2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ایده‌هایی برای دکوراسیون حمام

ایده‌هایی برای دکوراسیون حمام

داشتن ابعاد کم و باریک در دکوراسیون حمام مانع از آن نمی شود که از اکسسوری و یا لوازم تزئینی استفاده کنید.

دوات آنلاین-اگر برای دکوراسیون حمام خود در بن بست گیر کرده‌اید و نمی‌دانید چه کار کنید در این مطلب ایده‌هایی به شما داده می‌شود که می‌تواند حمام شما را زیبا و لوکس کند.

استفاده از کاشی سیاه و سفید در دکوراسیون حمام

یکی از ویژگی های دکوراسیون حمام کوچک در معماری فرانسوی، وجود ظرافت در فضاست. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید وجود کاشی های سیاه و سفید به نوبه خود توانسته این ظرافت را به دکوراسیون حمام کوچک ببخشد. علاوه بر این وجود لوستری که مربوط به قرن نوزدهم می شود هم توانسته زیبایی دکوراسیون حمام این خانه را افزایش دهد.

استفاده از رنگ خنثی در دکوراسیون حمام کوچک

شما در این تصویر دکوراسیون حمام کوچک اسپانیایی را می بینید که با کمک رنگ های خنثی جلوه بسیاری پیدا کرده است. استفاده از این ترفند می تواند فضای حمام شما را تا حدودی بزرگ تر نمایان کند.

سادگی در دکوراسیون حمام کوچک

یکی از وسیله هایی که با کمک آن می توانید دکوراسیون حمام کوچک خود را با وجود ابعاد کمی که دارد زیباتر جلوه دهید آن است که سادگی را سرلوحه چیدمان خودتان قرار دهید. همانطور که در این تویر مشاهده می کنید سبک روستیک در نهایت سادگی در تک تک اجزا توانسته به خوبی به هدف خود برسد.

اکسسوری ها در دکوراسیون حمام کوچک

باید گفت که داشتن ابعاد کم و باریک در دکوراسیون حمام مانع از آن نمی شود که از اکسسوری و یا لوازم تزئینی استفاده کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید در دکوراسیون حمام کوچک این خانه سن پطرزبورگی تزئینات در تک تک جزئیات نمایان شده اند. از آینه گرفته تا لوستر و پرده ها و... .

استفاده از کاشی های ترکیبی در دکوراسیون حمام کوچک

یکی دیگر از ایده های دکوراسیون حمام کوچک آن است که از کاشی هایی با اشکال ترکیبی استفاده کنید. این روش، ساده ترین راه برای جذابیت بصری دکوراسیون حمام است. تفاوت کاشی های شیشه ای که بر روی دیوار نصب شده با کاشی های هندسی کف زمین به خوبی این مسئله را نشان می دهد.

روشویی حمام متفاوت در دکوراسیون حمام کوچک

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید برای دکوراسیون حمام کوجک خود از روشویی ای با طرح های متفاوت و البته با همان ابعاد کم استفاده کنید. در این تصویر این حمام به سبک قرن نوزدهم دکوراسیون شده و با کمک روشویی با طرح های برجسته زیبایی و جلوه آن چندین برابر شده است.

سبک روستیک در دکوراسیون حمام کوچک

در این تصویر دکوراسیون حمام کوچکی را ملاحظه می کنید که در کشور پرتغال وجود دارد. این حمام به سبک روستیک چیدمان شده که راهکار خوبی برای دکوراسیون حمام کوچک به شمار می رود. وجود کفپوش ساده بتنی را نیز نمی توان نادیده گرفت.

استفاده از آینه های بزرگ در دکوراسیون حمام کوچک

استفاده از آینه های بزرگ در دکوراسیون منزل کوچک می تواند فضا را بزرگ تر جلوه دهد. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید این مسئله در رابطه با دکوراسیون حمام کوچک هم صدق می کند.

استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون حمام کوچک

یکی از راه هایی که باعث زیباتر شدن دکوراسیون حمام کوچک شما می شود آن است که از سنگ مرمر استفاده کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید اگر به سراغ سنگ مرمر طوسی رنگ هم بروید قطعا انتخاب درستی داشته اید. پس امتحان کنید.

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون حمام کوچک

اگر در دکوراسیون حمام کوچک خود از کاغذ دیواری های خاصی استفاده کنید می توانید این فضا را بهبود بخشید. این کار می تواند فضای حمام شما را دنج تر نماید. تصویری که مشاهده می کنید می تواند به شما ایده خوبی در این رابطه بدهد.

 

منبع: چیدانه

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.