2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پیشنهاد رنگی ویژه برای خانم‌های خوش تیپ
یک طراح مد و لباس پیشنهاد می‌دهد:

پیشنهاد رنگی ویژه برای خانم‌های خوش تیپ

رنگ زرد هرچند بسیار جذاب است اما اگر لباس یکدست زرد بپوشید جذاب نخواهید شد این رنگ کششی مانند قرمز یا مشکی ندارد. بنابراین بهتر است رنگ زرد را با رنگی ترکیب کنید.

دوات آنلاین-زرد یکی از رنگ های بسیار زیبا برای استفاده در مهمانی هاست. به شرطی که بدانید چطور آن را ست کنید و چقدر از رنگ زرد در لباس تان استفاده کنید. نازی امینی طراح مد و لباس به این سوالات پاسخ می‌دهد.

رنگ زرد هرچند بسیار جذاب است اما اگر لباس یکدست زرد بپوشید جذاب نخواهید شد. این رنگ کششی مانند قرمز یا مشکی ندارد.

 

بنابراین بهتر است رنگ زرد را با رنگی ترکیب کنید. اگر این رنگ را به عنوان رنگ دوم در لباس خود انتخاب کنید یک فرم بسیار خوب را می‌توانید برای خود درست کنید.

 

رنگ زرد را با آبی کاربنی، سبز زیتونی ،مشکی و یا سفید می‌توانید ترکیب کنید.

 

اگر لباسی انتخاب کنید که گلهای آن زرد باشد یا ردی از زردی در آن وجود داشته باشد قطعا ترکیب خوبی را پیدا کرده اید. نکته دیگر اینکه بجز لباس می‌توانید از کفش‌های زرد رنگ هم استفاده کنید. استفاده از این رنگ برای کفش جذابیت خاصی به پاهای شما می‌دهد و توجه به سمت پاهای شما را زیاد می‌کند.

لباس زرد با رنگ مشکی و یا سفید مشکی هم ست می شود، ست لباس مجلسی زرد با ترکیب رنگ های مشکی، سفید و آبی کاربنی برای خانم های جوان در مجالس های مختلف مناسب است. با این ترکیب رنگ های جذاب می توانید بلوز دامن، کت دامن، سرهمی و کت، نیم تنه و شلوار ست کنید و در مجلس تک باشید.

 

رنگ زرد برای کسانی که پوست تیره ای دارند بسیار مناسب است پس با ست کردن لباس مجلسی به رنگ زرد حسابی زیبا و خوشتیپ شوید حالا فرقی نمی کند لباس تان زرد خردلی باشد یا زرد لیمویی.

اگر لباس زرد رنگ می‌پوشید خیلی خوب است که از جواهرات طلایی استفاده نکنید. می‌توانید از جواهرات سفید، نقره یا زیورآلاتی که پارچه‌ای و شیشه‌ای هستند استفاده کنید. اگر لباس تان رنگ زرد دارد می‌توانید از رژ پررنگ  استفاده کنید.

موهایتان را فر و پوست تان را برنزه کنید. رنگ زرد روی پوست برنزه بسیار زیبا و جذاب خواهد شد. برخی طراحان بر این باورند رنگ زرد متعلق به رنگ پوست تیره است و همانقدر که قرمز به پوست سفید می‌آید رنگ زرد می‌تواند برای پوست تیره جذاب باشد. اگر در فصل تابستان پوست خود را برنزه کرده اید از پوشیدن لباس هایی بارنگ زرد اصلا غافل نشوید. اما اگر پوست سفید دارید بهتر است رنگ اصلی در لباس شما چیز دیگری باشد و با رنگ زرد آن را ترکیب کنید. در هر دو صورت از پوشیدن لباس تک رنگ زرد پرهیز کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.