2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی و زندگی خصوصی لاله مرزبان ،بازیگر نقش نازگل در سریال ستایش 3

بیوگرافی و زندگی خصوصی لاله مرزبان ،بازیگر نقش نازگل در سریال ستایش 3

حضور پررنگ او در فیلم زیر سقف دودی سال ۹۵ خانم درخشنده در نقش کیانا کنار بازیگرانی چون، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان مسیر جدید هنری برای وی باز کرد.

دوات آنلاین-لاله مرزبان بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال آنام و فیلم سینمایی زیر سقف دودی توانست نظرها را بیش از پیش به خود جلب کند. او در سریال ستایش 3 نقش نازگل را بازی کرده است.

 

این بازیگر ۲۵ ساله فارغ التحصیل رشته حسابداری است و کار بازیگری را از نوجوانی آغاز کرده است.

 

بیوگرافی لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد ۲۹ دی ۱۳۷۲ در شهرستان ازنا استان لرستان بازیگر است. او یک خواهر به نام سها دارد.

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری است.  مینیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است یک خواهر بنام سها دارد، لاله از نوجوانی وارد بازیگری شده است.

بیوگرافی و زندگی خصوصی لاله مرزبان ،بازیگر نقش نازگل در سریال ستایش 3

از علاقه تا کلاس

از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول شد.  بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذراند.

 

ورود حرفه ای

لاله مرزبان برای نخستین بار در 16سالگی در تست هاي بازیگری آقای «مسعود آب پرور» نمره قبولی را کسب کند و توانست در سریال هوش سیاه درسال 88 به نقش آفرینی بپردازد.بازی خوب او در سریال هوش سیاه باعث شد که در دنیای هنرمندان چهره اي مطرح شود وباعث شد درسن پایین پیشنهادات بازیگری خوبی را از سمت کارگردان هاي مختلف دریافت کند.

 

ورود به سینما

لاله مرزبان با نقشی فرعی در فیلم هیس ! دخترها فریاد نمی‌ زنند در سال ۹۲ بکارگردانی پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را بصورت کوتاه کسب کرد.  سپس در سال ۹۴ در فیلم دختر عمو پسر عمو بازی قابل قبولی داشت.

 

اما حضور پررنگ او در فیلم زیر سقف دودی سال ۹۵ خانم درخشنده در نقش کیانا کنار بازیگرانی چون، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان مسیر جدید هنری برای وی باز کرد.

 

او می گوید طی یک فراخوان انتخاب بازیگری وارد فیلم پوران درخشنده شد.

 

سریال جدید

نقش کوتاه وی در سریال هوش سیاه در سال ۸۸ تجربه خوبی برای او بود. او در سریال آنام به کارگردانی جواد افشار در زمستان ۹۶ در نقش آفرین ایفای نقش کرد. در سریال ستایش 3 نیز نقش نازگل فردوس دختر ستایش را بازی کرد.

 

فعالیت حرفه ای در تئاتر

در سال ١٣٩٢ همزمان با ادامه مطالعه در زمینه بازیگری و کارگردانی بصورت جدی تئاتر را پی گرفت و و در چندین اثر فاخر نظیر : پزشک نازنین (نیل سایمون)، من انجا نیستم (مهدی میرباقری)، رقص کاغذ پاره ها (محمد یعقوبی)، خانه فراموشان (طلا معتضدی)، عروسی خون (فدریکو گارسیا لورکا) و … به ایفای نقش پرداخت

 

ورزش

در دوران مدرسه به صورت حرفه ای رشته های ورزشی نظیر تنیس، شنا و والیبال را دنبال می‌کرد.

 

ازدواج

لاله مرزبان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

مصاحبه با لاله مرزبان

لاله مرزبان با اشاره به تجربه حضور در پروژه «زیر سقف دودی»، گفت: کار با پوران درخشنده برای من که تازه شروع به کار کردم سخت اما بی نظیر، شیرین و تجربه بزرگی قلمداد می‌شود.

 

وی افزود:نقشم در این فیلم به خاطر جنس خاصی که داشت از دختران دهه خودش فاصله دارد، به خاطر علایقش پا روی محدودیت ها نمی گذارد و تکلیفش با خودش مشخص است و این کار را سخت می کند.

 

این بازیگر در ادامه بیان کرد:امیدوارم این کار دیده شود چون اولویت پوران درخشنده ارائه کاری با کیفیت برای مخاطب است و در این راستا روی فیلمنامه و…حساسیت فراوانی داشت و زحمات زیادی کشید.

 

مرزبان همچنین اظهار داشت: به نظرم چون قصه و موضوع اصلی این فیلم دست روی نقطه حساس جامعه گذاشته است مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

 

بازیگر «زیر سقف دودی» خاطر نشان کرد: امیدوارم نسل جدید سینما در جهت جذب شدن مخاطب به سمت این هنر بیشتر حمایت شوند تا شاهد رونق و شکوفایی بیشتری باشیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.