2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
آشپزخانه‌های کوچک را چطور تزئین کنیم
یک دکوراتور توضیح می‌دهد:

آشپزخانه‌های کوچک را چطور تزئین کنیم

اولین کاری که باید برای این خانه‌ها انجام داد این است که تا حد ممکن از دیوار کمتری استفاده کنیم. بنابراین اولین دیواری که می‌توان برداشت اوپن آشپزخانه است. اگر از یک آشپزخانه بدون دیوار اپن استفاده کنید خانه شما بسیار بزرگتر از آنچه که هست دیده می‌شود.

دوات آنلاین-کوچک شدن خانه‌ها مخصوصا در شهرهای بزرگ چیدمان و دکور خانه را به یک معضل تبدیل کرد در حالیکه تا پیش از این چیدمان خانه یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی بود که افراد انجام می‌دادند.

محمد گودرزی دکوراتور راههایی را برای ما می‌گوید که می‌توانیم با استفاده از آن یک خانه کوچک و دلنشین داشته‌باشیم:

 

برای اینکه در خانه‌ای کوچک آشپزخانه‌ای داشته باشیم که هم بزرگ به نظر برسد و هم بتوانیم از آن استفاده کنیم،اولین کاری که باید  انجام داد این است که تا حد ممکن از دیوار کمتری استفاده کنیم. بنابراین اولین دیواری که می‌توان برداشت اپن آشپزخانه است. اگر از یک آشپزخانه بدون دیوار اپن استفاده کنید خانه شما بسیار بزرگتر از آنچه که هست دیده می‌شود. ضمن اینکه می‌توانید آنطور که میل تان است از فضا استفاده کنید.

دکور آشپزخانه خود را سفید انتخاب کنید. رنگ سفید می‌تواند خانه شما را بسیار بزرگ نشان دهد با استفاده از اکسسوری‌های که برای آشپزخانه استفاده می‌شود به آن رنگ بدهید. از یخچال هایی که ظاهری پهن و بزرگ دارند استفاده نکنید. این یخچال ها فضای خانه شما را اشغال می‌کنند.

طراحی کابینت خود را بسیار ساده انتخاب کنید و زیر یا کنار سینک ظرفشویی می‌توانید سطل زباله‌ای تعبیه کنید.

 

از میزهای تاشو ناهارخوری استفاده کنید. این میزها می‌تواند جای اپن نصب شود و بعد از استفاده نیز آن را روی دیوار قرار داد و صندلی‌ها را در گوشه‌ای چید.

 

از لوستر برای آشپزخانه استفاده نکنید با ریسه می توانید هم محیط را تزئین کنید و هم نور را به آشپزخانه ببرید.

 

از هودهای دیواری استفاده کنید. به جای کمدها بیشتر  از کشوها استفاده کنید تا حجم بیشتری از ظروف را در خود جای دهند.

 

بهتر است ماشین لباسشویی را در کابینت جاساز کنید. یک طرف آشپزخانه را کابینت بزنید و سعی کنید طرف دیگر را با سایر وسایل تزئین کنید به جای کابینت دیواری می توانید از قفسه استفاده کنید.

بهتر است سینک ظرفشویی به سمت پنجره باشد. خانمی که مشغول شستن ظرفهاست با نگاه کردن به بیرون از خانه کمتر احساس خستگی می‌کند. اگر شیر آب طوری تعبیه شده که امکان اینکه سینک ظرفشویی را زیر پنجره قرار دهید وجود ندارد پس اجاق خود را زیر پنجره قرار دهید در این صورت نیازی به هود هم نخواهید داشت و آشپزخانه بزرگتر دیده می‌شود.

 

استفاده از استیکرهای مخصوص آشپزخانه می‌تواند به شما در تزئین آن بسیار کمک کند. با استفاده از استیکرها می‌توانید یک آشپزخانه با جزئیات کامل و شاد داشته باشید. حتما از گلهای طبیعی برای تزئین روی یخچال و کابینت استفاده کنید. این کار آشپزخانه شما را بسیار شاداب می کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.