2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
خانه‌تان را با شلف‌های  دیواری به باغ گل تبدیل کنید

خانه‌تان را با شلف‌های دیواری به باغ گل تبدیل کنید

اگر خانه‌ای کوچک دارید و از طرفی علاقه‌مند به گل و گیاه هم هستید می‌توانید با شلف‌های چوبی دیواری هم دیوارهایتان را زیبا کنید هم مکان مناسبی برای گلدانهایتان درست کنید.

دوات آنلاین-ترکیب زیبای چوب و انواع گل و گیاه  شادابی و طراوت خاصی به خانه می‌آورد. یادتان باشد ما انسانها از طبیعت برآمده‌ایم و هرچیزی که ما را به طبیعت نزدیک کند حال مان را خوب می‌کند بنابراین یکی از زیباترین تزئیناتی که می‌توان برای خانه در نظر گرفت ضمن اینکه مقرون به صرفه نیز باشد تزئین خانه با چوب است.

تزئینات چوبی خانه می‌تواند برای نگهداری گیاه نیز مناسب باشید. اگر خانه‌ای کوچک دارید و از طرفی علاقه‌مند به گل و گیاه هم هستید می‌توانید با شلف‌های چوبی دیواری هم دیوارهایتان را زیبا کنید هم مکان مناسبی برای گلدان هایتان درست کنید. به مدد گلهای متنوعی که برای آپارتمان تولید می‌شوند و به نور کم و غیر مستقیم نیاز دارند می‌توانید خانه خود را شبیه به یک باغ کنید بدون اینکه نیاز باشد فضای خانه بسیار بزرگ باشد.

 

شلف‌ها اکسسوری‌هایی هستند که می‌توانند در هر دکوراسیونی استفاده شوند. حتی اگر مبلهای شما استیل است می‌توانید از شلف استفاده کنید به شرط این که وسایل تزئنی که در آن می‌گذارید کلاسیک باشد.

برای نصب گلدان روی شلف کافی است بتوانید کمربندی روی شلف خود نصب کنید که بتواند گلدان های شما را نگه‌ دارد. شلف هایی که برای گلدان استفاده می‌شود دو نوع است مدل اول شلف هایی هستند که خودشان نشیمن دارند و مانند میز روی دیوار نصب می‌شوند در این مدل نیاز نیست  کمربندی دور آن قرار گیرد شما می‌توانید در سبکهای مختلف مانند پله‌کانی، طبقه‌ای یا خطی این شلف ها را نصب کنید و گلدان‌های خود را روی آن قرار دهید.

 

نوع دیگر شلف‌ها به دیوار می‌چسبند. این شلف ها نشیمن ندارند. بنابراین نیاز است که چیزی گلدان شما را روی آن قرار دهد می‌توانید یک کمربند برای گلدان خود درست کنید. اگر کمربندی که درست می‌کنید قابلیت بزرگ یا کوچک شدن داشته‌ باشد قطعا می‌توانید سایز گلدان خود را تغییر دهید اما بهتر است که سایز این کمربندها تغییر نکند چرا که وقتی خارج از استاندارد شلف قرار می‌گیرند زیبایی چندانی ندارند.

شما می‌توانید از گیاهانی استفاده کنید که در آب ریشه می‌کنند. در این صورت می‌توانید از گلدان های شیشه‌ای استفاده کنید. این گلدان ها هم زیبا هستند و هم در اشکال مختلفی می‌توان آن را پیدا کرد و روی شلف قرار داد. گلدان های رنگی کوچک که هم خانه شما را زیبا کند و هم برای گل هایتان مناسب است استفاده کنید. کنار این گل ها در شلف هایتان می‌توانید چند کتاب یا هر شی که برایتان معنای خاصی داشته‌ باشید قرار دهید.

 

ویژگی شلف ها این است که می‌توانید از آنها در هر بخشی از خانه استفاده کنید. اگر قسمت پذیرایی خانه شما از نشیمن  نیست نگران نباشید شلف ها می‌تواند مناسب هر دو قسمت باشد.از معجره شلف ها برای خانه غافل نشوید

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.