپ شما را پر کنند.

 

جوراب‌های ساق بلند تا بالای ران (جوراب استاکینگ)

 

هزاران سال است خانم‌ها جوراب می‌پوشند تا پاهای‌شان گرم بماند و در قرن گذشته برای زیباتر شدن پاها از جوراب‌های کوتاه‌تر استفاده می‌کردند. پوشیدن جوراب‌های استاکینگ در تابستان، به زیبایی ظاهرتان می‌افزاید و خنکی را در آن حس می‌کنید.

 

جوراب‌های ساق کوتاه

 

پوشیدن کفش‌های جلو بسته بدون جوراب باعث می‌شود پاهای‌تان عرق کنند و کفش‌تان مرطوب و بدبو شوند، بنابراین، بدون ‌جوراب کفش نپوشید. جوراب ظاهرتان را زیبا و عمر کفش‌های‌تان را بیشتر می‌کند.

 

منبع: 7 روز زندگی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.