2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چند نکته درباره ست‌های تابستانه دخترانه
نازی امینی طراح مد و لباس توضیح می‌دهد:

چند نکته درباره ست‌های تابستانه دخترانه

پیشنهاد من به دختران جوان این است که اگر لباسی مد نیست اما در تن آنها زیباست از پوشیدن آن دریغ نکنند. اگر دخترخانمی با پاهای بلند و لاغر هستید می‌توانید از شلوارک و شومیزهای گلدار با آستین‌های پفی استفاده کنید.

دوات آنلاین-ست‌های دخترانه تابستانی به دلیل رنگارنگ بودن و تنوع بالا بسیار زیبا و جذاب هستند به همین دلیل هم تابستان را فصل دختران می‌نامند.

نازی امینی، طراح مد و لباس درباره ست‌های دخترانه تابستان و اینکه چه ستی مناسب چه بدنی است به دوات آنلاین می‌گوید:

 

پیشنهاد من به دختران جوان این است که اگر لباسی مد نیست اما در تن آنها زیباست از پوشیدن آن دریغ نکنند. اگر دخترخانمی با پاهای بلند و لاغر هستید می‌توانید از شلوارک و شومیزهای گلدار با آستین‌های پفی استفاده کنید. ست‌های سفید و سبز، آبی صورتی، سورمه‌ای و سبز  طوسی زرشکی بسیار ست های زیبایی در این خصوص است.

 

اگر دختر خانمی با اندامی میانه و تپل هستید می‌توانید از شلوارهای پارچه‌ای گلدار استفاده کنید. این شلوارها بسیار شیک و دلچسب هستند. شما می‌توانید این شلوارها را با تاپ بپوشید. بهتر است شلوار شما رنگ تیره‌ای داشته‌ باشد تا اندام شما را کمی کشیده‌تر نشان دهد. دامن‌های گلدار پر چین هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد به شرطی که چین آن به حدی نباشد که اندام شما را از حالت نرمال خارج کند.

اگر دختر خانمی با قد کوتاه و تپل هستید می‌توانید از دامن‌های بلند و چین‌دار استفاده کنید. هر رنگ شادی که بتواند شما را جوان تر نشان دهد مناسب است، زرد، نارنجی ، سرمه‌ای، طوسی، سفید، قرمز، سبز و ... رنگ هایی هستند که می‌توانند برای دامن شما مناسب باشند. دامن‌های گلدار نیز می‌توانند انتخاب مناسب و شیکی باشند. بهتر است از یک شومیز تک رنگ که با دامن شما ست باشد استفاده کنید شومیز‌هایی که برش‌های افقی دارند برای خانم‌هایی کمی چاق و تپل بسیار مناسب هستند.

 

برای انتخاب کفش هم پیشنهاد من یک صندل کاملا تابستانی و روباز است. البته زیبایی این صندل ها زمانی که ناخن‌های پای تان را لاک بزنید دوچندان می‌شود. برای صندل از رنگ هایی مانند طلایی و نقره‌ای یا سایر رنگ های شاد می‌توانید استفاده کنید. تزئیناتی که روی برخی از صندل ها هست زیبایی آنها را برای تابستان دوچندان می‌کند.

آرایشی که انتخاب می‌کنید بهتر است یک آرایش ملایم با رنگی شاد باشد. رژهای صورتی، قرمز،نارنجی و گلبهی برای این فصل مناسب هستند. بهتر است از سایه‌های کمرنگ مانند صورتی، آبی و گلبهی برای چشم هایتان استفاده و از آرایش غلیظ پرهیز کنید.

 

ترسی از انتخاب رنگ های قدیمی نداشته باشید . می توانید این قانون مد را نادیده بگیرید. هر رنگی به شما می آید را انتخاب کنید.

 

سرتا پا مشکی نپوشید. این مدی است که دیگر بسیار بی روح و افسرده کننده است. رنگ مشکی را از صورت تان دور کنید . مشکی صورت شما را گرفته و ناراحت نشان خواهد داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.