2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چطور ریشه‌های موهایمان را رنگ کنیم؟

چطور ریشه‌های موهایمان را رنگ کنیم؟

موها را به چند بخش تقسیم کنید و به وسیله کلیپس هر بخش را طوری ثابت کنید که ریشه موها کاملا مشخص شود.یادتان باشد بهتر است موهایتان را بعد از رنگ کردن روی هم قرار دهید و در بالای سر نگه دارید هرچه موها کمتر با هم برخورد داشته باشد بهتر است.

دوات آنلاین-رنگ کردن ریشه مو مخصوصا زمانی که رنگی ترکیبی روی موهایتان گذاشته‌اید یک کار مشکل است و معمولا خانم‌ها برای اینکه رنگ موهایشان خراب نشود برای رنگ ریشه به آرایشگاه می‌روند اما این کار را خودشان هم به خوبی می‌توانند انجام دهند

شیما اسدی، میکاپ آرتیست درباره نحوه رنگ ریشه مو به دوات آنلاین می‌گوید

1- تمام بخش های مو که ریشه آن درآمده و رنگش با سایر موها که پیش از آن رنگ شده، فرق دارد، خوب مشخص کنید و سپس همان رنگی را که به موها زده بودید، انتخاب کنید.

 

2- موهای خود را بشویید و سپس خشک کنید.

 

3- این وسایل را آماده کنید :یک لباس کهنه برای اینکه بدن و لباس اصلی تان رنگی نشود، رنگ مو، دستکش، کلیپس برای اینکه موها راحت تر جمع شود، شانه و حوله.

 

4- موها را به چند بخش تقسیم کنید و به وسیله کلیپس هر بخش را طوری ثابت کنید که ریشه موها کاملا مشخص شود.یادتان باشد بهتر است موهایتان را بعد از رنگ کردن روی هم قرار دهید و در بالای سر نگه دارید هرچه موها کمتر با هم برخورد داشته باشد بهتر است.

 

5- یک دستکش دست کنید و رنگ مو را طبق دستوری که در بروشور آن آمده، آماده کنید.

 

6- حوله را روی شانه هایتان بیندازید تا قطرات رنگ روی لباس تان نریزد.

 

7- هر بخش از موها را که می خواهید ریشه اش را رنگ کنید از کلیپس جدا کنید و رنگ را به طور کامل به ریشه آن بمالید.

 

8- این کار را تا رنگ شدن همه ریشه های مو تکرار کنید. یعنی بعد از اتمام یک بخش، کلیپس بخش دیگر را باز کنید و رنگ را به ریشه آن بمالید.

 

9- زمان را تنظیم کنید. پنج دقیقه زمان پیشنهادی برای رنگ گرفتن ریشه موها است.

 

10- بعد از گذشت این زمان، باقی مانده رنگ را از روی ریشه موها بردارید و سپس موها را خوب بشویید.

 

11- اگر باقی ماننده رنگ دارید آن را با شامپو مخلوط کنید و روی بخش‌های دیگر مو قرار دهید. سه دقیقه زمان کافی است تا موهایتان به این روش رنگ محوی بگیرد. فکر کنید در حال شامپو کردن موهایتان هستید. بهتر است شامپویی که مخلوط می‌کنید شامپو بچه باشد که ترکیب خنثی دارد. یا اینکه می‌توانید آن را با کمی نرم کننده و اب رقیق کنید و مانند شامپو کردن روی موهایتان بریزید باید توجه داشته باشید که سه دقیقه زمانی کافی است و نباید بیشتر از آن رنگ روی موهایتان بماند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.