2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
کفش‌های پاشنه بلند را چه موقع بپوشیم
یک طراح مد و لباس راهنمایی می‌کند:

کفش‌های پاشنه بلند را چه موقع بپوشیم

کفش پاشنه بلند مخصوص جلسات مهم کاری یا مهمانی است. اگر از هر لباسی به جای خودش استفاده کنیم قطعا استایل زیبایی خواهیم داشت.

دوات آنلاین-کفش‌های پاشنه بلند یکی از جذاب ترین پاپوش ها برای  خانم‌هاست. هیچ زنی در دنیا نیست که کفش پاشنه بلند نپوشیده باشد و یک جفت از آن را در کمد  لباسش نداشته باشد.

 

این کفش‌ها به یک کالای اساسی برای خانم‌ها تبدیل شده‌است اما استفاده از کفش‌های پاشنه بلند بایدهایی دارد که نازی امینی طراح مد و لباس در گفت و گو با دوان آنلاین آنها را این طور توضیح می دهد:

 

کفش پاشنه بلند تقریبا با بیشتر لباس هایی که برای خانم‌ها طراحی می‌شود هم‌خوانی دارد. چرا که این کفش‌ها یکی از جذابریتن پاپوش‌ها برای خانم‌هاست. بنابراین طراحان مد سعی می‌کنند وقتی لباسی طراحی می‌کنند کفش‌های پاشنه بلند را در نظر گرفته و بر اساس آن لباس را طراحی کنند. با این حال کفش‌های پاشنه بلند ممنوعیت‌هایی هم دارد. اگر تیپ اسپورتی دارید و برای ورزش از خانه خارج می‌شوید و یک شلوار گرم کن هرچند شیک پوشیده‌اید باید بدانید هرگز از کفش پاشنه بلند استفاده نکنید.

 

لباس های ورزشی و تیپ اسپورت برای ورزش سنگین یا حتی پیاده‌روی است بنابراین کفش پاشنه بلند در آن جایی ندارد. این کار وضعیت شما را خنده‌دار می‌کند و مانند این است که یک آقا با کت و شلوار و کفشهایی رسمی کنار دریا قدم بزند.

شلوارک یکی دیگر از لباس هایی است که نباید هنگام استفاده از آن از کفش پاشنه بلند استفاده کرد. شلوارک و تاپ یک لباس راحتی است بنابراین یک کفش راحت هم باید با آن استفاده کرد. شلوارک و تاپ لباسی تابستانی است که خانم‌های جوان استفاده می‌کنند. بنابراین وقتی در یک مهمانی از این لباس استفاده می‌کنید صندل‌های تابستانی شیک بپوشید.

 

صندل هایی که اکسسوری هایی هم روی آن قرار داده شده‌ باشد بسیار مناسب این لباس است. شلوارهای کوتاه و گشاد نیز یکی دیگر از لباسهایی است که نباید با کفش پاشنه بلند پوشید.

این شلوارها هم یک لباس راحتی هستند که با کتانی ساق‌کوتاه یا کفش تابستانی بسیار زیبا می‌شوند. دامن‌های گلدار گشاد یا پیراهن‌های بلند و گلدار که معمولا در مهمانی‌های تابستانی استفاده می‌شود هم یکی دیگر از مواردی است که نباید با آن کفش پاشنه بلند پوشید. شاید بتوان گفت تابستان فصل کفش‌های پاشنه بلند نیست. فصل لباس های راحت و گشاد و رنگارنگ است که با صندل های خاص تابستانی که بدون پاشنه هستند دلچسب خواهد بود.

 

کفش پاشنه بلند مخصوص جلسات مهم کاری یا مهمانی است. اگر از هر لباسی به جای خودش استفاده کنیم قطعا استایل زیبایی خواهیم داشت.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.