2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
راه‌هایی برای زیبا نگه داشتن ناخن ها

راه‌هایی برای زیبا نگه داشتن ناخن ها

سوهان درست را انتخاب کنید: از سوهان های ناخن فلزی اجتناب کنید، چون باعث جدا شدن ناخن می شوند، سوهان های سمباده ای بهتر هستند، سعی کنید از انواع نرم آنها استفاده کنید تا ناخن آُسیبی نبیند.

دوات آنلاین-اولین جایی از بدن که مورد توجه دیگران قرار می‌گیرد دستهاست. زمانی که برای معاشرت با فردی روبه‌رو می‌شوید ابتدا با هم دست می‌دهید. آراستگی یا سادگی دستهای شما می‌تواند تعیین کننده خیلی چیزها باشد مخصوصا درباره خانم ها.

بخشی از زیبایی دستها به ناخن‌ها مربوط می‌شود برای اینکه ناخن‌های زیبایی داشته‌ باشید چند راهکار ارایه می‌دهیم:

 

۱- مرطوب کننده را رو و بالای ناخن ها بزنید: همه جا برای خود یک مرطوب کننده قرار دهید، کنار  سینک، کنار تخت، در میزتان و حتی داخل کیف تان.

 

۲- قبل از گرفتن خیس شان کنید: ناخن های خشک را وقتی می گیرید به سادگی ترک می خورند یا دوتا می شوند. پس سعی کنید بعد از حمام یا شستشوی دست ناخن های خود را بگیرید.

 

۳- سوهان درست را انتخاب کنید: از سوهان های ناخن فلزی اجتناب کنید، چون باعث جدا شدن ناخن می شوند، سوهان های سمباده ای بهتر هستند، سعی کنید از انواع نرم آنها استفاده کنید تا ناخن آسیبی نبیند.

۴- به دنبال سایز بروید نه شکل: بیضی یا مربعی هر دو می توانند به صورت برابر قوی باشند فقط فراموش نکنید که همه را در یک جهت سوهان بکشید، و اجازه ندهید از یک حد بیشتر بالا بیایند.

 

۵- پولیش یا لاک براق کننده بی رنگ استفاده کنید تا ناخن ها مرطوب بمانند: مطمئن شوید از محصولاتی که فرمالدئید ( باعث جدا شدن ناخن ها، و یا در برخی موارد باعث واکنش های آلرژیک می شود ) یا تولوئن که باعث خشکی ناخن می شود، استفاده نمی کنید. 

 

۶- حذف کمتر، ناخنی سالم تر: پولیش را بیش از یکبار در هفته حذف نکنید. پاک کننده های بدون استون با ناخن ها مهربان تر هستند، اما همچنان استون دارند، که می تواند به ناخن آسیب برساند و خشکش کند.

 

۷- خود را به دستکش عادت دهید: برای جلوگیری از خشک شدن ناخن ها وقتی هوا سرد است ، وقتی ظرف می شویید، و موقع خواب باید آنها را گرم نگه دارید. ( برای ترمیم شبانه قبل از پوشیدن دستکش لوسیون بمالید ).

منبع: بدونیم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.