2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آزار14 زن با قصد انتقام‌گیری

آزار14 زن با قصد انتقام‌گیری

ز آنجایی که سناریوی آزار و اذیت های پسر جوان رعب و وحشت زیادی به وجود آورده بود کیفرخواست او تحت عنوان محاربه صادر شده است و پرونده به زودی برای بررسی به دادگاه عمومی و انقلاب ارجاع خواهد شد.

دوات آنلاین-کیفرخواست مردی که مدعی است پس از شکست عشقی  برای انتقام دختران و زنان جوان را سوار خودرواش می‌کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، به اتهام محاربه صادر شد.

 

رسیدگی به این پرونده از دی ماه سال گذشته و زمانی آغاز شد که دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی به‌خاطر اتفاقی که برایش افتاده بود شکایت کرد و گفت: کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که راننده پژو 405 مقابل پایم ترمز کرد. با این تصور که مسافرکش است سوار شدم اما پس از 100 متر به بهانه شلوغی خیابان تغییر مسیر داد. در نهایت در یکی از خیابان‌های خلوت قیطریه نگه ‌داشت و بعد از آزار و اذیت با تهدید پول‌هایم را سرقت کرد و مرا از خودرو بیرون انداخت.

 

با طرح این شکایت به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور تحقیقات آغاز شد و این در حالی بود که در ادامه بررسی‌ها شکایت‌های مشابهی مطرح شد.در جمع بندی شکایات مشخص شد تمام شاکیان راننده را مردی 30 ساله معرفی کرده‌اند. بنابراین تحقیقات برای شناسایی مردی با مشخصات بدست آمده که زنان و دختران جوان را تحت عنوان مسافر سوار خودرواش کرده و به بهانه شلوغی پس از تغییر مسیر در خیابانی خلوت آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود در دستور کار قرار گرفت.

 

تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری 124 قلهک فردی با مشخصات اعلام شده که شبیه به متهم تحت تعقیب بود را سوار یک خودروی پراید شناسایی کردند اما او بدون توجه به اخطار پلیس پا به فرار گذاشت و حتی شلیک هوایی پلیس هم نتوانست او را مجبور به توقف کند.

 

به این ترتیب تحقیقات ادامه یافت تا اینکه 24 ساعت بعد از این فرار، مأموران گشت پلیس موفق شدند پسر جوان را که این بار سوار بر یک خودروی پرشیا بود شناسایی کنند. پس از آن با توجه به سابقه فراری که داشت در یک عملیات تعقیب و گریز طولانی و شلیک سه گلوله در حالی که متهم با 11 خودروی عبوری تصادف کرده بود سرانجام دستگیر شد.

 

پس از آن متهم برای تحقیقات به دادسرای جنایی منتقل شد و به جرم خود اعتراف کرد. او گفت: 10 سال قبل اعتیاد به شیشه پیدا کردم و سه بار به زندان افتادم. آخرین باری که آزاد شدم تصمیم گرفتم از دختران انتقام بگیرم. همه اینها هم به خاطر دختری بود که این بلاها را سر من آورد. من چند سال قبل عاشق دختری شدم و با اینکه قصد ازدواج با او را داشتم و او باعث این اعتیاد شده بود، مرا رها کرد. از او کینه به دل گرفتم و تصمیم گرفتم انتقام او را از دختران و زنان جوان بگیرم.

 

او ادامه داد: در خیابان‌های قیطریه پرسه می‌زدم و با دیدن دختر یا زن جوانی که منتظر ماشین بودند آنها را به‌عنوان مسافر سوار می‌کردم اما بعد از طی مسافتی، مسیرم را تغییر می‌دادم و وارد خیابان خلوتی می‌شدم. با چاقو یا پیچ گوشتی آنها را تهدید می‌کردم و بعد از آزار و اذیت و سرقت وسایل‌شان، آنها را از ماشین به بیرون پرتاب می‌کردم. چون شیشه می کشیدم واقعا متوجه نبودم چه کار می کنم.

 

پسر جوان گفت: برای اجرای نقشه شیطانی ام خودروها را از کنار خیابان سرقت می کردم و با آنها مسافرکشی می کردم. بعد از چند روز هم ماشین ها را در کنار خیابان رها می کردم و خودروی دیگری را سرقت می کردم.

با اعتراف متهم جوان به آزار و اذیت های سریالی تحقیقات در این رابطه ادامه یافت و چندین قربانی او که از دستگیر شدن متهم باخبر شده بودند به اداره آگاهی رفته و طرح شکایت کردند.

 

درنهایت با تکمیل تحقیقات مشخص شد 14 زن و دختر مورد آزار و اذیت قرار گرفته و امید حدود 15 خودرو سرقت کرده است. از آنجایی که سناریوی آزار و اذیت های پسر جوان رعب و وحشت زیادی به وجود آورده بود کیفرخواست او تحت عنوان محاربه صادر شده است و  پرونده به زودی برای بررسی به دادگاه عمومی و انقلاب ارجاع خواهد شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.