2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
دلایل جذابیت زنان با چهره شرقی
یک میکاپ آرتیست توضیح می‌دهد:

دلایل جذابیت زنان با چهره شرقی

چهره شرقی به چهره‌هایی گفته می‌شود که چشم‌ها درشت و تیره(قهوه‌ای و مشکی) موها قهوه‌ای یا مشکی و مجعد، پوست صورت سفید و بینی کوچک است. زنانی که چنین ویژگیهای دارند از چهره شرقی برخوردار هستند و بسیار مورد توجه دیگران قرار می‌گیرند.

دوات آنلاین-زنانی که چهره شرقی دارند از جذاب‌ترین زنان محسوب می‌شوند و این چهره بسیار طرفدار دارد. هرچند زنان شرقی چندان این جذابیت را جدی نمی‌گیرند و تصور می‌کنند هرچه بیشتر شبیه اروپایی‌ها باشند زیبا‌تر هستند اما طراحان مد می‌گویند توجه به چهره شرقی از سوی مردان بسیار زیاد است و حتی مردان اروپایی زنانی با چهره شرقی را بیشتر دوست دارند.

 

شیما اسدی میکاپ آرتیست درباره چهره شرقی به دوات آنلاین این طور توضیح می‌دهد:

 

چهره شرقی به چهره‌هایی گفته می‌شود که چشم‌ها درشت و تیره(قهوه‌ای و مشکی) موها قهوه‌ای یا مشکی و مجعد، پوست صورت سفید و بینی کوچک است. زنانی که چنین ویژگی هایی دارند از چهره شرقی برخوردار هستند و بسیار مورد توجه دیگران قرار می‌گیرند. چهره‌های شرقی همانطور که در اکثر فیلم‌ها هم نشان داده می‌شود معصوم به نظر می‌رسند. زنانی با چهره شرقی اگر آرایش ملایمی داشته‌ باشند بسیار بیشتر از زنانی که چهره‌ای اروپایی دارند زیبا خواهند شد.

موهای بلوند البته طرفداران خود را دارد و مورد استقبال هم قرار می‌گیرد اما ویژگیهایی که چهره شرقی دارد زنان را خون‌گرم و مهربان نشان می‌دهد. رژ لب قرمز و خط چشمی بسیار نازک آرایش مناسب زنانی با چهره شرقی است. علت محبوبیت زنانی که چهره شرقی دارند در واقع یک اتفاق تاریخی است. زمانی که اروپاییان سفر به آسیا را شروع کردند با زنانی مطیع و کاری مواجه شدند که در عین کمک به همسرانشان و درآمدزایی برای خانواده بسیار آنها را دوست داشتند و از همسران شان تبعیت می‌کردند. این زنان غذاهای لذیذی درست می‌کردند و فرزندان زیادی به دنیا می‌آوردند همین امر هم باعث شد تا زنان آسیایی میان مردان اروپایی محبوبیت زیادی به دست آوردند.

مطیع بودن این زنان دلیل اصلی محبوب بودن آنها بود. زنانی که چهره اروپایی دارند یا آرایش خود را اروپایی می‌کنند زنانی هستند که از تقابل بیشتری نسبت به زنان با چهره شرقی برخوردار هستند. زنانی که موهای بلوند، ابروهای نازک و چشم‌های روشن دارند هرچند بسیار جذاب هستند اما خلق مطیع بودن را ندارند.

 

بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی را با تنوع زیاد با کلیلک روی لینک زیر از دیجی کالا تماشا کنید.

 

خرید آنلاین آسان بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی با قیمت مناسب

 

اگر می‌خواهید زنی جذاب باشید ویژگیهای شرقی بودن خود را حفظ و به سبک شرقی آرایش کنید و به پوست خود بسیار توجه کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.