2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
چطور ابروهای پرپشت و زیبا داشته باشیم
یک میکاپ آرتیست راهنمایی می‌کند:

چطور ابروهای پرپشت و زیبا داشته باشیم

استفاده از لوازم آرایش برای ابرو شاید در کوتاه مدت باعث زیبایی ابروهای شما شود اما استفاده مداوم از آنها باعث می‌شود تا تارهای ابروهایتان نازک شود و ابروهای کم‌پشتی داشته‌ باشید.

دوات آنلاین-داشتن ابروهایی پرپشت افراد را جوان تر نشان می‌دهد و زیبایی خاصی به صورت می‌دهد. زمانی ابروهای نازک برای خانم‌ها به دلیل اینکه پلک را بلند‌تر نشان می‌داد بسیار جذاب و مد روز بود اما امروزه چیزی که بسیار مورد توجه است و مد محسوب می‌شود داشتن ابروهایی پرپشت و طبیعی است. به همین دلیل است که بسیاری از خانم‌های جوان که همچنان ابروهای پرپشتی دارند کمتر این ابروها را زیر بند آرایشگرها می‌دهد. شیما اسدی میکاپ آرتیست از راههایی می گوید که می‌تواند کمک کند ابروهایی پر و جوان داشته‌ باشیم:

 

استفاده از لوازم آرایش برای ابرو شاید در کوتاه مدت باعث زیبایی ابروهای شما شود اما استفاده مداوم از آنها باعث می‌شود تا تارهای ابروهایتان نازک شود  و ابروهای کم‌پشتی داشته‌ باشید. بنابراین  بهتر است از همان وسایل آرایشی که برای موهای خود استفاده می‌کنید برای ابروهایتان هم استفاده کنید. مثلا از تقویت‌کننده‌هایی که برای رشد موهای خود استفاده می‌کنید برای ابرو هم استفاده کنید. به آن کرم یا مداد ابرو نزنید و فقط در روزهایی که به مراسم می‌روید آن را آرایش کنید.

 

وقتی به آرایشگاه می‌روید به طور دقیق برای آرایشگر خود توضیح دهید که قصد دارید ابروهایتان طبیعی به نظر برسد و نمی‌خواهید آن را کوتاه کنید و مدل خاصی به آن بدهید.

 

ابروهایتان را همیشه شانه کنید. از روغن‌ها و قطره‌های تقویتی استفاده کنید ابرو مانند گیاه است اگر به آن رسیدگی نکنید قطعا ضعیف می‌شود.

تا جایی که امکان دارد خودتان به ابروهایتان دست نزنید. بهتر است ابروهایتان همیشه توسط یک آرایشگر برداشته شود اما مدام آرایشگر عوض نکنید. وقتی یک آرایشگر ابروهای شما را برمی‌دارد قطعا جنس ابرو، ویژگی‌های آن و نقاط ضعفش را می‌داند. بنابراین بهتر است مدام ابروهایتان را دست افراد مختلف ندهید و خودتان هم برای برداشتن ابرو اقدام نکنید.

 

اگر قصد دارید به مهمانی بروید از لوازم آرایش خوب برای ابروهایتان استفاده کنید. مداد ابرو یکی از پرکاربرد‌ترین لوازم آرایش است اما به عنوان یک میکاپ آرتیست استفاده از آن را توصیه نمی‌کنم چرا که به ریشه ابرو فشار زیادی وارد می‌کند.

 

استفاده از سایه‌ابرو می‌تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد. توجه داشته‌ باشید بهتر است از آینه‌هایی که سایز واقعی صورت را به شما نشان نمی‌دهد استفاده نکنید چون این آینه‌ها سایز واقعی ابروهای شما را نشان نمی‌دهند و اگر بخواهید دانه‌های اضافه ابروی خود را بردارید دچار اشتباه خواهید شد.

 

اگر خودتان در خانه مجبور به برداشتن ابرو هستید بهتر است آن را با تیغ تمیز کنید . استفاده از وکس یا بند انداختن ابرو تارهای آن را نازک و ضعیف می‌کند و بعد از مدتی هم باعث از بین رفتن آن می‌شود.

 

ابروهای خود را قیچی کنید. این کار حتی می‌تواند ماهی یکبار انجام شود اما اگر رشد ابروهایتان خوب است می‌توانید دوهفته‌ای یکبار ابروهایتان را قیچی کنید.

 

هیچ وقت ابروهایتان را بسیار پررنگ نکنید. کمتر آن را رنگ کنید و بیشتر به فکر مراقبت از آن باشید تا آرایش کردن.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.