2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
یک پیشنهاد لاکچری برای پذیرایی از مهمانان در تابستان
یک متخصص تشریفات توضیح می‌دهد:

یک پیشنهاد لاکچری برای پذیرایی از مهمانان در تابستان

موهیتوی هندوانه یکی از بهترین نوشیدنی‌های خنک در تابستان است که می‌توانید با استفاده از آن یک پذیرایی شیک و کمتر استفاده شده در خانه داشته‌ باشید و مهمان خود را مطمئن کنید که شیرینی مصنوعی در آن استفاده نشده‌ است.

دوات آنلاین-نوشیدنی‌های خنک مخصوص پذیرایی در تابستان یکی از اصلی‌ترین خوراکی‌های پذیرایی است برای اینکه یک پذیرایی خاص و لاکچری از مهمان خود داشته‌ باشیم باید چه کنیم؟

سارا جعفری متخصص تشریفات یکی از روش‌های پذیرایی خاص از مهمان را برایمان توضیح می‌دهد.

 

مهمترین مساله در پذیرایی از مهمان این است که او متوجه شود هرآنچه که شما برایش تهیه کرده‌اید کار دست خودتان است و مهمان آنقدر برای شما ارزش دارد که ساعتها برای پذیرایی از او وقت بگذارید. یکی از خوراکی‌هایی که می‌توانید همه مواد آن را خودتان تهیه  و آماده کنید و یک نوشیدنی به یادماندنی را به مهمان تان هدیه دهید موهیتوی هندوانه است

به طور معمول در خانه‌های ایرانی برای پذیرایی آن هم در تابستان از شربت‌ میوه استفاده می‌شود. قند موجود در شربتهای میوه یکی از مهمترین دلایلی است که به تازگی مصرف این شربت‌ها چندان مورد استقبال مردم نیست. ضمن اینکه پذیرایی با این شربتها بسیار تکراری شده‌ است.

 

نوشیدنی موهیتو یکی از بهترین نوشیدنی‌های خنک در تابستان است که می‌توانید با استفاده از آن یک پذیرایی شیک و کمتر استفاده شده در خانه داشته‌ باشید و هم مهمان خود را مطمئن کنید که شیرینی مصنوعی در آن استفاده نشده‌است.

 

یادتان باشد شرط لازم برای یک نوشیدنی لاکچری علاوه برخاص بودن طبیعی بودن آن نیز هست.

 

موهیتوی هنداوانه یکی از نوشیدنی‌هایی است که همه مواد آن طبیعی است و از هیچ شیرین کننده مصنوعی استفاده نشده‌ است. برای تهیه موهیتوی هندوانه می‌توانید مقداری هندوانه را داخل مخلوط کن بریزید و به حالت پوره درآوردید. بعد  چند برگ نعنا به آن اضافه کنید. بهتر است نعناها را بسیار ریز خرد کنید و به هندوانه اضافه  و کمی عسل نیز و لیموی تازه نیز اضافه کنید.

 

اگر موهیتوی کم شیرین دوست دارید می‌توانید به شیرینی هندوانه  بسنده کنید و عسل به آن اضافه نکنید اما تاکید می کنم نعنا و لیمو‌ها باید حتما تازه باشند.

 

برای اینکه هندوانه خیلی زود آب می‌اندازد بهتر است این نوشیدنی را قبل از سرو آن آماده کنید و بلافاصله هم سرو کنید. از تکه‌های ریز شده یخ می توانید برای خنک کردن آن استفاده کنید.

 

یخ‌نعنا هم می‌تواند این نوشیدنی را بسیار زیبا کند3. برگهای نعنا را داخل قالبهای یخ قرار دهید و روی آن آب معدنی بریزید و بگذارید یخ بزند. در این حالت  یخ‌ها شفاف می شوند و برگهای داخل آن به وضوح قابل مشاهده و بسیار زیبا هستند. از این یخ‌ها برای موهیتوی خود استفاده کنید.

 

برای تزئین می‌توانید از لیمو‌های برش داده شده هم در داخل نوشیدنی و هم کنار لیوان استفاده کنید برگهای نعنا برای روی لیوان نیز بسیار زیباست.

 

به یاد داشته‌باشید ما همانقدر که از طبیعت استفاده می‌کنیم باید مراقب آن هم باشیم. برای اینکه از طبیعت مراقبت کنیم بهتر است به جای استفاده از نی‌های پلاستیکی از نی‌های شیشه‌ای که می‌توان بارها از آن استفاده کرد یا نی‌های کاغذی که طراحی‌های بسیار زیبایی دارند استفاده کرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.