2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس و مادر داماد
یک طراح مد و لباس توضیح می‌دهد:

راهنمای انتخاب لباس برای مادر عروس و مادر داماد

شب عروسی برای مادر عروس وداماد آنقدر مهم است که می‌خواهند حتی بهتر از مراسم عروسی خود باشند و وجاهت خود را هم داشته‌باشند. پتخگی، شیک و زیبا بودن و نماد یک خانواده اصیل بودن مهمترین چیزهایی است که مادر عروس و داماد باید به ان توجه کنند.

دوات آنلاین-مراسم عروسی برای دختران یک روز رویایی است اما آماده شدن برای این روز رویایی سختی‌های فراوانی دارد. بخشی از این سختی را مادران و پدران عروس و داماد متحمل می‌شوند. انتخاب لباس مادر عروس و لباس مادر داماد از جمله دغدغه‌های همیشگی در این روز است. شب عروسی برای مادر عروس و مادر داماد آنقدرمهم است که می‌خواهند حتی بهتر از مراسم عروسی خود باشند و وجاهت خود را هم داشته‌باشند.

پختگی، شیکی و زیبایی و نماد یک خانواده اصیل بودن مهمترین چیزهایی است که مادر عروس و مادر داماد باید به آن توجه کنند.نیروانا فتحی طراح مد و لباس درباره لباس مناسب مادر عروس و داماد به دوات آنلاین چنین می‌گوید: 

بهتراست خانم‌هایی که سمت مادر عروس و یا داماد را دارند لباسی فاخر و کلاسیک به تن بکنند. پیراهن‌های ماکسی، به رنگ مشکی که روی آن کار شده‌ باشد یا کت و دامن با رنگهای مشکی، زرشکی و آبی که چندان به چشم نیاید اما فاخر و زیبا باشد برای خانم‌هایی در چنین جایگاهی بسیار مناسب است.

 

بهتر است مادر عروس یا داماد جواهراتی که استفاده می‌کنند هم فاخر و زیبا باشد، انگشتر درشت یا گردنبندی که روی لباس آنها قرار گیرد می‌تواند مناسب این افراد باشد. البته بهتر است جواهرات شان زیاد نباشد و فقط از یک جواهر که درشت باشد و به چشم بیاید استفاده کنند.

نکته دیگری که این خانم‌ها باید رعایت کنند این است که لباسی که به تن می‌کنند نباید زیاد باز باشد. بهتر است از مدلی استفاده کنند که وجاهت آنها را حفظ کند. همچنین کفش‌ها بهتر است پاشنه‌ بلند و ساده باشد.

یک شینیون مناسب که پرکار نباشد و سر آنها را خیلی بزرگ نکند می‌تواند فاخر و زیبا باشد . این خانم ها حتما از لاک استفاده کنید. بهتر است ناخن‌های‌شان مانیکور شده‌ باشد.

 

به مادر عروس و مادر داماد این نکته را هم می گویم که لاکی که استفاده می‌کنید رنگ‌های تندی نداشته‌ باشد. رنگ‌ آن کلاسیک و مناسب لباس تان باشد. همچنین یک کیف همراه داشته‌ باشید. هدایایی که به عروس داده می‌شود را می‌توانید در آن کیف قرار دهید، شما باید مدیریت مهمان ها را بر عهده داشته‌ باشید پس لباس تان علاوه‌ بر اینکه باید زیبا باشد بهتر است مدلی باشد که در آن احساس راحتی کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.